حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Oppo A93 با نمایشگر AMOLED و تراشه مدیاتک Helio P95 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 68 دیدگاه | اوپو

در حالی که Oppo قرار بود A93 خود را پنج روز دیگر معرفی کند، اما به شکلی غافلگیرکننده وارد شد و تلفن را ویتنام رونمایی کرد. گوشی Oppo A93 با نمایشگر AMOLED و تراشه مدیاتک Helio P95 رسما معرفی شده است.

گوشی Oppo A93

به نظر می رسد که شباهت های زیادی با Oppo F17 Pro و Reno 4 Lite دارد و یک غوطه وری سریع در مشخصات فنی نشان می دهد تنها تغییر در شارژ 18 وات پایین تر است.

گوشی Oppo A93

گوشی Oppo A93

گوشی Oppo A93 یک نمایشگر AMOLED با اندازه 6.43 اینچی با بریدگی قرص شکل برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و ماژول عمق 2MP ساخته شده است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت داخلی نیز وجود دارد.

در قسمت پشتی ، ما یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین فوق عریض 8MP داریم. دو مورد باقیمانده یک جفت واحد 2 مگاپیکسلی است که بیشتر از عکسبرداری ماکرو برای اهداف عمق سنجی در نظر گرفته شده است. A93 با ضخامت چشمگیر 7.48 میلی متر همراه است و وزن آن 164 گرم است.

این تلفن توسط تراشه مدیاتک Helio P95 همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق microSD است. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی از شارژ 18 وات را انجام می دهد. جک هدفون نیز موجود است.

اوپو A93 در رنگ های پشت و سفید موجود است و برای تریم تک 8/128 گیگابایتی 7،490،000 VND حدود (324 دلار) هزینه دارد. نظر شما چیست؟ اوپو A93 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
68 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

فقط خوشگله

lovenokia

کلا این چینش دوربین مربعی برای هر برندی باشه زیباترین طراحی رو داره .

Milad7

به نظر من اصلا خوشگل نیست 😐

البته سلیقه ها تفاوت دارن

ahmad

نتایج دوربین vivo x50 پلاس اومد دوربین خوبی داره

Taha

من آخر نفهمیدم این p95 و p22 خوبن یا بد

TheFreeCritic

با دمپایی میری دمِ نونوایی با دوربین // آخرم نفهمیدیم پول داری یا زورگیر 😂😂

OnePlus_Fan

علی اوج

TheFreeCritic

درست حدس زدی 😉

نیما عرفانی

✓http://uupload.ir/files/h9qy_screenshot_20201001_162133_com.android.mediacenter.jpg
🤔

SHREK

خیلی خوبه من معمولا از کایرین استفاده میکنم. 3D srround هم خیلی خوبه واقعا حس میکنی صدا از اطراف میاد.

نیما عرفانی

مگه گوشیت هواویه؟کدوم مدل؟؟ البته قبلاً گفته بودی ولی یادم نمیاد چی داشتی 🤔

SHREK

Nova 5t

نیما عرفانی

باید نسبت به قیمتش گوشی خوبی باشه، درسته؟کی گرفتی؟ ازش راضی هستی؟؟نظرت راجع به رابط EMUI چیه؟ آپدیت EMUI 10.1 رو گرفتی؟؟

SHREK

آره آپدیت گرفتم مولتی تسکینگ عالی شده. کلا با EMUI مشکلی نداشتم به نظرم سادست، امکانات زیادی داره مخصوصا آپدیت 10.1.اینو فروردین گرفتم. تا اینجا که خیلی خوب بوده من بیشتر استفادم از دوربین و جنس بدنه و قاب پشت برام مهمه. با توجه به قیمتش خیلی خوبه. اولین گوشی هواوی که گرفتم P10 بود که خیلی خوشم امد. یه حس خوبی میگیرم از گوشی‌های هواوی.

