حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین دستگاه با HarmonyOS 2.0 تلویزیون هواوی Smart Screen خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تلویزیون، هواوی

هواوی سالگرد راه اندازی تلویزیون های هوشمند Smart Screen مبتنی بر سیستم عامل Hongmeng یا HarmonyOS را جشن گرفت. به افتخار این رویداد، ژی هائو ، رئیس اینترنت اشیا (Internet of Things)، اخبار جالب توجهی را به اشتراک گذاشت. بنابراین، مدیر اجرایی اعلام کرد که تلویزیون های هوشمند صفحه نمایش هواوی اولین دستگاه هایی هستند که سیستم عامل HarmonyOS 2.0 را دریافت می کنند. علاوه بر این، هواوی سری جدیدی از تلویزیون های هوشمند را برای بازار سرگرمی های گسترده تا پایان سال معرفی خواهد کرد. گفته می شود که اولین دستگاه با HarmonyOS 2.0 تلویزیون هواوی Smart Screen خواهد بود.

اولین دستگاه با HarmonyOS 2.0

 

هواوی از HarmonyOS 2.0 در ۲۰ شهریور ۹۹ در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی ۲۰۲۰ رونمایی کرد. علاوه بر تلویزیون Smart Screen، سیستم عامل جدید در دستگاه های دیگر از جمله تبلت ها و ساعت های هوشمند نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. تلفن های هوشمند بعدا به لیست اضافه می شوند. آزمایشات HarmonyOS برای تلفن های هوشمند توسط توسعه دهندگان در ماه دسامبر آغاز می شود و کاربران در ماه های ژانویه-فوریه به آزمایشات می پیوندند.

سال گذشته، هواوی در لیست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار گرفت. پس از آن، این شرکت توسعه سیستم عامل خود یعنی HarmonyOS را اعلام کرد. اکنون، ما می دانیم که این شرکت قصد دارد رایانه هایی را با سیستم عامل خاص خود منتشر کند.

طبق گفته Huaweicentral، با مراجعه به پست داخلی در شبکه اجتماعی چینی Weibo، رایانه های دارای HarmonyOS 2.0 می توانند وارد بازار خانگی این شرکت (چین) شوند. دستگاه ها همچنین روی پردازنده های Kunpeng کار می کنند.

یک فرد داخلی گزارش می دهد که چندین استان، شهر و منطقه در حال حاضر به هواوی برای راه اندازی زنجیره های تأمین رایانه کمک می کنند.

به یاد بیاورید که هواوی قبلاً گزارش داده بود که HarmonyOS یک راه حل بین پلتفرمی خواهد بود. این بدان معناست که سیستم عامل می تواند به صورت انعطاف پذیری روی دستگاه های مختلف از جمله ساعت های هوشمند ، رایانه های شخصی ، اتومبیل ها و سایر دستگاه ها مستقر شود.

Smart Screen V55i

Smart Screen V55i

در مورد موبایل ها چطور؟

با وجود مشکلات مرتبط با عدم توانایی کار با گوگل، هواوی همچنان به جای سرویس های تلفن همراه گوگل، تلفن های هوشمند پرچمدار جدیدی را با سیستم عامل اندروید و خدمات هواوی ارائه می دهد. این شرکت همچنان فروشگاه نرم افزاری AppGallery و سیستم عامل HarmonyOS خود را توسعه می دهد، در حالی که عرضه پرچمداران کامل را فراموش نمی کند. اما مواردی وجود دارد که نمایندگان آن “کمی” عجیب و غریب هستند. به عنوان مثال، رئیس هواوی گفت که این شرکت 300 سال دیگر به “گوگل و اپل” نخواهد رسید.

مدیر عامل شرکت Ren Zhengfei در مصاحبه با مجله Dragon گفت:

“فروش دستگاه ها در سیستم عامل های اندروید و اپل در جهان بسیار زیاد است و هواوی هنوز ناکامل است. پذیرفتن سیستم عامل های دیگر برای مصرف کنندگان سخت است. بنابراین، پیشی گرفتن سیستم عامل هواوی می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد، اما بیش از ۳۰۰ سال طول نمی کشد.”

این اظهارات برای کارمندان و طرفداران شرکت غول پیکر ناامیدکننده است. و عجیب تر این است که از جانب بنیانگذار شرکت آمده است.

به گفته ریچارد یو، مدیرعامل تجارت مصرف کننده هواوی HMS (خدمات همراه Huawei) در حال حاضر در بیش از 170 کشور و منطقه است. با بیش از 400 میلیون کاربر فعال ماهانه و بیش از 1.3 میلیون توسعه دهنده و شریک. این در حال حاضر پس از Google Android و Apple iOS دوم است و در جهان سه رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

در حال حاضر، Google Play بیش از 2.1 میلیون برنامه دارد، در حالی که هواوی AppGalery در حال حاضر فقط 55000 برنامه دارد. در کوتاه مدت، تردید از موقعیت پیشرو GMS بدون شک دشوار است، چه رسد به اینکه سیستم عامل Hongmeng را جایگزین Android کنید.

نظر شما چیست؟ منتظر سیستم عانل جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

اون دوربین پاپ چیه اونجا

Milad7

به نکته ی ظریفی اشاره کردی! واقعا چی میگه؟

persepolis

سلام مثله گذشته اخبار و … نمیزارم چون پاک شد
دیگه شاید ماهی دو تا پیام بزارم…
سلام اقا نیما چه خبر؟!.

به میت چهل پرو سلام کنید…

Huawei Mate 40 appears on TENAA, reveled some of specifications.

• 167.1×77.6×9.95mm
• 6.5 inch display
• 4000mAh battery

http://uupload.ir/files/hsg_techsinghboy_1601199069.jpg

http://uupload.ir/files/czrv_techsinghboy_1601012424_1.jpg

http://uupload.ir/files/hjy0_techsinghboy_1601012424_2.jpg

http://uupload.ir/files/a6qz_techsinghboy_1601012424_3.jpg

و

http://uupload.ir/files/5r8h_technology.edge.te_1601101969.jpg

http://uupload.ir/files/hmbo_techsinghboy_1601013004.jpg

http://uupload.ir/files/6f97_technology.edge.te_1601011669_1.jpg

http://uupload.ir/files/1bs0_technology.edge.te_1601011669_2.jpg

نیما عرفانی

سلام عزیزم خبرِ سلامتیت🙂
خوبی؟؟ کم پیدایی بزرگوار؟!🤔

persepolis

گفتم که به چه دلیل پیام نمیزارم
ممنون
یادش بخیر سه هفته پیش یه گوشی تست کردم لنزش اندازه کل نوا i 7 دقیق به همان اندازه بود

Milad7

HarmonyOS روی اسمارت تی وی تا بخواد جا بیفته یکم سخته 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)