حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پاوربانک شارژ سریع ۶۶ وات هواوی و آنر تاییدیه گرفت

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، لوازم جانبی، هواوی

در حال حاضر، آینده کسب و کار گوشی های هوشمند و تبلت های هواوی تاریک است. این بیشتر به آن دلیل است که آخرین ممنوعیت ایالات متحده، تراشه تلفن همراه آن را قطع کرده است. با این حال، هواوی چیزی فراتر از گوشی های هوشمند است. امروز پاوربانک شارژ سریع ۶۶ وات هواوی و آنر تاییدیه گرفته است. پاور بانک یک محصول مورد نیاز برای همه کاربران است که اگر هواوی و آنر بتوانند در این زمینه یک خروجی خوب بدهند، حتما کاربران را به سوی خود جلب خواهد کرد.

پاوربانک شارژ سریع 

این سازنده چینی ابزارهای دیگری می سازد که ممنوعیت تأثیری در آنها نخواهد داشت. با توجه گزارش جدید می بینیم که هواوی و آنر یک پاوربانک 66 وات را ارایه خواهد کرد. علاوه بر این، این دستگاه در حال حاضر دارای گواهینامه 3C چینی است.

براساس این گزارش، هواوی و آنر هر دو گواهینامه این دستگاه را دارند. توان ورودی و خروجی ۱۱ ولت ۶ آمپر یا ۶۶ وات است و مقدار استاندارد آن 12000 میلی آمپر ساعت است. با این حال، مقدار نامی 6600mAh است.

علاوه بر این، پست همچنین نشان داد که راه حل شارژ سریع برای تلفن های جدید هواوی در سال آینده باید 22.5W / 40W / 66W باشد. هواوی قبلاً از طریق رابط کاربری EMUI 11 اشاره کرده بود که انتظار می رود سری Huawei Mate 40 از شارژ سریع سیمی تا 66 وات پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ طرفدار پاوربانک شارژ سریع هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چ پاور بانکی میشه فکرشو بکنید

Mahdi

گرون هم هست

pooria

واسه لپ تاپ عالیه

Milad7

عالی خوهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)