حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ را ببینید

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

گلکسی زد فولد ۲ دومین گوشی تاشو سامسونگ است که در خانواده خود ارایه می شود. انتظارات از این دستگاه بسیار بالاتر از نسل اول است. به هر حال هر اشتباهی در نسل اول رخ بدهد به مثابه قلق گیری خواهد بود اما در نسل دوم انتظار داریم حداقل مشکلات نسل اول برطرف شود. امشب می خواهیم با هم تست مقاومت سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ را ببینیم و بررسی کنیم که این دستگاه چقدر بهتر از نسل اول ساخته شده است؟

تست مقاومت سامسونگ گلکسی زد فولد ۲

تست مقاومت سامسونگ گلکسی زد فولد ۲

تست مقاومت سامسونگ گلکسی زد فولد ۲

یکی از اصلی ترین موارد درباره یک گوشی تاشو را می توان مقاومت نمایشگرش دانست. سامسونگ امسال نسبت به سال گذشته از یک روکش شیشه ای تاشو بسیار نازک به نام UTG (یا شیشه فوق نازک) استفاده کرده است.

این زیر ۲ لایه پوشش پلاستیکی قرار دارد و جالب است که پنل آنقدر با کیفیت هست که بتواند از زیر این دو پوشش که روی پوشش شیشه ای فوق نازک قرار دارند، بدون مشکل بصری ظاهر شود. پس از برداشتن پوشش اول (که سامسونگ به وضوح اعلام کرده که هیچ کدام از پوشش ها برداشته نشود) به تست مقاومت در برابر خراشیدگی می پردازد.

اینجا می بینیم که همچنان با ناخن (با فشار قابل توجه) هم می تواند روی نمایشگر اثری به جای بگذارد. این خب خبر خوبی نیست و باید بیشتر مراقب نمایشگر داخلی دستگاه باشید.

لولا گلکسی زد فولد ۲ کیفیت بسیار خوبی دارد و در مقابله با ورود گرد و خاک واقعا تحسین برانگیز ظاهر می شود. درباره تست خم شدن هم باید گفت که دستگاه واقعا مقاومت خوبی دارد و وقتی در جهت مخالف فشرده می شود، هیچ مشکلی پیش نمی آید.

اجازه بدهید ویدیو تست مقاومت گلکسی زد فولد ۲ را با هم ببینیم:

 

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عملکرد امسال سامسونگ در گوشی تاشو گران فیمتش چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

آخجون اومد

Auroro

Dr nazer

یادتون هست گفتم گلکسی زی فولد 2 2000 دلار قیمتشه چه ارزشی داره که با ناخن خش میوفته گفتید اگه منظورت اونیه که ویکتوس داره……

بیا!
اینم با ناخن خش میوفته که، قیمتشم 2000 دلار ناقابل.

SHREK

این تکنولوژی جدیده و استفاده نکردن از شیشه داخل گوشی دلیل بر دزدی و… نیست. فعلا امکان نداره. کسی که این دستگاه میخره باید مراقبت لازم انجام بده. 2000 دلار واقعا قیمت خوبیه فقط قیمت همین صفحش…

OnePlus_Fan

هر تکنولوژییی اون اوایل نقص هایی داره که به مرور زمان در نسل های بعد پیشرفت میکنه

Dr.Nazer

هیچکس انتظار نداشت دیگه این با ناخن های بیفته…

OnePlus_Fan

نسبت به گلکسی فولد 2 پیشرفت قابل توجهی داشته
واقعا جای تقدیر داره

Auroro

ولی زیبا میشه وقتی داخلش هم مثل ویکتوس مقاوم بشه. و اینکه اون صفحه ی اولش عرضش بیشتر بشه، مثل ای50

ولی چنین گوشی ای نمیدونم چ استفاده ای میتونه داشته باشه با اینکه جالبه، تکنولوژی معلوم نمیکنه کدوم سو میخواد بره، همه فکر میکردن بعد اینا حتما هولوگرام رو فضاست

Mahdi

من که راضیم

Milad7

عجب گوشی خفن و های کلاسیه … مقاومتش نسبت به نسل قبلی هم خیلی بهتر شده 😘

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)