حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس اپل AirPower Mini شاید این طراحی را داشته باشد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

اپل اوایل سال گذشته رسما لغو شدن عرضه شارژر بی سیم مورد انتظار AirPower را اعلام کرد. ۱۸ ماه پس از لغو، اطلاعاتی وجود دارد که این شرکت هنوز به طور کامل چشم انداز راه حل های شارژ بی سیم با مارک اپل را از بین نبرد. گفته می شود که شرکت آمریکایی روی چند شارژر بی سیم به روز شده کار می کند و گفته می شود یکی از آنها برای اولین بار در ویدئو دیده شده است. یکی از این محصولات ایرپاور مینی است. گفته می شود که شارژر وایرلس اپل AirPower Mini شاید این طراحی را داشته باشد.

اپل AirPower Mini

طبق 9to5Mac، یک ویدیوی کوتاه ارسال شده است که گویا شارژر بی سیم اپل است. شارژر به طور قابل توجهی کوچکتر از راه حل های موجود شارژ بی سیم از شرکت های رقیب است.

حدس و گمان هایی وجود دارد که این محصول درز کرده می تواند یک واحد توسعه ای باشد که برای سازندگان لوازم جانبی شخص ثالث در نظر گرفته شده یا نمونه اولیه ای از نسخه تجاری است. اگر نمونه اولیه باشد، این بدان معناست که AirPower Mini ساخت کمی خواهد داشت. همچنین شایعات حاکی از آن است که اپل قصد داشت نسل بعدی آیفون ۱۲ را که باید در ماه اکتبر به بازار عرضه شود، با حلقه آهن ربا در زیر قاب پشتی تجهیز کند.

شایعات همچنین نشان داد که طراحی قاب های آیفون ۱۲ نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت تا دستگاه های پرچمدار را با شارژر بی سیم همسو هماهنگ کند.

در حالی که اپل هنوز چیزی در مورد شارژر بی سیم فاش نکرده است، تحلیلگر مینگ-چی کو در اوایل سال جاری اشاره کرد که اپل در حال کار بر روی “تشک شارژ بی سیم کوچکتر” است که به طور موقت AirPower Mini لقب گرفته است. به طور قطعی نمی توان گفت که آیا این محصول در کنار سری آیفون ۱۲ رونمایی می شود یا خیر. با این حال، انتظار نمی رود که پرچمداران رسمی در ماه اکتبر رسمی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر این شارژر وایرلس تکی ساده اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

اپل با این همه ادعا یه شارژر وایرلس بعد از این همه سال نمیتانه بزنه بعد طرفداراش رو داری هم میکنن واقعا خنده داره

Farcry

آخه کند ذهن اصلا میدونی طرح ایرپاور چجوری بود؟!. سامسونگ هم یدونه شبیه اون زده ولی دقیقا هم اون نیست و برای گوشی و ساعت هوشمند و هدفون بیسیم یه جایگاه مخصوص داره و نمیتونه مثلا گوشی رو روی جایگاه ساعت بزاری ولی طرح ایرپاور اینطوری بود که خود دستگاه روی هر قسمت تشخیص میداد چه دستگاهی قرار داره و متناسب با اون جریان و ولتاژ رو تنظیم میکرد و دیگه الزامت نمیکرد حتما اونجا قرار بدی

Faraz

مونگول چرا زور داره بهت حقیقته بشین توی تشت یخ تا سوزشت کمتر شه خخخ

The MTest MT

شعورت رو اینجا به نمایش نذار عزیزم

Farcry

بیچاره تو سوزش داری.ایرپاور هنوز معرفی نشده که اینطوری سوختی.لااقل قبل از حرف زدن برو ببین نحوه کار ایرپاور چجوری بوده.

The MTest MT

توهین نکن برادر من ،زشته

Taha

آقای فار کرای راست میگه دیگه 🙂
ما هممون اندرویدی های تازه به دوران رسیده هستیم 🙂 همیشه فار کرای راست میگه😀😉

Auroro

ایرپاور سامسونگ تا جایی که شنیدم 9 تا سیم پیچ داره. ایرپاور اپل شماتیکشو ببین پر از سیم پیچه. در ضمن با قیمت کمتر از سامسونگ هم میده. ایرپاور سامسونگ ارزش خاصی نداره چون 9 وات ارائه میده! خیلی مزخرف و دور از کاربرد.

تا جایی که من یادمه ایرپاور اپل لغو شد چون ی سری امواج مضر میداد که اپل به کلی در پروژشو کوبید

Mahdi

اصلا با این شارژر بی سیم ها حال نمیکنم ، به جای قرار دادن این سیم پیچ ها تو گوشی باتری رو بزرگتر کنن بهتره

Auroro

سیم پیچ ها چنان فضایی نمیگیرن که اگه حذفش کنن باتری بزرگ تر بشه. درضمن تو سامسونگ حذف نشه بهتره، چون به بهونه ی حذفش از قید امکاناتش زده و ی سیاست دوباره میاره پشتش. مثل حذف جک هدفون که گفت بجاش ویبره هپتیک میاریم که اونم دیگه بکار نمیبره جز پلاس و اولترا. ویبره سامسونگ نسبت به اپل خیلی ضعیفه. تو مترو که اصلا لرزشش حس نمیشه تو شلوغیش

Auroro

الان شما بودید به کدوم حق میدادید؟

http://uupload.ir/files/vaz5_img_20200918_153924_013.jpg

pooria

به اونی که کلفت تره

Milad7

طراحیش زشته یکم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)