حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۳.۴ در FCC دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | نوکیا

پس از حدود نوزده ماه از عرضه نوکیا ۳.۲ در MWC 2019 نسل بعدی سری ۳ نوکیا در دسترس است و نوکیا موبایل قصد دارد آن را در ۱ مهر معرفی کند. نوکیا ۳.۴ اکنون توسط FCC در ایالات متحده تایید شده است.

نوکیا ۳.۴

نوکیا ۳.۴

نوکیا ۳.۴

در داده های لو رفته دو مدل از آن، یعنی TA-1283 و TA-1285 روز گذشته ثبت شد. نوکیا TA-1283 یک مدل دو سیم کارت است و باندهای شبکه ای که از آن پشتیبانی می کند نشان می دهد که این مدل برای بازارهای جهانی است، در حالی که TA-1285 یک سیم کارت تک و مدل آمریکاست.

طبق گواهینامه، نوکیا ۳.۴ همچنین از بلوتوث و WLAN 2.4GHz 802.11b / g / n و GLONASS پشتیبانی می کند. مدل های آزمایش شده نسخه سخت افزاری MB_V3 را به همراه داشتند، این بدان معناست که نوکیا موبایل قبل از استقرار در نسخه فعلی، حداقل سه نمونه اولیه را آزمایش کرده است.

نتایج آزمایش همچنین نموداری را کشف کرد که ابعاد و انواع آنتن های موجود در دستگاه را به تصویر می کشد. عرض نوکیا 3.4 حدود 76 میلی متر، ارتفاع 161 میلی متر و قطر آن 171 میلی متر است، به این معنی که می تواند در آن یک صفحه نمایش در حدود ۶.۵ اینچ جای بگیرد. همچنین، TA-1285 برخلاف مدل TA-1283 ، NFC را از دست خواهد داد.

حتی اگر این نمودار نمای عقب را نشان می دهد، اما قرارگیری دوربین در گوشه بالا دیده می شود و می تواند نشان دهد که نوکیا ۳.۴ می تواند با یک صفحه دارای سوراخ ارائه شود، که مطابق با یکی از شایعات مربوط به دستگاه است، اگرچه موقعیت دوربین ممکن است متفاوت باشد.

یک تصویر دیگر نیز وجود دارد که تأیید می کند ماژول دوربین در پشت آن مدور است. رندر رسمی لو رفته نوکیا ۳.۴ همچنین نشان می دهد که در پشت سه دوربین و یک فلاش LED وجود دارد که به صورت ماژول دوربین در نوکیا C5 Endi قرار می گیرند.

گواهینامه های FCC جزئیات بیشتری را نشان نمی دهد. به هر حال، تاریخ عرضه کاملاً نزدیک است و ما با خیال راحت می توانیم حداقل چهار دستگاه جدید نوکیا را فرض کنیم که عبارتند از نوکیا 2.4 ، نوکیا 3.4 ، نوکیا 225 4G و نوکیا 215 4G.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید نوکیا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yusef

من خیلی برای نوکیا ارزش قائلم ولی واقعا تکلیفش مشخص نیست. اگر بخواد باقی بمونه باید سیاست هاشو از تولید گرفته تا قیمت ، زمان معرفی و… به کل عوض کنه

Yusef

من خیلی وقته کامنت نذاشتم ولی سایتو کم و بیش دنبال می کردم . قبلا یه چیزی بود به نام فن بودن برای فلان برند اما الان چیزی هست به نام ضد فلان برند بودن. طرف زیر هر پستی که هست چه مربوط و یا غیر مربوط میاد یه برند خاص رو مورد عنایت قرار میده. برام سواله چرا باید دنیای بعضی افراد این قدر کوچیک باشه که همش خودشون رو مشغول چنین کارایی بکنن البته ۲ حالت بیشتر نداره یا بچه ن یا ذهنشون بچه ست. آخه این همه پاره پوره کردن خودتون برای تخریب برندای دیگه چه ارزشی داره. دوستان سعی کنید اگر کسی برند مورد علاقه تون رو تخریب کرد جوابشو ندید چون اگر جوابشو دادید اون سعی میکنه بیشتر شما رو اذیت کنه و بیشتر مریضی خودش رو به رخ بکشه.

Auroro

درمورد ضدفن بودن اگزینوس هم همین نظرو دارید؟

نیما عرفانی

احیاناً شما قرار نبود به بنده یه پی ام بدی؟

Yusef


دوست عزیز کم کاری یا رویکرد نادرست ممکنه برای هر برندی پیش بیاد و صد البته که جای نقد و انتقاد داره ولی نباید فراموش بشه تخریب کردن با نقد کردن متفاوته و نقد هم باید در مکان و زمان خودش بیان بشه نه گاه و بیگاه

نیما عرفانی

دیشب و امشب از کامنت های دو نفر واقعاً لذت بردم ؛ شما و اون دوستمون آقا مهدی 👍👏
احسنت و از صمیم قلب ممنونم ازتون⁦ دوستان❤️⁩🎼
پس هنوزم میشه امید داشت که کاربران با درایت و با نگرش عمیق وجود دارن👌
تو این مدت همه‌ی تلاشم این بود که مفهوم همین چند خط رو منتها به سبک و سیاق و فن بیان خودم بگم تا دیگران درکش کنن و به مرحله ی عمل برسونن.حالا اینکه تا چه حد در رسیدن به هدفم موفق بودم ترجیح میدم دوستان قضاوت کنن . اگه بقیه افراد هم نظری و راهکار مؤثرتری برای بهبود اوضاع دارن لطفاً از گفتنش دریغ نکنن ، شاید از این ستون به اون ستون فرجی شد و توفیقی کرد!🤲
تشکر 🙏

Yusef

ممنونم از شما آقای عرفانی🌹🌹🌹. واقعیتش از مهم ترین دلایلی که این سایت رو دنبال می کنم نظرات مفید تعدادی از دوستانه از جمله شما و دوست دارم نظرات سایت به گونه ای باشه که افراد بتونن یه چیزی ازش یاد بگیرن نه صرفا فن بازی و تخریب کاری

نیما عرفانی

@علی
آیدی تل و آدرس جی‌میل رو که داری، پیام بده بهم.

AL1K1NG

اون علی یا من علی؟

نیما عرفانی

هردو باشه چه بهتر

lovenokia

سلام
آقای عطایی جزئیات دوربین A52 لو رفت
https://www.sammobile.com/news/galaxy-a52-specs-camera-setup

Milad7

بازهم طراحی تکراری… کاش میذاشتن اون ابهت و محبوبیت نوکیا باقی بمونه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)