حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت جدید Fossil Gen 5E با تراشه Snapdragon 3100 و سیستم عامل Wear OS رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | ساعت هوشمند

فسیل امروز جدیدترین ساعت هوشمند خود با سیستم عامل Wear OS را عرضه کرده است و نامش Fossil Gen 5E یعنی (“E” برای “اقتصادی”، نه؟). همانطور که از نامش پیداست، این یک نسخه اقتصادی از ساعت هوشمند Fossil Gen 5 است.

Fossil Gen 5E

ساعت هوشمند Fossil Gen 5E از دو دکمه میانبر فیزیکی که تاج آن را در Fossil Gen 5 دیدیم، محروم است و همچنین از GPS داخلی برخوردار نیست زیرا به یک سیستم متصل به اینترنت مجهز است که داده های به دست آمده از تلفن هوشمند شما را نشان می دهد. فضای ذخیره سازی پردازنده در ساعت هوشمند جدید Fossil به 4 گیگابایت در مقایسه با 8 گیگابایت در Fossil Gen 5 کاهش یافته است. در آخر، نسخه جدید Fossil همچنین دارای قطب نما، سنسور نور محیط و ارتفاع سنج نیست.

برای هر سایز 249 دلار قیمت دارد و هم اکنون برای پیش خرید از وب سایت رسمی فسیل موجود است. Fossil Gen 5E در دو اندازه ارائه می شود – 44 میلی متر برای مردان و یک مدل جدید 42 میلی متر برای زنان. مدل 44 میلی متری در سه سبک ارائه می شود و از بند 22 میلی متری استفاده می کند، در حالی که مدل 42 میلی متری در چهار گزینه طراحی مناسب است و بندهای 18 میلی متری را می گیرد. هر دو مدل 44 و 42 میلی متری از یک نمایشگر AMOLED در اندازه 1.19 اینچی یکسان با رزولوشن 390 در 390 پیکسل بهره می برند که به تراکم پیکسل 328ppi تبدیل می شود.

تراشه اسنپدراگون ۳۱۰۰ کوالکام دستگاه را با حافظه رم ۱ گیگابایتی به طور همزمان اجرا می کند، در حالی که Wear OS گوگل جنبه نرم افزاری را مدیریت می کند. ساعت هوشمند Fossil Gen 5E یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که ادعا می شود یک روز کامل دوام دارد، در حالی که شارژ سریع این امکان را می دهد که فقط در 50 دقیقه از 0-80٪ شارژ شود. ادعا می شود که این ساعت ضد آب است، به لطف درجه مقاومت در برابر آب تا ۳۰ متر یا ۳ اتمسفر. با این حال، Fossil ادعا می کند که آخرین ساعت هوشمند آن نیز مناسب برای شنا است.

صحبت کردن در مورد ویژگی ها شد و باید بگوییم بلندگوی داخلی به شما امکان می دهد در مکالمات شرکت کنید ، با «دستیار Google» تعامل داشته باشید و هشدارهای اطلاع رسانی صوتی را دریافت کنید. به علاوه، می توان از آن برای کنترل دستگاه خانه هوشمند متصل از طریق دستیار Google نیز استفاده کرد.

با آمدن به ویژگی های تناسب اندام ، Fossil Gen 5E توانایی نظارت بر ضربان قلب ، ردیابی فعالیت ، ردیابی خواب و همچنین ردیابی سلامت قلب را دارد. همچنین از پرداخت های بدون تماس از طریق NFC پشتیبانی می کند و چندین حالت باتری مانند حالت روزانه ، حالت طولانی (فقط ویژگی های ضروری را اجرا می کند) ، حالت ساعت (فقط زمان را نشان می دهد اما طول عمر باتری را به بیش از یک هفته می رساند) و یک حالت سفارشی را نیز ارائه می دهد.

نظر شما درباره ساعت هوشمند جدید فسیل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
OnePlus_Fan
Mahdi

این عکس قدیمیه پرچمدارای جدید توش نیست

AŁɪ

فقط سامسونگ توش نیست بقیه پرچمدارا هستن ‌.
مثل می ۱۹ پرو ،پی چهل پرو پلاس ، ردمی کی سی پرو ، بلک شارک ۳ پرو ، آیس ۲ و غیره

AŁɪ

این تصحیح خودکار به اعداد چکار داره 😶
می ۱۰ پرو *

AŁɪ

فایند ایکس ۲ پرو هم هست

SHREK

باز تاکید می‌کنم در صورتی که ice_cream وارد سایت شد جوابشو ندید چون شروع به چرت گفتن میکنه.
http://uupload.ir/files/4idh_screenshot_20201005_220915.jpg

http://uupload.ir/files/1d2k_screenshot_20201005_220859.jpg

http://uupload.ir/files/4cvz_screenshot_20201005_220844.jpg
نمونه👆

Mahdi

بزار بیاد خوب جوابشو نمیدم

The MTest MT

حالا که نیومده نکنه اکانت خودته یا اشناته اینقد تاکید داری که وارد سایت میشه

Milad7

ساعتی مخصوص جنتی =))

Milad7

ساعت خوب و شیکی هست قیمتش هم بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)