حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو V20 SE با Snapdragon 665 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

ویوو به تازگی ۲ عضو در خانواده V20 معرفی کرده بود. یکی از این دستگاه ها ویوو V20 و دیگری برادر حرفه‌ای‌ترش یعنی V20 Pro بود. امروز اما ویوو V20 SE با Snapdragon 665 رسما معرفی شده است. دستگاهی که اقتصادی ترین عضو این مجموعه حساب می شود.

ویوو V20 SE

ویوو V20 SE

ویوو V20 SE

پس از عرضه Vivo V20 و Vivo V20 Pro در تایلند، این شرکت اکنون گوشی هوشمند جدیدی را در سبد محصولات خود ارایه کرده است. گوشی تازه ارایه شده Vivo V20 SE نامیده می شود و دارای دوربین سه گانه 48MP، شارژ سریع و موارد دیگر است. در اینجا نگاهی دقیق به مشخصات، ویژگی ها و قیمت Vivo V20 SE خواهیم داشت.

مشخصات Vivo V20 SE

گوشی ویوو V20 SE از صفحه نمایش 6.44 اینچی AMOLED با وضوح 1080 در 2400 پیکسل بهره می برد. همچنین یک ناچ قطره طور وجود دارد که حسگر دوربین سلفی را در خود جای می دهد. این صفحه نمایش دارای رفرش ریت ۶۰ هرتز و نسبت ابعاد 20:9 است. پنل AMOLED توسط شیشه Gorilla Glass 3 محافظت می شود و نسبت صفحه به بدنه 90.12 درصد را ارائه می دهد. اسکنر اثر انگشت در قاب پشت ویوو V20 SE قرار گرفته است.

زیر کاپوت این تلفن هوشمند توسط تراشه کوالکام Snapdragon 665 مجهز شده و دارای 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4x است. این تلفن هوشمند توسط حافظه داخلی 128 گیگابایتی پشتیبانی می شود و اگر این کافی نیست، می توانید فضای ذخیره سازی را از طریق یک اسلات کارت microSD اختصاصی نیز گسترش دهید. گوشی Vivo V20 SE با سیستم عامل Android 10 با رابط کاربری FunTouchOS 11 کار می کند. این تلفن هوشمند توسط یک باتری 4100 میلی آمپری با پشتیبانی از فناوری 33W FlashCharge تغذیه می شود.

در بخش دوربین Vivo V20 SE دارای دوربین عقب سه گانه است که در گوشه بالا سمت چپ صفحه عقب قرار دارد. سنسور دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به همراه دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی، همراه با یک فلاش LED است. Vivo V20 SE از فیلم برداری با کیفیت 30 فریم در ثانیه با کیفیت 4K پشتیبانی می کند. در قسمت جلوی این تلفن هوشمند یک سنسور دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی ها و تماس های ویدیویی ارایه شده است.

قیمت Vivo V20 SE

قیمت Vivo V20SE در مالزی تقریباً 288 دلار است. این دستگاه در رنگهای آبی و سیاه مناسب خواهد بود. درباره ارایه بین المللی دستگاه اطلاعاتی نداریم. نظر شما درباره ویوو V20 SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

بدردنخور

Auroro

اره واقن

SHREK

اسنپ 665! 280 دلار BIG NO

Taha

برای بازار مالزی هست ( اینجور که دوستان میگن خیلی گرونه بازارش) و قیمتش توی بازارهای دیگه ارزون تره

Mb.Pcr

به نکته درشتی اشاره کردی آفرین 👏

Taha

ممنون🙏

Milad7

ویوو توقعات را بالا برده ؛ ولی این گوشیش زیاد جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)