نیما عرفانی

مبارکت باشه و به خوشی و سلامتی ازش استفاده کنی . آره ۱۰.۱ کلاً روون تر از قبل شده و جابجایی بین اپ های باز با ژست های حرکتی که بهش اضافه شده در بهبود تعامل خیلی تأثیر داره.‌

نیما عرفانی

گوشی قبلیت A71 بود؟🤔

SHREK

آره A71 رم 8 قبلشم Mi9t

Mohammadr

اخ یادش بخیر، این 3d surround خیلی خوب بود… اصن سر درد نمیشدی

نیما عرفانی

البته عکس اسکرولیه و موارد دیگه ای هم هست…

OnePlus_Fan

به به چه فونت زیبایی🙂

نیما عرفانی

ممنون 🙏
آره از بین فونت هایی که هست ۳ تا فونت دل‌نشین دانلود کردم از همون فونت های پیش فرض برنامه تم که در فواصل مختلف سوییچ میکنم بینشون اما بیشتر اوقات رو همین فونته🙂

OnePlus_Fan

خیلی معذرت میخوام ولی من که حالم از فونت های پیش فرض سامسونگ بهم میخوره حالا من که رابط کاربری هوآوی به شخصی سازی فوق العادش میشناسم ولی سامسونگ نه تم هاش به دلم میشینه نه فونتش😔

نیما عرفانی

چرا عذرخواهی؟؟خب اینم یکی از فونت های هواویه. شما مگه گوشی سامسونگ داری؟ حس میکنم گوشیت وان پلاس باشه

OnePlus_Fan

برادر من بنده اگه وان پلاس داشتم انقدر اینجوری عقده.ش به دلم نمیموند
در حال حاضر یه گوشی سری M سامسونگ دارم
با خودم فکر کردم با این قیمتا که هیچی نمیتونم بخرم حداقل یه باتری خوب تجربه کنم.
اینکه طرفدار وان پلاس هستم هم بخاطر خاص بودنشه
احساس میکنم یه تافته جدا بافتس از بقیه برندا
سیاست های خوبی هم داره و…
به نظرم تو انتخاب برند مورد علاقم به یه چیز چیزی رسیدم(چی میگن بهش؟🤣)
منظورم اینه رو برندای مختلفی تعصب داشتم از شامسونگ تا هواوی و آنر و‌… کلا همه ببرندای اندرویدی یه مدتی قفلی زده بودم روی شیائومی
ولی تا الان به غیر وان پلاس هیچ برندی رو قبول ندارم(منظورم اینه به چشمم نمیان البته جدا از بحث قیمتی چون از نظر من وان پلاس یه برند خاصه نا یه برندی که گوشیاشو ارزون بده)
شرمنده طولانی شد خدارو شکر یکم بینش درد و دل کردم راحت شدم🙂

نیما عرفانی

🙂صحیح البته سوءتفاهم نشه من فکر میکردم واقعاً وان پلاس داری حالا إن شاءاللّه روزی برسه که وضعیت وخیم اقتصادی کشور رو به بهبودی بره و هیچ کسی حسرت به دل نمونه و هرچیزی که لایقش هست بتونه تهیه کنه .
برای شما هم امیدوارم جدیدترین گوشی وان پلاس رو یه روز بتونی بگیری و ازش لذت ببری که شایسته ی بهترینایی ⁦❤️⁩🎼

OnePlus_Fan

ممنونم❤ هرچند سعی میکنم با حقایق زندگیم کنار بیام ولی تلاش خودمو هم می کنم تا وضعیت رو تغییر بدم ولی خیلی چیزا در توانم نیست
حالا بگذریم
از ته دل امیدوارم شما هم به آرزو ها و رویا هات برسی و همگی عاقبت بخیر بشیم
و این خوش قلبی شما از نظر من قابل ستایشه

نیما عرفانی

عزیزی و قابل احترام 🌷🌹

Mb.Pcr

فونت قشنگیه 👌خوشمان آمد
راستی با توجه به اینکه با emui 10.1 کار کردی بازم بی روح و کسل کنندس (هر جا میرم هی میزنن تو سر هم دیگه که رابط هواوی کسل کنندس) من که همچین نظری ندارم فقط خواستم بدونم مثل قبله یا نه؟

pooria

نه بسیار رابط روون و خوبیه در مورد ورژن 9 و پایین تر قبول دارم منتها 10 به بعد به هیچ عنوان

