حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوگو جدید Gmail در راه است

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | گوگل

به نظر می رسد که گوگل می خواهد برای یکی از محبوب ترین سرویس های خود لوگو جدید در نظر دارد. گفته می شود که لوگو جدید Gmail در راه است. این لوگو البته خیلی تفاوتی با لوگو قبلی ندارد.

لوگو جدید Gmail

گوگل در حال کار بر روی یک لوگو جدید برای سرویس ایمیل خود Gmail است. این شرکت تصویری را برای 9To5Google ارسال کرده و در آن نگاه اجمالی به آنچه انتظار می رود دارد. گوگل همچنین با Digital Trends واقعی بودن تصویر را تأیید کرده است. این به دنبال تغییرات اساسی Gmail برای مشتریان G Suite است که ماه گذشته برای کاربران نهایی شروع به کار کرد.

به نظر می رسد لوگو ادعا شده هنوز در دست ساخت است. تصویر سیاه و سفید نشان می دهد که نماد پاکت نامه با حرف “M” با گوشه های گرد جایگزین شده است. با تلفیق ویژگی های کنفرانس ویدیویی مانند Google Meet با Gmail منطقی است که سرویس را صرفاً به عنوان یک بستر ایمیل نشان ندهید.

انتظار می رود نسخه نهایی از طرح قرمز و سفید موجود دور شود و در عوض از چهار رنگ (آبی ، سبز ، زرد و قرمز) پیروی کند، طرحی که اخیرا گوگل برای همه محصولات و خدمات خود تغییر داده است. از جمله دستیار Google ، Google Maps و Google Photos.

گوگل به طور کلی لوگوهای جدید را با تغییرات گسترده تر و به روزرسانی سرویس ها همراه می کند، بنابراین تصور اینکه Gmail نیز ممکن است با هر بار رسمی شدن این لوگو، ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی کسب کند، چندان قابل قبول نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر این لوگو جدید هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taha

رائفی پور خودتو آماده کن..

Auroro

لازم نیست.

M رو برعکس کن بزار رو‌ش چی میبینی؟ تک چشم نماد فراماسونری

Auroro
Mahdi

خوشگله

Milad7

باوش…البته زیادم مهم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)