حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مزایای ردیاب خودرو، چیزهایی که درباره جی پی اس نمی‌دانید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در سال گذشته آمار سرقت خودرو در ایران به بیش از 600 هزار دستگاه رسید. خودروهای داخلی به دلیل امنیت پایین بالاترین درصد را در میان خودروهای سرقت شده داشتند. در چنین شرایطی بهترین ابزاری که می‌تواند به امنیت خودرو شما کمک کند ردیاب یا جی پی اس خودرو است.

با استفاده از ردیاب خودرو هیچ‌گاه نگران دزدیده شدن خودرو خود نخواهید زیرا هرلحظه و در هر مکانی می‌توانید از محل دقیق خودروی خود روی نقشه باخبر شوید. اگر قصد بالا بردن امنیت خودرو خود را دارید با ما در ادامه همراه باشید تا با مزایای استفاده از ردیاب خودرو آشنا شویم.

 

مزایای استفاده از ردیاب خودرو؛ چرا ردیاب خودرو بهترین گزینه برای بالا بردن امنیت خودرو است؟

با توجه به بالا رفتن قیمت خودروها، تمایل سارقین برای دزدیدن خودروها نیز بیشتر شده است. از طرفی خودروهای موجود در بازار ایران به دلایلی مانند به‌روز نبودن امکانات امنیتی به‌راحتی قابل سرقت هستند. سارقان حرفه‌ای تنها 8 ثانیه برای باز کردن درب خودرو زمان نیاز دارند. حتی اگر حرفه‌ای‌ترین دزدگیرها را روی ماشین خود نصب‌کرده باشید نمی‌توانند در برابر این سارقان حرفه‌ای مقاومت کنند.

در چنین شرایطی، خرید ردیاب ماشین باکیفیت از یک فروشگاه معتبر مانند جی پی اس خودرو بهترین گزینه ممکن است. با استفاده از یک ردیاب، حتی اگر خودرو شما دزدیده شود، قادر خواهید بود تا محل دقیق خودرو روی نقشه را مشاهده کنید. ردیاب‌های حرفه‌ای‌تر امکان کنترل خودرو از راه دور و خاموش یا روشن کردن آن را برای شما فراهم کرده‌اند. بااین‌حال، مزایای استفاده از ردیاب خودرو بسیار بیشتر از این موارد است.

مهم‌ترین مزیت استفاده از ردیاب خودرو، امکان مکان‌یابی دقیق و لحظه‌ای خودرو در هر شرایطی و در هر مکانی است. شما می‌توانید از طریق پنل کاربری، نرم‌افزار گوشی‌های هوشمند یا حتی پیامک از محل دقیق خودرو خود باخبر شوید.

این ویژگی علاوه بر پیدا کردن ماشین‌های سرقتی، برای ناوگان‌های حمل‌ونقل نیز اهمیت زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از این جی پی اس های کوچک محل دقیق ناوگان تاکسی‌های خود یا ناوگان کامیون‌های باری را به‌صورت لحظه‌ای روی نقشه به بزنید.

کنترل خودرو از راه دور؛ مزایای استفاده از ردیاب خودرو هوشمند

دسته‌ای از ردیاب‌ها امکان کنترل از راه دور خودرو را نیز فراهم کردند. با استفاده از این ویژگی از هر فاصله‌ای می‌توانید با یک اشاره موتور ماشین خود را خاموش‌کنید یا وضعیت قفل درها را تغییر دهید. این ویژگی فوق‌العاده حتی در بهترین دزدگیرهای نصب‌شده روی خودروهای گران‌قیمت بازار نیز دیده نمی‌شود

زیرا دزدگیرهای پیشرفته در فاصله محدودی کارآمد هستند اما ردیاب‌های هوشمند در هر شرایطی امکان کنترل خودرو را برای شما فراهم می‌کنند. با تهیه دزدگیر خودرو از جی پی اس خودرو، می‌توانید در هرلحظه در هرجایی کنترل خودرو خود را در دست داشته باشید.

تعیین محدوده جغرافیایی مشخص با استفاده از جی پی اس خودرو

اگر صاحب یک مرکز اجاره خودرو یا نمایشگاه خودرو هستید این ویژگی می‌تواند خیال شما را راحت کند. شما می‌توانید با نصب جی پی روی خودروهای خود و تعیین یک محدوده مشخص با خیال راحت خودروهای خود را در اختیار مشتریان قرار دهید.

با استفاده از این ویژگی بلافاصله بعد از خروج خودرو از محدوده تعیین‌شده یک پیامک برای شما ارسال می‌شود. شما می‌توانید از طریق پیامک یا نرم‌افزار گوشی هوشمند خود بلافاصله خودرو را خاموش‌کنید و نگران دزدیده شدن آن نباشید.

امکان شنود و اطلاع از وضعیت خودرو؛ مزایای ردیاب و بهترین دزدگیر خودرو

با نصب یک ردیاب روی خودرو، می‌توانید همه صداهای درون کابین و حتی در محیط‌های آرام بیرون از کابین خودرو را شنود کنید. جی پی اس های جدید به میکروفون‌های قدرتمندی مجهز هستند یا امکان نصب میکروفون را برای شما فراهم کرده‌اند. این ویژگی یکی از برتری‌ها و مزایای استفاده از ردیاب خودرو در مقایسه با دزدگیرهای معمولی است.

همچنین اطلاعاتی مانند ورود ضربه به خودرو یا تکان خوردن درب خودرو بلافاصله برای شما ارسال می‌شود. به‌این‌ترتیب حتی اگر صدای آژیر خودرو را نشنوید و در فاصله‌ای از خودرو باشید که آلارم روی ریموت پخش نشود، بازهم از وضعیت خودرو خود اطلاع خواهید داشت. این مزیت، ردیاب‌ها را به بهترین دزدگیرهای ماشین تبدیل می‌کند. شما می‌توانید همین حالا بهترین ردیاب هوشمند خودرو را از جی پی اس خودرو خریداری و خیال خود را از هر نظر راحت کنید.

همین حالا از مزایای استفاده از ردیاب خودرو بهره‌مند شوید

در این مقاله با مهم‌ترین مزایای استفاده از ردیاب خودرو آشنا شدیم. علاوه بر مواردی مانند کنترل خودرو از راه دور، ردیابی لحظه‌ای خودرو، اطلاع از وضعیت خودرو و تعیین محدوده جغرافیایی، قیمت به‌صرفه‌تر در مقایسه با دزدگیرهای تصویری و پیشرفته را نباید فراموش کرد. اگر به دنبال راهی برای ایمنی حداکثری خودرو هستید و می‌خواهید از مزایای استفاده از ردیاب خودرو بهره‌مند شوید، همین حالا به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید و بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو را برای ماشین خود تهیه کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکرر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)