حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ۸۰ درصد بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ برندی است که بسیار موفق و پیشرو در زمینه گوشی های تاشو عمل می کند. اینکه بشنویم سامسونگ ۸۰ درصد بازار گوشی های تاشو را در اختیار دارد حقیقتا خیلی عجیب نیست اما شاید حتی انتظار ما بیشتر بود! مگر آن ۲۰ درصد دیگر توسط چه برندهایی فروخته شده است؟ یعنی هواوی و موتورولا توانسته اند فروش ۲۰٪ بازار گوشی های تاشو را از آن خود کنند؟ گویا اینطور است.

بازار گوشی های تاشو

تلفن های تاشو به تدریج به سمت مصرف کنندگان در سراسر جهان راه خود را پیدا می کنند و به نظر می رسد سامسونگ از نظر سهم بازار برای سال آینده در موقعیت برتر قرار خواهد گرفت. غول فناوری کره ای به سرعت به عنوان پیشروترین تولیدکننده گوشی های هوشمند تاشو ظهور کرد و در حالی که این گروه تازه وارد فاز دوم خود می شود که تحت عنوان Galaxy Z Fold 2 قرار دارد، به نظر می رسد سامسونگ برای سال آینده همچنان بر بازار تاشو تسلط داشته باشد.

گلکسی زد فلیپ

داده های مشاوران زنجیره تأمین نمایشگر (DSCC) نشان می دهد که سهم بازار سامسونگ در صحنه گوشی های هوشمند تاشو پیش بینی می شود در ۱۲ ماه آینده 80٪ باشد و در کل ۴ میلیون دستگاه باشد. با توجه به تنها رقابت موتورولا و هواوی، این تعجب آور نیست. تحریم های طولانی مدت ایالات متحده و عدم توانایی در تولید به موقع Mate X2 همچنان باعث آزار هوآوی می شود در حالی که موتورولا هنوز از توجه کاربر مورد انتظار هنگام راه اندازی مجدد خط Razr لذت نمی برد.

طبق برآوردهای اولیه، Galaxy Z Flip سامسونگ به عنوان پرفروش ترین تاشو سال 2020 و به دنبال آن Z Fold 2 و Motorola Razr 5G رتبه های دوم و سوم را پر خواهند کرد. با توجه به استقبال گرم از Z Fold 2 ، به نظر می رسد سامسونگ فعلاً خیلی قوی به چشم انداز گوشی های هوشمند قابل جمع شدن رسیده است.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید گوشی تاشو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

با فناوری تاشو موافق نیستم.

کم کم منتظر هولوگرام سه بعدی باشید……

Mahdi

میت ایکس اومده بازار؟

Taha

تنها چیزی که اعتقاد دارم سامسونگ توش پیشرو هست همین گوشی های تاشو هستن

AL1K1NG

بازم خوبه بقیه تونستن ۲۰ درصد بفروشن😂
من ته تهش فکر میکردم اونا ۴ درصد سامی ۹۶ درصد باشه

Milad7

زد فولد 2 محشره 😛 میتونه فروش سامی را بهبود ببخشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)