حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گلکسی F41 سامسونگ رسما ۱۷ مهر ۹۹ اعلام شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

مدتی است که شایعاتی درباره خانواده جدید محصولات موبایلی سامسونگ یعنی Galaxy F می شنویم. اولین عضو این خانواده گلکسی F41 خواهد بود. امروز تاریخ معرفی گلکسی F41 سامسونگ رسما ۱۷ مهر ۹۹ اعلام شده است. همچنین طراحی کلی دستگاه و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن نیز تایید شد.

تاریخ معرفی گلکسی F41

گزارش ها در اوایل این ماه حاکی از آن بود که سامسونگ سری جدید تلفن های هوشمند خود را برای هند معرفی می کند. مشخصات کمیاب بود، اما نشانه هایی وجود داشت که این مجموعه بر روی دوربین های هوشمند در یک قیمت مقرون به صرفه تمرکز می کند.

حال، این شرکت تاریخ معرفی اولین دستگاه خود در این سری Samsung Galaxy F41 را فاش کرده است و از ۱۷ مهر ۹۹ وارد بازار می شود.

تاریخ معرفی گلکسی F41

تاریخ معرفی گلکسی F41

سامسونگ Galaxy F41 به صورت آنلاین در هند و از طریق Flipkart رونمایی خواهد شد و دارای یک باتری 6000 میلی آمپری و یک صفحه نمایش AMOLED است. همچنین رندرها نشانگر یک ناچ Infinity-U از جلو و یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در عقب است. در مورد سخت افزار دوربین، سه لنز در آرایه دوربین عقب وجود دارد، اما مشخص نیست که چه سخت افزار حسگری را ارایه می کنند.

به نظر می رسد که Galaxy F41 کاملا شبیه به Galaxy M31 سامسونگ است که باتری مشابه آن نیز به اشتراک گذاشته شده است. اگر چنین باشد، انتظار داشته باشید که F41 از یک نمایشگر 6.4 اینچی، تراشه Exynos 9611 و حداکثر ۶ گیگابایت رم بهره ببرد. جالب اینکه Galaxy M31 از یک دوربین اضافی در پشت خود بهره می برد. شایعات اولیه در مورد معرفی شدن گلکسی F41 به عنوان یک سری دوربین محور – حداقل در مقایسه با دیگر دستگاه های همرده خود – بود و این کاهش، حداقل در تعداد دوربین ها شاید جالب نباشد مگر این که سامسونگ ۳ دوربین قابل توجه را به جای ۲ دوربین به علاوه ۲ دوربین نخودی (!) ارایه کند!

قیمت گلکسی F41 هنوز نامشخص است، اما گزارش های اولیه حاکی از زیر ۲۷۰ دلار خواهد بود که باعث می شود پیشنهادات میان رده سامسونگ در هند جذاب شود. Galaxy M31 با قیمت ۲۱۶ دلار فروخته می شود و شواهد نشان می دهد که هنوز هم خرید بهتری است. هنوز هم، سری جدید F حضور بیشتر سامسونگ در بخش قیمتی تحت سلطه برندهایی امثال Poco و Realme را تضمین می کند.

جزئیات بیشتر در مورد گلکسی اف ۴۱ در تاریخ ۱۷ مهر ۹۹ ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه ارایه خواهد شد. منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سری A کم بود F هم اضافه شد 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)