حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون های جدید نوکیا در هند از قیمت ۱۷۷ دلار، معرفی شدند

نوشته

3 سال قبل | 19 دیدگاه | تلویزیون، نوکیا

نوکیا اواخر سال گذشته وارد بخش تلویزیون های هوشمند در هند شد و سه تلویزیون را در هند معرفی کرد. امروز، این شرکت با شش پیشنهاد خانواده تلویزیون هوشمند را گسترش داد. ما برای شما نوشتیم که تلویزیون های نوکیا به زودی معرفی خواهند شد. Flipkart سال گذشته حق استفاده از برند نوکیا را برای تلویزیون های هوشمند خود در هند به دست آورد. امروز تلویزیون های جدید نوکیا در هند از قیمت ۱۷۷ دلار، معرفی شدند.

تلویزیون های جدید نوکیا

تلویزیون های هوشمند نوکیا از ۱۷۷ دلار شروع می شود و تا ۸۱۷ دلار ادامه دارد. برخلاف تلویزیون های هوشمند قبلی نوکیا، صدای سری جدید نوکیا توسط Onkyo تأمین می شود. این سری جدید شامل یک تلویزیون HD، یک تلویزیون Full HD و چهار تلویزیون جدید 4K است.

نوکیا 50 اینچ ، 55 اینچ ، 65 اینچ نوکیا 4K LED تلویزیون اندروید

تلویزیون های 50 اینچ ، 55 اینچ و 65 اینچ نوکیا با وضوح صفحه نمایش 3840 در 2160 پیکسل ارائه می شوند. این سه تلویزیون دارای طراحی حاشیه با برش الماس هستند و باعث می شود تا حاشیه ها کمتر شوند. حداکثر روشنایی آنها به ترتیب 380 نیت ، 420 نیت و 450 نیت است. آنها همچنین از محتوای HDR10 پشتیبانی می کنند.

برای صدا، این تلویزیون های هوشمند نوکیا مجهز به صدای 48W مجهز به Onkyo با صدای Dolby و صدای فراگیر هستند. همچنین از بلندگوهای 30 وات QuatroX، همراه با توییترهای 18 وات، برای ارائه صدای 360 درجه برخوردار است. این شرکت همچنین ادعا می کند که شما می توانید صدای 6D را با اعوجاج کم و باس متعادل تجربه کنید. این تلویزیون ها مجهز به پردازنده چهار هسته ای هستند و با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شوند.

تلویزیون اندروید 43 اینچ نوکیا

اندروید تلویزیون 43 اینچی دارای دو گزینه است. نسخه Full HD و نسخه 4K. نوع Full HD رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل با 325 نیت روشنایی ارائه می دهد در حالی که نسخه 4K رزولوشن 3840 در 2،160 با روشنایی 350 نیت ارائه می دهد. نسخه Full HD دارای دو پورت USB و HMDI است در حالی که نوع 4K یک پورت USB اضافی را ارائه می دهد.

برای صدا، شما یک صدای 39 وات دریافت می کنید که توسط Onkyo تأمین می شود. یک بلندگوی 24 وات QuatroX به همراه توییتر 15 وات وجود دارد. این تلویزیون ها از صدای دالبی و صدای فراگیر نیز پشتیبانی می کنند. این تلویزیون ها مجهز به پردازنده مرکزی چهار هسته ای، آنها به 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند.

تلویزیون اندروید 32 اینچ نوکیا

تلویزیون اندروید 32 اینچی نوکیا که مقرون به صرفه ترین این شش دستگاه است، وضوح صفحه نمایش آن 1،366 در 786 پیکسل است. این پردازنده چهار هسته ای و 1.5 گیگابایت حافظه رم با حافظه 8 گیگابایتی دارد. گزینه پورت ها شامل 3 پورت HDMI و 2 پورت USB است. برای صدا ، همان چیزی را دریافت می کنید که نسخه 43 اینچی ارائه می دهد.

نظر شما درباره تلویزیون های جدید نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

سلام
دوستان گول تلویزیون های برند های تازه ورود کرده به این حوزه و برند های متفرفه رو نخورید !
مانند تلویزیون های شیائومی ، کینگ استار و …
بارها مقایسشون رو در یوتوب دیدم واقعا تلویزیون های مطرح سونی ، سامسونگ و ال جی یک سر و گردن بالاتر هستند .

بهترین تلویزیون ابتدا سونی – بعد ال جی – بعد سامسونگ هست در حالت کلی . (بر اساس کیفیت و دوام ، کیفیت تصویر و پردازش تصویر )

Taha

سلام.
برند های دیگه رو نمی دونم ولی بدم نمیاد از شیائومی استفاده کنم🤔🙂

OnePlus_Fan

سونی تلوزیون هاش حرف نداره و شکی درش نیست ولی
صفحه نمایش فقط سامسونگ
مرسی سامسونگ دیسپلی
ممنون که هستی

Mohammadr

والا ما خودمون تعمیرات تلویزیون داریم
90 درصد تلویزیونایی ک میاد(90 درصدشون بک لایتاشون سوخته) مال ال جیه
حالا درسته ک اکثر مردم ال جی دارن ولی واقعا زیاد خراب میشه… شاید اون نوع و درجه کیفیتی ک میاد ایران و اکثر مردم تواناییشو دارن، زیاد جنسش خوب نیس

AŁɪ

من مانیتور الجی دارم 7 ساله کار می‌کنه چرند نگو.
الجی هرچی باشه خرابیش از سامسونگ کمتره

