حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت حافظه SSD یک ترابایتی ایکس باکس سری X و سری S مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ایکس باکس

می دانیم که می توان از طریق حافظه خارجی SSD می توان فضای ذخیره سازی ایکس باکس ها را افزایش داد. به تازگی اما قیمت حافظه SSD یک ترابایتی ایکس باکس سری X و سری S مشخص شده است.

قیمت حافظه SSD یک ترابایتی ایکس باکس

کنسول های Xbox آینده مایکروسافت، یعنی سری X و S اولین شرکت هایی هستند که دارای SSD داخلی برای ذخیره سازی هستند. اما نه تنها این، آنها از آنچه مایکروسافت آن را Xbox Velocity Architecture می نامد استفاده می کنند. با استفاده از فناوری هایی مانند DirectStorage و Sampler Feedback Streaming ، SSD داخلی سرعت تا 2.4 گیگابایت بر ثانیه را برای داده های خام ارائه می دهد، اما مایکروسافت همچنین به کاربران این امکان را می دهد که فضای ذخیره سازی را با SSD های خارجی سفارشی جدید که مطابق با سرعت درایو داخلی هستند، گسترش دهند. و اکنون، ما می دانیم که هزینه آنها چقدر است.

این حافظه خارجی با نام Game Drive و حجم ۱ ترابایتی از برند Seagate برای Xbox Series X و S برای پیش خرید Best Buy افزایش یافته است و با برچسب قیمت 219.99 دلار همراه است. این یک SSD PCIe Gen4 x2 است و با توجه به ظرفیت 1 ترابایتی، از SSD های استاندارد با مشخصات مشابه خیلی دور نیست.

با این حال، سری Xbox S با حافظه SSD کوچکتر از 512 گیگابایت در داخل عرضه می شود و از دیسک پشتیبانی نمی کند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که شما نیاز به صرف 219.99 دلار اضافی روی قیمت کنسول داشته باشید و هزینه کلی آن را 500 دلار قرار می دهد.

همچنین می توانید از درایوهای خارجی سنتی برای گسترش فضای ذخیره سازی خود، چه از نوع SSD و چه از نوع HDD استفاده کنید، اما بازی هایی که برای Xbox Series X و S طراحی شده اند روی این درایوهای کندتر اجرا نمی شوند. فقط می توانید از این موارد برای ارایه بازی های نسل های قبلی خود استفاده کنید.

نظر شما درباره انتخاب برای افزایش حافظه کنسول های جدید مایکروسافت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

چه جالب

AŁɪ

اس اس دی با این سرعت 3٫850٫۰۰۰ تومن پولشه اگه سامسونگ ببندی که بهترینش هست با ۳٫۵ گیگابایت بر ثانیه حدودا ۶٫۳۰۰٫۰۰۰ میشه بست .
قیمت این کنسول هم میبینیم با توجه به قانون های شخمی دلال ها بازم ببینم میگید اقتصادی هست یا نه .

Mb.Pcr

با عرض سلام و خسته نباشید و عصر بخیر
خواستم ازت عذر خواهی کنم خوشحالم که برگشتی

SHREK

ما که نیازمون نمیشه با این قیمتا خیلی نمیشه بازی خرید. اگر قیمت سری X زیر 18 باشه میگیرم که با این وضع بعید میدونم.

Auroro

ای جان چه کوچیکه

Milad7

عالیه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)