حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی K62 با دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی

سه روز پیش بود که دیدیم ال جی گوشی اقتصادی جدید خود را رونمایی کرد. ال جی K42 با طراحی متفاوت و جسور ارایه شده بود و طراحی جدید این شرکت را نشان می دهد. همچنین ۲ روز پیش بود که گوشی ال جی K71 با مدیاتک Helio P35 و پشتیبانی از قلم استایلوس رسما ارایه شد. بنا به هر دلیل این شرکت دوست ندارد تمام محصولاتش را در یک روز رونمایی کند. امروز شاهد معرفی ۲ محصول جدید اقتصادی از آن ها هستیم. در این مطلب با ال جی کا ۶۲ آشنا خواهیم شد. ال جی K62 با دوربین چهارگانه و سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی رسما معرفی شده است.

ال جی K62

گوشی LG K62 دارای یک LCD در اندازه ۶.۶ اینچی با رزولوشن 1080p+ با نسبت ابعاد 20:9 دارد که به شما در ایجاد و مصرف محتوا کمک می کند. این تلفن ها برای مخاطبان جوان و اجتماعی طراحی شده اند.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در پشت می تواند پخش زنده YouTube را مستقیما از برنامه دوربین شروع کند. همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض 115 درجه و ۲ ماژول ۲ مگاپیکسلی (ماکرو و عمق) وجود دارد. AI CAM تنظیمات بهینه دوربین را برای صحنه و موضوع توصیه می کند.

دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی منحصر به K62 است و در سوراخ صفحه نمایش قرار دارد. این مدل همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

این تلفن توسط چیپستی با پردازنده مرکزی هشت هسته ای 2.3 گیگاهرتز تامین می شود که نامش عنوان نشده است. همچنین با ۴ گیگابایت حافظخ رم تأمین می شود. سیستم عامل اندروید ۱۰ برای بخش نرم افزار این دستگاه در نظر گرفته شدع است. یک دکمه دستیار Google در کنار آن قرار دارد. همچنین در کنار آن حسگر اثرانگشت قرار دارد.

سری جدید K از هشت دسته آزمایش MIL-STD-810G عبور کرده است: دمای بالا / پایین ، شوک دما ، لرزش ، ضربه و رطوبت. این باعث نمی شود که آنها به خصوص ناهموار باشند زیرا از نظر سقوط آزمایش نشده اند و مطمئناً در برابر آب مقاوم نیستند.

ال جی K62 دارای یک باتری 4000 میلی آمپری است که از طریق USB-C شارژ می شود (درگاه دارای اتصال USB 3.1 Gen 1 است). نظر شما درباره ال جی K62 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

طراحی زیبایی دارد .
خبر اومده که قراره از طریق مادیران گوشی های الجی همانند سابق وارد ایران بشود .

Mahdi

چیپستش که احتمالا همون هلیو پی۲۲ هست و یه چیز دیگه سلفی ۲۸ اوه شیت

Milad7

چیپستش خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)