حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی می شود بازار گجت های پوشیدنی به ۳۹۶ میلیون دستگاه برسد

طبق آخرین داده های IDC تا سال 2020 انتظار می رود فروش جهانی دستگاه های پوشیدنی به 396 میلیون دستگاه برسد. این یک افزایش 14.5 درصدی از 345.9 میلیون واحد در سال 2019 است. با نگاه به آینده، IDC پیش بینی می کند که نرخ رشد سالانه مرکب 5 ساله (CAGR) به 12.4٪ تا سال 2024 به 637.1 میلیون واحد برسد.

بازار گجت های پوشیدنی

اگرچه بازار متاثر از اپیدمی است تأمین کنندگان مقیاس تولید خود را کاهش داده اند، اما تقاضا برای دستگاه های پوشیدنی ثابت مانده است. تقاضای بازار برای تجهیزات شنیداری نزدیک به سطح رکورد است. این برای جبران اندکی افت تقاضا برای ساعت های هوشمند و مچ بندها کافی است. این روند در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ ادامه خواهد یافت. با عرضه محصولات جدید (شامل هدفون، ساعت های هوشمند و مچ بند) از چندین تامین کننده، بازار دستگاه های پوشیدنی باید به نزدیک ۴۰۰ میلیون دستگاه در سال جاری برسد.

علاوه بر دستگاه ها، یکی از روندهایی که باید به آن توجه کرد ظهور سرویس هایی است که مکمل دستگاه های پوشیدنی هستند. اخیرا اپل Fitness + و سرویس جدید Halo آمازون یا Fitbit Premium آمازون با استفاده از داده های دستگاه های پوشیدنی، محتوای سلامتی و تناسب اندام (یعنی تمرینات هدایت شده ، راهنمایی ها و توصیه های رژیم غذایی) را در اختیار کاربران قرار داده اند. چندین شرکت دیگر رویکرد متفاوتی را اتخاذ کرده اند، به مشتریان شرکتها نشان می دهد که چگونه کارمندان خود را از بدن خود دور کنند و علائم اولیه بیماریهای اساسی را تشخیص دهند این خدمات و سایر خدمات تقاضا برای دستگاه های پوشیدنی را افزایش می دهند.

در کل پیش بینی، دستگاه های پوشیدنی بیشتر فروش را به خود اختصاص می دهند و نرخ رشد سالانه مرکب نرخ رشد بازار 14.1٪ است. ترکیبی از چندین عامل رشد قابل توجهی را حفظ خواهد کرد: لیست تأمین کنندگان با تعداد فزاینده دستگاه به رشد خود ادامه می دهند، تلفن های هوشمند به نفع اتصال بلوتوث جک هدفون 3.5 میلی متری را کنار می گذارند، قیمت های پایین تر و اتصال به سیستم های اینترنت اشیا خانه و محل کار.

دسته بندی ساعتهای متشکل از ساعتهای هوشمند و ساعتهای سنتی دارای بالاترین نرخ رشد سالانه مرکب یعنی 3/14 درصد است. همانطور که گوگل WearOS و FitbitOS را برای ارتقا محصولات سلامتی و تناسب اندام و شرکای جدید تأمین کننده خود خریداری می کند، بازار ساعت های هوشمند شاهد تغییراتی در سیستم عامل (سیستم عامل) آن خواهد بود.

سیستم عامل Tizen سامسونگ به تدریج با تناسب اندام و ساعت مچی Galaxy خود سهمی کسب خواهد کرد. watchOS اپل مهمترین است و از راه اندازی Watch SE جدید که بین دستگاه های سطح بالا و سطح پایین قرار دارد سود خواهد برد. در عین حال، ساعتهای ابتدایی از ساعتهای متصل کودکان و ساعتهای مجهز به برق ترکیبی و GPS بهره مند می شوند.

دستبندهای هوشمند به آرامی رشد می کنند و فروش ها با رشد ترکیبی سالانه 2.4٪ رشد می کنند. نیروی محرکه اصلی دستبند هوشمند همچنان شمارش قدم ارزان و شمارنده کالری است.

نظر شما درباره این بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

دوستان کسی میدونه جرم اکانت فیک زدن بقیع چیه؟؟
یک نفر توی زومیت خودشو به هنوان وزیر ارتباطات جهرمی جا زده من از پروفش فهمیدم که فیکه و تقلبی هست
comment image
به اون حاشیه سفید. دور عکس توجه کنید
معلومه از پیج اینستاگرام جهرمی اسکرین شات گرفته

Mahdi

هیچی نمیشه نگران نباش

Auroro

میترسیم فردا 6g معرفی کنه

SHREK

خیالت راحت تا سال 2030 نمیاد.

SHREK

مشکلی نداره بالاخره همه 1 اکانت فیک دارن.

Milad7

هیچ جرمی نداره… کی به کیه اخه 😛

TheFreeCritic

خب mt. انتظار ها به پایان رسید
برسی می تن
https://www.zoomit.ir/mobile-review/362991-xiaomi-mi-10-5g-review/

AŁɪ

فکر نمی‌کردم موتورولا اج پلاس اینقدر توی جدول بنچمارک ها قوی باشه .
خوشم اومد 😁😜

The MTest MT

قربونت داش

TheFreeCritic

😍🌹🎁😊

Milad7

گجت های پوشیدنی کم کم دارن جای خودشون را بین کاربران بیشتر و بیشتر باز میکنن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)