Mb.Pcr

متشکرم از پاسخ گویی و وقتی که گذاشتی 🙏

نیما عرفانی

آخر من نفهمیدم عاشق بنزی یا فراری یا … ؟😑⁦🤦‍♂️⁩

Mb.Pcr

عشقم که اولینش بنزه
بعدش bmw
بعد فولکس و ولوو و رولزرویس
بعدش فراری
از فراری به بعد دیگه مدل هایی از شرکتا رو عاشقشونم نه خود شرکت رو

نیما عرفانی

راستش سؤالی که من دارم ؛ اصلاً این ” بی روح بودن” یعنی چی که یه مدت سر زبونا انداختن؟؟ قبلاً هم گفتم هیچ رابط کاربری بی نقص و برتر مطلق نیست . یه رابط کاربری ظاهر مینی‌مالیسم و ساده گرا و روونی داره به همراه آپدیت های منظم یه رابط کاربری آیکون ها و انیمیشن های جذابی داره یه رابط کاربری امکانات و شخصی سازی زیادی داره یه رابط کاربری دو تا از این ۳ خصوصیت رو داره ولی هیچ رابطی رو ندیدم که همرو یجا داشته باشه . EMUI 10.1 تو ظاهر تفاوتی با EMUI 10 نداره و یکسری ویژگی های نرم افزاری بهش اضافه شده و مدیریت رم و مالتی تسکینگ و عملکرد کلی هم روون تر از قبل شده. اما در مورد “کسل کننده بودن” ؛ خب طبیعتاً مثل روزهای اولی که با یه رابط کاربری جدید مواجه میشی برات تازگی نداره و به مرور حس یکنواختی رو نسبت بهش پیدا می‌کنی و این در خصوص تمام رابط کاربری ها صدق می‌کنه نه فقط هواوی و آنر اما این کسل کنندگی تو اندروید خیلی کمتر از iOS حس میشه چون شخصی سازی ها و آزادی عمل اندروید به مراتب خیلی بیشتر از iOS هست.
در مجموع رابط کاربری هواوی به خصوص تو بخش شبکه های عصبی و هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی ارتقاء قابل توجهی داشته به طوری که تو استفاده ی طولانی مدت کاربر احساسش میکنه و منم ازش ر.ضایت دارم.

Mb.Pcr

بله کاملا درسته
( قبلاً هم گفتم هیچ رابط کاربری بی نقص و برتر مطلق نیست) دقیقا بازم حرف درستیه انصافا بخوایم واسه کلی بگیم هیچ چیزی بی نقص نیست
(خب طبیعتاً مثل روزهای اولی که با یه رابط کاربری جدید مواجه میشی برات تازگی نداره و به مرور حس یکنواختی رو نسبت بهش پیدا می‌کنی) راستش حرف دلمو زدی منم اگه بخوام گوشی بگیرم رابط کاربری برام مهم نیس چون بهش عادت میکنی و به قول خودت به مرور حس یکنواختی رو نسبت بهش پیدا میکنی
اصلاً این ” بی روح بودن” یعنی چی که یه مدت سر زبونا انداختن؟
والا نیما منم نمیدونم واسه تخریب کردن هر چیزی که به ذهنشون میرسه رو میگن بعد همه هم از حرفش پیروی میکنن منم با بی روح بودن و کسل بودن موافق نیستم چون هر رابط کاربری ای سبک و سیاق (اگه اشتباه نوشتم شرمنده)خودش رو داره

