حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ال جی K52 طراحی جدید میان رده کره ای ها را نشان می دهد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی مشخصا پس از ارایه Velvet در حال تولید گوشی هایی با طراحی جدید است. این به خوبی نشان می دهد که کره ای قرمزپوش دوست دارد بازار بیشتری را برای خود تصاحب کند. امروز می بینیم که رندر ال جی K52 طراحی جدید میان رده کره ای ها را نشان می دهد. طراحی متفاوت دوربین اصلی و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ظاهری جدید به این دستگاه اقتصادی LG می بخشد.

ال جی K52

ال جی یک تلفن مقرون به صرفه جدید به نام LG K52 دارد که منتظر رسمی شدن است. ایوان بلس، رندر جدیدی از این گوشی را به اشتراک گذاشته تا طراحی آن را فاش کند. این گوشی ارزان قیمت را می توان با یک صفحه نمایش سوراخ دار و یک سیستم دوربین چهارگانه در عقب مشاهده کرد.

ال جی K52

ال جی K52

رندر فاش شده نشان می دهد که LG K52 در رنگ های آبی و سفید است. قسمت عقب دستگاه به عقب پلاستیکی با لبه های خمیده مجهز شده است. در جلوی دستگاه یک سوراخ قرار دارد که در موقعیت مرکز، میزبان دوربین سلفی است.

با توجه به آنچه در صفحه وجود دارد، می توان فرض کرد که تلفن با سیستم عامل Android 10 مبتنی بر رابط کاربری LG UX ارایه خواهد شد. قسمت پشتی گوشی در گوشه بالا سمت چپ یک محفظه دوربین مستطیل شکل دارد و از چهار دوربین تشکیل شده که در زیر آن یک فلاش LED با ابعاد بزرگ قرار دارد.

یک کلید تنظیم صدا در سمت چپ LG K52 قرار دارد. لبه سمت راست دستگاه دارای کلید پاور است. مشخص نیست که آیا دکمه پاور با اسکنر اثر انگشت تلفیق شده است یا خیر. در حال حاضر، هیچ صحبتی در مورد مشخصات LG K52 نشده است. تاریخ ذکر شده در نمایشگر تلفن 1 سپتامبر دیده می شود که از گذشته است. از این رو، به نظر می رسد که دستگاه ممکن است به زودی رسمی شود.

نظر شما درباره این میان رده جدید شرکت ال جی چیست؟ فکر می کنید برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم الجی همینجوری ادامه بده

Milad7

خوب نیست 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)