حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند Amazfit Band 6 همان Mi Band 5 با حسگر SpO2 و دستیار Alexa است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

یک ماه و نیم پیش بود که شیائومی می بند ۵ با NFC و قیمت ۲۷ دلار رسما معرفی شد. این برند با برند Amazfit اشتراکاتی دارند که حالا و امشب شاهد یکی دیگر از آن ها هستیم. دستنبد جدید این برند معرفی شده که می توان گفت دستبند Amazfit Band 6 همان Mi Band 5 با حسگر SpO2 و دستیار Alexa است. به هر حال باز هم پیشرفت های خوبی را شاهد هستیم.

دستبند Amazfit Band 6

موضوع ناگفته ای نیست که تولیدکننده ثالث به نام Huami تولیدکننده دستبندهای Mi Band شیائومی است. حال به نظر می رسد که Huami دستبند پایش سلامتی خود را با نام Amazfit Band 6 معرفی کرد که عملا Mi Band 5 یا در برخی بازارها Mi Smart Band 5 با ویژگی های بیشتر است.

گفته می شود که دستبند Amazfit Band 6 در AliExpress درج شده است اما متأسفانه حذف شده است. خوشبختانه، تصاویر محصول موجود است.

دستبند Amazfit Band 6

دستبند Amazfit Band 6

دستبند Amazfit Band 6 دارای صفحه نمایش AMOLED با رنگی لمسی 1.2 اینچی به رزلوشن 126 در 294 پیکسل با شیشه 2.5D و روکش ضد اثر انگشت است. این دستگاه دارای بیش از ۴۵ قالب گرافیکی ساعت است که قابل تغییر بوده و حتی می توانید تصویر شخصی خود را برای آن آپلود کنید. یک دکمه حساس به فشار در زیر صفحه نمایش وجود دارد. رنگ بندی این دستگاه در انتخاب های زیتونی، سیاه و نارنجی ارایه می شود.

دستبند پایش سلامتی با دستیار صوتی Alexa همگام سازی شده است، بنابراین می توانید با صحبت کردن سؤال کنید و یا دستگاه های خانگی هوشمند را کنترل کنید. این ویژگی در همه مناطق در دسترس نخواهد بود و مناطق پشتیبانی شده آن را از طریق بروزرسانی OTA دریافت می کنند.

دسبتند Amazfit Band 6 همچنین دارای اندازه گیری اکسیژن خون، یادآوری پریود زنان، سنسور ضربان قلب PPG BioTracker، 2 و نظارت بر کیفیت خواب SomnusCare ™ است.

این دستبند از۱۱ حالت ورزشی پشتیبانی می کند و دارای سیستم ارزیابی سلامتی PAI Huami است که می توانید با استفاده از برنامه همراه Amazfit در دستگاه خود به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین دارای مقاومت در برابر آب تا ۵۰ متر (یا ۵ اتمسفر)، پشتیبانی از کنترل پخش موسیقی و همچنین می تواند به عنوان دکمه دیافراگم دوربین عملکرد داشته باشد.

یک باتری ۱۲۵ میلی آمپری در داخل وجود دارد که حدود ۲ ساعت طول می کشد تا با یک شارژر داک طور شارژ شود. Huami می گوید این دستبند ۱۵ روز در حالت استفاده معمولی دوام خواهد داشت در حالی که حالت صرفه جویی در مصرف انرژی آن را به ۲۵ روز می رساند.

بر اساس آنچه در بالا گفته شد، دستبند Amazfit Band 6 ردیابی تناسب اندام بسیار بهتری نسبت به Mi Band 5 / Mi Smart Band 5 است.

نظر شما درباره این دستبند پایش سلامتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

من که از این دستبند و ساعت ها اصلا خوشم

Milad7

دقیقا من هم علاقه ی ندارم ولی خب برای بعضی افراد کاربردی هست!

Milad7

عالیه با قیمت مناسب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)