نیما عرفانی

احسنت کاملاً صحیح 👍👏

MohammadFarhaadi

آیفون گفتی و کردی کبابم! حیف که اپهای ایرانی رو اجازه حضور تو اپ استور نمیده اونم بخاطر مسائل مالی و تراکنشها.ولی به نظر من اصلا اندروید از نظر راحتی به آی او اس نمیرسه.بله دسترسی بیشتر بهت میده ولی باور کن حتی تو همون دسترسی کمتر بازم سریعتر از اندروید کارات رو انجام میدی.مثلا فیلم دان میکنی با icab از تو لیست دانلود راحت پورتش میکنی تو av player.زیرنویس رو دان میکنی تو همون لیست دانلود آنزیپ میکنی و میفرستی تو avplayer.هم میتونی تو براوزر همنام کنی هم تو پلیر.به جرآت میگم تو اندروید اصلا اپی نزدیک به avplayer یا icab نیست.به شدت قدرتمندتر از اپهای اندرویدن.این مثال رو زدم چون بارزترین مصداق آزادی اندروید تو دسترسی به فایلهای غیر سیستمیه.

نیما عرفانی

منظور این دوستمون رو خوب متوجه نشدی …
رابط کاربری چه سنخیتی با اپ های اختصاصی داره؟؟ مسئله اینه کدوم سیستم عامل تنوع بیشتری از دیوایس هارو شامل میشه؟؟ مطمئناً اندروید و مثلاً کسی که گوشی سامسونگ یا هواوی یا شیائومی یا حتی گوشی تحت پروژه ی اندروید وان داشته باشه و بعد از مدتی از رابط کاربریش خسته بشه در صورت امکان و داشتن بودجه کافی می‌تونه از یه برند اندرویدی دیگه گوشی بگیره و رابط کاربری جدید رو امتحان کنه یا حداقل می‌تونه رام کاستوم(وان پلاس و شیائومی) یا کلی لانچر نصب کنه برای تغییر شکل و شمایل رابط کاربری و آیکون ها. در صورتیکه هیچ کدوم از این موارد تو پلتفرم اپل وجود نداره. با این حال اگه بحث روونی و اپ های اختصاصی باشه بارها گفتم درصورت اقامت در خارج از ایران مسلماً اولویت اولم برای خرید گوشی یه آی دیوایس هست چون دیگه محدودیت های ایران رو نداری و راحت میتونی پرداخت های درون برنامه ای انجام بدی و در عین حال از با کیفیت ترین برنامه ها هم برخوردار باشی اما آدم باید واقع بین باشه ؛ ما داریم تو ایران زندگی میکنیم و به خصوص با این اوضاع نابسامان اقتصادی و فشار ناشی از تحریم ها پس اندروید با اختلاف کاربردی تر از iOS هست برامون.
در حال حاظر آیفون بیشتر برای افرادی به کار میاد که دغدغه ی هزینه و بودجه رو ندارن و میتونن اکوسیستم اپل رو به همراه مک بوک ، اپل واچ‌ و آیپد و اپل تی وی تجربه کنن!
بازم میگم اصلاً نیازی نبود بحث به اینجا کشیده بشه چون پرسش اون دوستمون سر موضوع دیگه ای بود.

OnePlus_Fan

دوستان یه نظرسنجی دارم
با مبلغ حدود سی میلیون تومن
شما بین خرید یه گوشی هوشمند یا یدونه لپ تاپ یا یه PC کدوم رو انتخاب میکنید؟

OnePlus_Fan

فقط خواهشا نگید فقط یکی رو انتخاب کنید (نگید هر کدوم یه کاربردی دارن و…)
من خودم گوشی رو انتخاب میکنم و با فقدان لپ تاپ یا پی سی میتونم کنار بیام
خواهشا تفاسیر خودتون رو بنویسید و من رو مستفیض کنید

نیما عرفانی

اگه نیاز مبرم به گوشی باشه قاعدتاً گوشی اما اگه یه گوشی خوب و قابل قبول که نیازهارو برطرف کنه موجود باشه بین انتخاب لپ تاپ و پی سی بازم باید دید کدومشو موجود داریم که اون یکی رو انتخاب کنیم اما در مجموع بین این دوتا بستگی به نحوه ی کاربری و نیازات خودمون داریم … مثلاً اگه سهولت در حمل و جابجایی اهمیت داشته باشه پس مسلماً لپ‌تاپ در اولویت قرار میگیره اما اگه قابلیت شخصی سازی و ارتقاء و توان پردازشی بیشتر بخوایم صد البته پی سی .

