حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو با نمایشگر خودترمیم شونده ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، حق اختراع

سامسونگ و هواوی دو برند اصلی گوشی های هوشمند هستند که قبلا گوشی های هوشمند تاشو خود را وارد بازار کرده اند. اکنون به نظر می رسد اپل نیز قرار است به این لیست بپیوندد زیرا این شرکت روی آیفون تاشو خود کار می کند. حق اختراع جدیدی منتشر شده که می گوید آیفون تاشو با نمایشگر خودترمیم شونده ارایه خواهد شد؟

آیفون تاشو

در حال حاضر، طبق آخرین گزارش از AppleInsider بر اساس یک ثبت اختراع جدید ثبت شده توسط اپل، آیفون تاشو آینده می تواند با یک صفحه نمایش خود ترمیم شونده که می تواند ساییدگی و پارگی طبیعی، از جمله خراش ها و فرورفتگی ها را به خودی خود برطرف کند.

این ثبت اختراع، به نام “دستگاه های الکترونیکی با لایه های پوششی با صفحه نمایش انعطاف پذیر” روش هایی را برای به حداقل رساندن آسیب و انجام کاری در هنگام آسیب ایجاد می کند. این امر به مخلوط کردن مناطق سفت و سخت و انعطاف پذیر برای نمایشگر و استفاده از “خود ترمیم” اشاره دارد. با این حال، این شرکت هیچ اشاره ای به نحوه کارکرد فرآیند نکرده است.

اگر گزارش های قبلی را باور کنیم، آیفون تاشو به گونه ای طراحی شده است که با باز شدن، یک صفحه نمایش پیوسته دارد و به نظر نمی رسد که دارای دو صفحه نمایش جداگانه باشد.

با توجه به توسعه، این احتمال وجود دارد که ویژگی صفحه نمایش خود ترمیم در نسل اول آیفون های تاشو لحاظ نشود، زیرا این شرکت قبلاً سفارش بزرگی را در سامسونگ دیسپلی برای تهیه نمونه برای حداقل یک سال ارائه داده است.

سامسونگ سال هاست که یکی از تأمین کنندگان اصلی صفحه های OLED برای آیفون های اپل است. با توجه به اینکه سامسونگ دیسپلی پیشرو در بازار نمایشگرهای تاشو است، اکنون امیدوار است با افزایش ظرفیت تولید خود به 10 میلیون دستگاه در سال، بر بازار تسلط یابد.

گزارش ها حاکی از آن است که آیفون تاشو می تواند به محض سال آینده راه اندازی شود. در همین حال، این شرکت در حال آماده سازی برای تولید مدل های 5G مجهز به آیفون 12 خود در هفته های آینده است.

نظر شما درباره این حق اختراع اپل برای آیفون تاشو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

امتیاز دوربین پلاسVivo X50 Pro+ هم تو سایت dxo .امتیاز مجموع 127 کسب کرده
دیروز گفتم مثل اینکه پوشش داده نشده

AŁɪ

دمش گرمه فکر نمی‌کردم ۱۲۷ بگیره

Mahdi

من ۱۲۱ حدس زده بودم

Milad7

حالا حالاها خبری نیست …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)