Taha

سامسونگ هم بد نیستا😅
من الان خودم از ۲۰۱۲ یه مانیتور ازش دارم خیلی خوبه تاالان یه چیزش هم مشکل پیدا نکرده

Mohammadr

یکم شخصیت داشته باشی بد نیست…
نیاز به اثبات هم ندارم ک تی وی تعمیر میکنم و از سامسونگ و الجی و… و این سایت چیزی بهم نمیرسه جز اینکه نت و وقتم میره، اوکی؟ این جهت تفهیمت.
برای کسایی گفتم ک اطلاعات میخوان ن امثا تو ک عالم والدهری استاد

همونطور ک تو هر محصولی جنس خوب و بد وجود داره، ولی طبق تجربه کاری خودم درصد خرابی الجی خیلی بیشتره و این وسط متاسفانه تلویزیون خوبش افتاده دست شما!
شاید ی سامسونگ بگیری فرداش فلت خراب شه یا بک لایت بسوزه شایدم الجی بگیری و سالها کار کنه، اما بازم میگم، 90 درصد تلویزیونایی ک واسه تعمیر میاد الجی و اکثرشونم بک لایتاشون میسوزه….
کسی ک میخواد الجی بگیره بهتره جنس خوب و مدل بالاشو بگیره ن اون درجه های پایینشو ک وارد میکنن(گرچه درباره هر محصولی این حرف صدق میکنه ولی چون تیوی الجی تو ایران جا افتاده اینو گفتم).

AŁɪ

شخصیت واسه امثال تو مرده ❗ شعر و ورای تورو همون مشنگا اگه باور کنن.

Taha

ما فامیلمون چند ساله ال جی داره.
حتی آخ هم نگفته و عین ساعت کار میکنه

Mohammadr

داداش کاش این تیکه از صحبتمم میخوندی…
“حالا درسته ک اکثر مردم ال جی دارن ولی واقعا زیاد خراب میشه… شاید اون نوع و درجه کیفیتی ک میاد ایران و اکثر مردم تواناییشو دارن، زیاد جنسش خوب نیس”

Taha

خوندم.
من هم نظرم رو گفتم.
اگه ناراحت شدی منو ببخش 🙏

m.b

دقیقاً… تلویزیون ما هم ال‌جیه… جنس خوبم هست… اون سالا که با کنترل مجیک وارد میشد… بعد دو سال بک لایتش سوخت و عوض کردیم… تا الان دیگه مشکلی نداشته…

Mahdi

تلویزیون ما پاناسونیکه فکر کنم سنش از من بیشتره ولی هنوز آخ نگفته و حنی با تلویزیون های جدید هم که مقایسش میکنم واقعا کیفیتش خیلی خوبه

david2arc

قبلن سونی داشتیمُ چند ماهه شیائومی ۵۵ اینچ سری چهار گرفتیم واقعن تصویر عالی داره البته ظاهرن دیسپلی سامسونگ استفاده شده

OnePlus_Fan

نوکیا دیگه فایده نداره

Mahdi

قرار نیست هر برندی بیاد موفق بشه بنظرم همشون شکست خورده بر میگردن چه نوکیا چه هواووی چه شیائومی یا ریلمی

afsoon

طرف تو عمرش تی وی شیائمی رو ندیده اونوقت میاد نظر میده که در برابر سونی و سامسونگ حرفی واسه گفتن نداره .منصفانه ترین مقایسه باید از لحاظ سایز و قیمت باشه که شوخی حساب میشه .گران ترین مدل تجاری 75اینچ شیائمی فقط هشتصد دلار هست با این پول باید بری یه تلویزیون پایین رده سری پنج سامسونگ اونم 43اینچ بخری ..تی وی های شیائمی از نظر کیفیت نمایشگر فوق العاده هستن طراحی فوق العاده هستن قیمت بی رقیب ..البته واسه ایرانی ها انتخاب خوبی نیستن چون خدمات پس از فروشی وجود ندارد و خراب شد تعمیر نمی‌شه و بهتره از بقیه برند ها خرید بشه …

UnderTaker

onair

“دوستان گول تلویزیون های برند های تازه ورود کرده به این حوزه و برند های متفرفه رو نخورید !
مانند تلویزیون های شیائومی ، کینگ استار و …”

واقعا تلویزیون شیائومی رو با کینگ‌استار مقایسه میکنی؟
شیائومی در حال حاضر رتبه اول فروش تلویزیون رو توی دو تا از بزرگ‌ترین بازارها یعنی چین و هند در اختیار داره و جزو پنج برند برتر تولید‌کننده‌ی تلویزیون در دنیاس.

یه نگاه به تلویزیون‌های سری مستر ادیشنش بنداز یا تلویزیون اولدش و تلویزیون شفافی که اخیرا تولید کرد، بعد راجع بهش اینطور بگو.

سال قبل توی بازار چین رکورد زد از لحاظ فروش.

📺 شیائومی در سال 2019 موفق به فروش 10 میلیون تلویزیون در کشور چین شده است که این مقدار فروش، برای اولین بار توسط یک کمپانیِ سازندهٔ تلویزیون در تاریخ فروش تلویزیون در چین کسب شده است و یک رکورد محسوب می‌شود.
به عبارتی شیائومی موفق شده در هر دقیقه، 19 عدد تلویزیون به فروش برساند.
از هر 5 تلویزیون فروخته شده در چین، یک تلویزیون متعلق به شیائومی می‌باشد.

Milad7

این نوکیا اون نوکیای سابق نیست کیفیتش به شدت کم شده…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)