نیما عرفانی

مثلاً من خودم براساس نیازات و شرایط فعلی که دارم بین این سه تا پی سی رو انتخاب میکنم .

OnePlus_Fan

خداروشکر که استفادم به گوشی محدود میشه
(اگه یه PC یا لپ تاپ بخرم فقط برای استفاده گیمینگه)
چون نه برای رشته تحصیلیم احتیاجی به لپ تاپ دارم نه برای کار نداشتم😁
سعی کردم به جای اینکه خودم بازی کنم نیاز و علاقم به گیم رو تماشای استریم چیز کنم
کلا سعی کردم با همه چیز یه کاری کنم که هیچ وقت به لپ تاپ یا Pc فکر نکنم ولی وقتی بررسی یا انباکس فلان لپ تاپ یه کیس های ار جی بی دار میبینم میریزم بهم🤣🤣🤣
میدونم که نبودش اذیتت کنندس… ولی خب شرایط اقتصادی جوریه که واقعا خریدشون در توانم نیست

نیما عرفانی

همیشه سعی کن ذهنیت های مثبتت بر تفکرات منفیت غلبه کنه . تمام رخدادهای زندگی و آدمایی که توش نقش دارن موقتی و زودگذره پس همیشه سعی کن غصه ی نداشته هات رو نخوری که به وقتش به بهتر از اون چیزی که آرزوشو داشتی می‌رسی (آن نیز گذشت این نیز بگذرد).

OnePlus_Fan

👍دقیقا ولی هممون یه وقتایی خیلی بهم میریزم فقط هم صرفا بخاطر نداشته هامون نیست و دلایل متعددی داره
ولی من وقتی حالم بد میشه همه نداشته هام میان سراغم و واقعا خیلی خیلی بهم میریزم
قبلا برام عذاب آور بود ولی الان هر موقع بهم میریزم یه فیلم دانلود میکنم نگاه میکنم وقتی تموم میشه داستان فیلم حال و هوامو عوض میکنه
واقعا الان که دارم تعریف میکنم برام مضحکه ولی…

نیما عرفانی

می‌دونم چی میگی و درک میکنم چون برای خودم بارها پیش اومده و راه حلش هم انجام کارهاییه که بهشون علاقه داری و باعث سرگرمی میشه مثل همین فیلم دیدن
یا گوشی دادن به موسیقی حین پیاده‌روی یا ورزش و ..

pooria

صد درصد pc
گوشی 30 تومنی بیشتر از نیاز یه کاربر معمولیه لپ تاپ هم چیز خوب با 30 تومن گیر ادم نمیاد پس صد درصد pc

OnePlus_Fan

متاسفانه خیلی قطعات برای بستن یه کیس تو ایران گیر نمیاد این رو هم لحاظ کنید

نیما عرفانی

طبیعتاً دسترسی و گستردگی و دامنه ی وسیع محصولات بازار خارج رو اینجا نداریم اما خب با گشت و گذار و سفارش از فروشگاه های فیزیکی و آنلاین میشه یه کیس عالی در سطح بهترین ها اسمبل کرد.

pooria

متاسفانه بازار قطعات کامپیوتر تقریبا سالیانه اپدیت میشه و بازار لپ تاپ هم فصلی اگه بخوای کیس خوب ببندی حدود 60 تومن هزینته من خودم بشخصه اگه بخوام کیس ببندم بعضی از قطعات مهم رو از امازون سفارش میدم چون قیمتش بشدت کمتر در میاد مثل کارت گرافیک
یه موضوع دیگه که هست قیمت مانیتور با رفرش ریت بالائه که یه کیس خوب نیاز داره و متاسفانه قیمتش تو ایران به 3 برابر قیمت دلاری فروخته میشه! و اینجاست که بستن کیس بالارده تا حدودی غیر منطقی میشه و گرفتن لپ تاپ به صرفه تره

AŁɪ

هیچ وقت قطعات کامپیوتر از سایت سفارش نده حدودا ۵ میلیون از فروشگاه فیزیکی گرون تر میدن .

