حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت بازار برخی خودروها مهر ۹۹ به ادعای نمایشگاه داران

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

بازار خودرو که طی چند هفته گذشته کمی رنگ آرامش به خود دیده بود حالا چند روزی است که افزایش قیمت خیره کننده‌ای را تجربه می کند به طوری که قیمت‌ها در این بازار روزانه بین ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان در نوسان هستند. قیمت بازار برخی خودروها مهر ۹۹ به ادعای نمایشگاه داران واقعا عجیب است و هرچند به ادعای آن ها معامله ای هم صورت نمی گیرد، اما قیمت ها صعودی است!

قیمت بازار برخی خودروها مهر ۹۹

 

بازار خودرو که از ۲۰ شهریور ماه استارت افزایش قیمت را زده بود دراواخر ماه گذشته کمی ثبات قیمت و در برخی موارد اندک کاهش قیمت را تجربه کرد اما با ورود به مهرماه قیمت ها در این بازار این بار با سرعتی دوبرابر دوباره صعودی شد به گونه ای که قیمت پراید ۱۱۱ تنها از ابتدای مهرماه تاکنون ۲۳ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو که در اواخر شهریور ماه ۱۱۲ میلیون تومان قیمت داشت در حال حاضر به قیمت ۱۳۵ میلیون تومان رسیده است.برخی نمایشگاه داران می‌گویند قیمت اعلامی در این محدوده است اما کسی دست به خرید نمی‌زند و این قیمت برای پراید تثبیت نشده است.

طبق گفته نمایشگاه داران قیمت خودرو لحظه ای در حال تغییر است و نوسانات قیمت در این بازار به حدی است که قیمت اعلام شده یک ساعت قبل با قیمت فعلی تفاوت چند میلیون تومانی دارد و حتی در برخی از موارد طبق گفته نمایشگاه داران قیمت خودرو با گذشت ۲۴ ساعت ۱۰۰ میلیون تومان بالا رفته است به عنوان مثال قیمت خودرو جک اس ۵ در حال حاضر ۸۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط پیش فروش جک اس ۵ اردیبهشت ۹۹

جک اس ۵

کارشناسان بازار خودرو بر این باورند که کاهش چشمگیر تعداد فروشندگان در بازار خودرو به گرانی ها در این بازار دامن زده است و فروشندگان با توجه به افزایش نرخ ارز به دنبال فروش خودرو خود با قیمت بالاتر هستند و همین امر قیمت ها در این بازار را روز به روز بالا می برد به گونه ای که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ که در مرز ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شده است امروز یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد و در بین خودروهای وارداتی مزدا ۳ نیو که در اواخر شهریور ماه در مرز ۱ میلیارد تومان قرار داشت امروز به قیمت ۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان رسیده و خودرو هایما اس 7 حدود 850 میلیون تومان قیمت دارد.

این افزایش قیمت ها فقط به خودروهای مونتاژ و خارجی محدود نمی شود بلکه قیمت پژو پارس ساده نیز طی چند روز اخیر به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر خودروهای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز به ترتیب ۲۲۸ و ۲۹۰ میلیون تومان قیمت دارند که نسبت به دو روز گذشته پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نزدیک به ۲۶ میلیون تومان گران شده است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز نزدیک به ۴۲ میلیون تومان گران شده است.

نمایشگاه داران بر این باورند که قیمت ها در این بازار طی روزهای آینده روند صعودی را ادامه خواهد داد و مهمترین دلیل رشد فیمت خودرو افزایش نرخ دلار در بازار بوده است. نظر شما درباره شرایط بازار خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
rad 007

به کسانی که به این آشغال ها این همه پول می‌دهند شرم باد

OnePlus_Fan

لایک

Finch

لیفان ۸۲۰ و پارس elx خار دارن که قیمتشون نمیره بالا؟😕

afsoon

با دلار سی هزار تومنی با پول یه دویست و شش میشه نیسان ورسا خرید ۲۰۲۰ .ساندرو ۲۰۲۰ هم میشه ۷۶۰۰ دلار خرید .دست دوم هم با ده هزار دلار کلی بنز و بی ام و دو هزار و ده و نه میشه خرید .

Milad7

قیمت ها از امروز عصر با رشد نرخ دلار مجددا افزایشی شدن….

Milad7

206 تیپ 5 حوالی 290

پارس تیو فایو خاکستری 295

دنا مشکی 303

Milad7

قیمت های دقیق امروز :

⚜️⚜️⚜️

پارس سال خاکستری با طلایی مدل99

242000

تیپ 5 سفید با طلایی مدل99

295000

اس ال ايكس مشكي

215000

دنا سفید با طلایی مدل ۹۹

300000

دناپلاس سفيدبا طلایی مدل٩٩

379000

پارس تيوفايو خاکستری با طلایی مدل٩٩ برج ۶

295000

تیباصندوق دار سفید مدل۹۹

138500

405 دوگانه تهران ۹۹ روز
222/500/000

۲۰۷ دنده سفید ۹۹
343/000/000

سمند ال ايكس ٩٩ كارت و مولتي
207/000/000

برلیانس ۳۳۰ اتومات سفید ۹۹تهران
460/600/000

تیپ۲ سفید ۹۹ پلاک تهران برج۶
227/000/000

کوییک سفیدقرمز۹۹برج۶
176/000/000

تیبا۲سفید۹۹برج
159/000/000

۱۳۱سفیدبرج۵و۶
112/500/000

⚜️⚜️⚜️

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)