حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی K52 با شباهت های فراوان به ال جی K62 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی

برای شما نوشتیم که ال جی K62 با دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی رسما معرفی شد. این دستگاه یک مدل پایین تر از خودش دارد که می توانست حتی نام خودش روی آن باشد اما ال جی به هر دلیل تصمیم گرفته آن را یک دستگاه دیگر بداند. ال جی K52 با شباهت های فراوان به ال جی K62 رسما معرفی شده است. به صورت خلاصه تفاوت در دوربین سلفی و حافظه داخلی اصلی ترین تفاوت با مدل بالاتر است.

ال جی K52

همانطور که گفتیم ال جی K52 شباهات زیادی با ال جی K62 دارد. این شباهات در طراحی که تقریبا ۱۰۰٪ به نظر می رسد. متاسفانه تصویرهای رسمی زیادی از دستگاه وجود ندارد اما آنطور که پیداست این ۲ دستگاه از یک طراحی بهره می برند. انتظار داریم که هر کدام برای بازارهای مشخصی ارایه شوند و هر دو دستگاه در یک بازار ارایه نشوند چون شباهت آن ها بسیار زیاد است.

ال جی K52 فرمول K62 را در اختیار شما قرار می دهد اما دوربین سلفی را با یک ماژول ۱۳ مگاپیکسلی تعویض می کند. همچنین، ظرفیت ذخیره سازی به نصف کاهش می یابد و به ۶۴ گیگابایت می رسد ، اما شما همچنان یک اسلات microSD و 4 گیگابایت رم دارید. هر چیز دیگری یکسان است.

گوشی های K52 و K62 در پشت یک قاب مات دارند که در برابر اثر انگشت مقاوم است. K52 در رنگ های سفید، قرمز و آبی در دسترس خواهد بود.

گوشی LG K52 دارای یک LCD در اندازه ۶.۶ اینچی با رزولوشن 1080p+ با نسبت ابعاد 20:9 دارد که به شما در ایجاد و مصرف محتوا کمک می کند. این تلفن ها برای مخاطبان جوان و اجتماعی طراحی شده اند.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت می تواند پخش زنده YouTube را مستقیما از برنامه دوربین شروع کند. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض 115 درجه و ۲ ماژول ۲ مگاپیکسلی (ماکرو و عمق) وجود دارد. AI CAM تنظیمات بهینه دوربین را برای صحنه و موضوع توصیه می کند.

این تلفن توسط چیپستی با پردازنده مرکزی هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتز تامین می شود که نامش عنوان نشده است. همچنین با ۴ گیگابایت حافظخ رم تأمین می شود. سیستم عامل اندروید ۱۰ برای بخش نرم افزار این دستگاه در نظر گرفته شدع است. یک دکمه دستیار Google در کنار آن قرار دارد. همچنین در کنار آن حسگر اثرانگشت قرار دارد.

سری جدید K از هشت دسته آزمایش MIL-STD-810G عبور کرده است: دمای بالا / پایین ، شوک دما ، لرزش ، ضربه و رطوبت. این باعث نمی شود که آنها به خصوص ناهموار باشند زیرا از نظر سقوط آزمایش نشده اند و مطمئناً در برابر آب مقاوم نیستند.

ال جی K52 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که از طریق USB-C شارژ می شود (درگاه دارای اتصال USB 3.1 Gen 1 است).

نظر شما درباره ال جی K52 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

دلار هر وقت اومد رو ۳ هزار منم یدونه واسه گوشی سوم میخرم

lovenokia

اگه رئیسی جای روحانی بود اون موقع دلار برمیگشت به کانال 1000 تومان 🙂

ramin123

اصلا جذابیت نداره

Mb.Pcr

ال جی هلیو پی22 را معرفی کرد 😍😂😇😻💚💙😭

Milad7

ال جی با امثال این گوشی راه به جایی نمیبره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)