SHREK

من بیشتر از 10 تومن خرج گوشی نمیکنم قطعا PC.

TheFreeCritic

PC
ییشتر از ۱۹ دلم نمیاد برا گوشی پیاده شم

نیما عرفانی

حالا چرا ۱۹؟! چرا ۲۰ نه؟؟😂

TheFreeCritic

نمیدونم 😂
۲۰ یک احساس روانی بدی به ادم میده و انگار زیاده ولی ۱۹ ملیون حس بهتری داره انگار 😂

SHREK

مثل 499 دلار که همون 500 دلاره.

نیما عرفانی

البته اون تفاوتش ۱ دلاره که حتی اگه ۵۰ هزار تومن هم‌ در نظر بگیری بازم اختلاف ۲۰ برابری این ۱ میلیون خودش بیانگرِ موضوعه🙂.

AŁɪ

هه چه نظر سنجی جالبی منم قبل اسمبل کردن کیس به فکر خرید یه گوشی مثلا وانپلاس ۸ پرو از (آشنا) یا اس ۲۰ پلاس یا می ۱۰ پرو و غیره و غیره بودم .
ولی با توجه به رضایت و نیاز خودم با همین نوت هشت پرو ساختم و واقعا هم گوشی خوبیه .
و بجاش یه کیس با ارزش بستم تو این گرونی که به هرکی بگم چند تمام شد برام تعجب می‌کنه .

AŁɪ

هه چه نظر سنجی جالبی منم قبل اسمبل کردن کیس به فکر خرید یه گوشی مثلا وانپلاس ۸ پرو از (آشنا) یا اس ۲۰ پلاس یا می ۱۰ پرو و غیره و غیره بودم .
ولی با توجه به رzایت و نیاز خودم با همین نوت هشت پرو ساختم و واقعا هم گوشی خوبیه .
و بجاش یه کیس با ارزش بستم تو این گرونی که به هرکی بگم چند تمام شد برام تعجب می‌کنه .😬😬 چرا میرن تأیید آهان کلمه رzا

Mahdi

ایسوس راگ فون۳ ، داداشم یه پی سی داره فکر کنم سالی یه بار اگه ازش استفاده کنم چون فکر نکنم اندازه گوشی لازم باشه

Mahdi

البته اگه پول خودم باشه که هیچوقت این مبلغ رو خرج گوشی نمیکنم نهایتش تا ۱۵ تومن ، اگه بگن تا ۳۰ تومن میخوایم یه هدیه واست بخریم میگم گوشی

Mb.Pcr

عاشق طرز تفکرت شدم 😂👌

Mahdi

طرز تفکرم خیلی جذابه واسه همینه 😂

SHREK

کرک CHRONOS بگیرم یا HOODLUM؟

pooria

اگه برای re3 میخوای کرونوس! ؟ کرکش کرد و اون بهتره ولی اگه از جایی که دانلود میکنی نسخه fitgirl رو گذاشته اون رو بگیر چون نصب بشدت راحت تری داره و حجم بسیار کمتر (یه سری چیزای اضافه مثل زبان روسی، فرانسوی و… حذف شده و فقط انگلیسی هست

SHREK

🌹. Fit girl به هارد فشار نمیاره زمان نصب؟

TheFreeCritic

غلط میکمی کرک میکنی 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤦🤦😱😱🤯😡😠👹🤖

TheFreeCritic

بجاش برو بازی انحصاری نجات شهید جرج فلوید
رو دانلود کن
کرک چیه

SHREK

😂😂😂 هنوز عرضه نشده گفتن 2023 روی کنسول امپراطور 2 میاد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)