حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ در TENAA دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | سونی، شایعات

دو هفته پیش بود که سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ احتمالا ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی شود. این دستگاه با نزدیک شدن به معرفی در سازمان TENAA چین دیده شده است. طراحی کلی دستگاه دقیقا مانند چیزی است که پیش از این دیده بودیم. پیش از این ویژگی های خاص سونی Xperia 5 II را نیز با هم مرور کردیم.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲

سونی Xperia 5 II را در ۲۷ شهریور ۹۹ معرفی می کند اما این دستگاه قبلاً توسط TENAA برای استفاده در چین تایید شده است و این لیست مشخصات و همچنین ظاهر رسمی را نشان می دهد.

تلفن جدید آرایه دوربین سه گانه را در پشت نگه می دارد اما این بار هم از پوشش ضد انعکاسی ZEISS T * روی لنزها استفاده می کند.

این گوشی صفحه نمایش 6.1 اینچی خواهد داشت که چندان بزرگ نیست، به خصوص اینکه Xperia 5 II نسبت CinemaWide 21:9 را حفظ خواهد کرد. در واقع، همان اندازه Xperia 5 سال گذشته است. با این حال، این بار یک دستگاه کوچک تر خواهیم داشت، به این معنی که حاشیه های بالا و پایین باید حدود 1-2 میلی متر نازک تر باشند.

مراسم معرفی دو روز دیگر است، بنابراین به زودی تمام جزئیات مربوط به پرچمدار آینده را دریافت خواهیم کرد.

این فیلم با نمایش دوربین های اصلی سونی Xperia 5 II آغاز می شود. ما لنزهای 24 به همراه 16 و 70 میلی متری گوشی را مشاهده می کنیم. با تشکر از تصویری که ایوان بلس در اواخر ماه آگوست به اشتراک گذاشته شده است ، می دانیم که از لنزهای دیافراگم ƒ/1.7 به همراه ƒ/2.2 و ƒ/2.4 بهره می برند.

با این حال، بخش هیجان انگیزتر نرم افزار است. با وام گرفتن طراحی از دوربین های بدون آینه سری آلفا، به نظر می رسد وقتی دوربین را به سمت انسان و حیوان معطوف می کنید، ردیابی چشم در آن واحد انجام می شود. در دوربین های سونی، ردیابی چشم باعث می شود که به طور مداوم روی سوژه خود تمرکز کنید. باید ببینیم آیا این ویژگی در اکسپریا ۵ مارک ۲ سازگار است یا خیر. در نیمه دوم ویدیو، سونی همچنین قابلیت های عکاسی در شرایط نوری ضعیف تلفن را تبلیغ می کند، اما جزئیات مربوط به پیشرفت های خاص را ارائه نمی دهد.

ویدیو اکسپریا ۵ مارک ۲ سونی را پیش معرفی ببینید

هنگام عکسبرداری، به حالت ۲۰ فریم در ثانیه نیز دسترسی خواهید داشت که می تواند به طور خودکار فوکوس و نوردهی دوربین را در بین عکس ها تنظیم کند. در همین حال، وقتی نوبت به فیلم می رسد، تبلیغات می گوید Xperia 5 II از قابلیت فیلم برداری 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه با قابلیت HDR پشتیبانی می کند. باز هم، ما باید ببینیم که این عملکرد در عمل کار می کند، اما این نوید می دهد که به کاربران Xperia 5 II اجازه می دهد فیلم های آهسته واضحی بگیرند.

همانطور که تصور می کنید، سونی نیز خوشحال است که زمان زیادی را صرف این نکته می کند که Xperia 5 II شامل جک هدفون است، ویژگی ای که مدتی است در اکثر گوشی های سطح بالا از دست رفته است. به همین ترتیب، مدتی را صرف این واقعیت می کند که تلفن همراه مجموعه کدک های صوتی اختصاصی خود، از جمله DSEE و LDAC ارائه می شود. همچنین اشاره کوتاهی به بلندگوهای استریو جلوی گوشی وجود دارد که یکی از ویژگی هایی است که به ندرت تبدیل شده است زیرا تولیدکنندگان حاشیه صفحه را حذف کرده اند.

ویژگی های خاص سونی Xperia 5 II لو رفتند

به نظر می رسد برای تکمیل رفرش ریت 120Hz سونی Xperia 5 II به نظر می رسد که سونی قصد دارد چند مورد از نرم افزارهای مرتبط با بازی را در اختیار شما قرار دهد. وقتی ایوان بلس از ماه اوت عکس های تلفن را به اشتراک گذاشت، یک عکس از حالت بازی مشاهده کردیم، اما در اینجا با جزئیات بیشتری به تمام تنظیماتی که می توانید تغییر دهید، می پردازیم. آخرین مورد قابل توجهی که مشاهده می کنیم این است که این گوشی از یک باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد. به عنوان مثال، Xperia 5 شامل یک باتری 3140 میلی آمپری است، بنابراین Xperia 5 II در این بخش یک نسخه قابل توجه ارتقا یافته است.

منتظر گوشی جدید سونی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ 60 فریم ضبط میکنه
قرار سنسور 108 جدیدش بشه 120 فریم 4k

The MTest MT

سونی =خاص بودن

Dr.Nazer

با طراحی قاب پشتیش مشکلی ندارم و یه جورایی امضای سونی شده اخیراً و حس خاص و جذابی میده، اما این حاشیه‌ها دیگه دارن خیلی رو مخ میرن😐😂

The MTest MT

اقا خداعی اون 2 میلیمتر حاشیه زیباترش هم کرده
دیگه افراطی نباشید تو کم حاشیگی

pooria

من دوسش دارم 😉
یک طراحی خاص 👍 حیف که دیگه تو خاورمیانه فعالیت نمیکنه

Mahdi

امتیاز باتری پوکو ایکس ۳ ان اف سی مشخص شد ۱۲۵ ساعت

Milad7

جونم سونی 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)