حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون های جدید نوکیا ۱۵ مهر ۹۹ رونمایی خواهند شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | تلویزیون، نوکیا

سال گذشته، پس از صدور مجوز نام نوکیا به غول خرده فروشی متعلق به Walmart یعنی Flipkart اولین تلویزیون هوشمند با نام تجاری نوکیا را در هند ارایه کرد. امروز می شنویم که تلویزیون های جدید نوکیا ۱۵ مهر ۹۹ رونمایی خواهند شد.

تلویزیون های جدید نوکیا

در شش ماه گذشته ، تلویزیون 55 اینچ دو عضو جدید 43 و 65 اینچی را به دست آورده است. Flipkart همچنین TV box اندروید نوکیا را در ماه آگوست اعلام کرد. اکنون رسماً اعلام شده است که چند روز دیگر مدل های جدید تلویزیون در راه است.

سایت رسمی نوکیا هند اعلام کرده است که طیف جدیدی از تلویزیون های هوشمند نوکیا از سه شنبه ۱۵ مهر ۹۹ راه اندازی می شود.

طبق گفته NokiaPowerUser ، تلویزیون های جدید باید یک مدل 32 اینچی و 50 اینچی باشند. گزارش شده است که این دو تلویزیون در اوایل ماه اوت توسط اداره استاندارد هند تأیید شده اند.

وبلاگ متمرکز بر نوکیا ، تصویری متفاوت از پوستر دارد که می گوید تلویزیون ها از بلندگوهای Onkyo بهره می برند. این شگفت آور است زیرا تلویزیون های هوشمند فعلی نوکیا از بلندگوهای JBL بهره می برند. جالب خواهد بود که بدانید چرا اکنون آن را به Onkyo متعلق به ژاپن تغییر داده است.

تلویزیون های هوشمند جدید باید اندروید ۹ ارایه کنند و از قبل با برنامه هایی مانند Netflix ، Prime Video و Disney + Hotstar دانلود شوند. نسخه 32 اینچی به احتمال زیاد دارای رزولوشن FHD است و ارزان ترین نسخه را در اختیار شما قرار می دهد ، در حالی که نسخه 55 اینچی باید دارای پنل 4K باشد.

شما منتظر تلویزیون های نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

احتمالا هم قیمتشون بالاست

Milad7

بیخیال باو 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)