حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون تاشو اپل در یک حق اختراع دیگر دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، حق اختراع

با ارایه موفقیت آمیز گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۰ با Z Fold2 و Z Flip (همراه با نوعی ارایه نامناسب در سال 2019 با Galaxy Fold اصلی)، سایر شرکت ها تحت فشار قرار می گیرند تا دستگاهی تهیه کنند که ممکن است دارای برخی از عناصر تاشو باشد. براساس شایعات، اوایل سال ۲۰۱۷ اپل روی دستگاه آیفون با فرم فکتور تاشو کار کرده است. امروز آیفون تاشو اپل در یک حق اختراع دیگر دیده شده است که می تواند جالب باشد.

آیفون تاشو

آخرین شواهد از Ice Universe بدست آمده و اگر باورش کنید، اپل ظاهرا در حال مذاکره با سامسونگ دیسپلی برای نمونه های صفحه نمایش تاشو است و “امیدوار است که به طور انحصاری برای مدت یک سال تأمین کند.” طبق این گزارش و گزارش های قبلی مربوط به اوایل سال گذشته، اپل قبلاً روی نمونه های اولیه دستگاه لمسی تاشو کار کرده است. بله، آبفون تاشو یا شاید هم آیپد تاشو.

حق ثبت اختراع اپل برای تاشو دستگاه از جولای گذشته ثبت اختراع اپل برای تاشو دستگاه از جولای گذشته

حق ثبت اختراع اپل برای تاشو دستگاه از جولای گذشته ثبت اختراع اپل برای تاشو دستگاه از جولای گذشته

اپل هنوز در مرحله توسعه است و حتی در صورت ورود به بازار احتمالا طرح مشخصی را برای چنین دستگاهی در نظر نگرفته است. از زمان شروع شایعات، حداقل دو حق ثبت اختراع در حال حاضر منتشر شده است و به ما ایده تقریبی از شکل ظاهری تلفن می دهد. در ماه ژوئن، Jon Prosser درباره طراحی آیفون تاشو توئیت کرد.

چنین آیفون تاشویی ممکن است دارای لولا و دو نمایشگر باشد، دقیقاً مانند Surface Duo. ما تردید داریم که اپل دستگاه تاشو را با این طرح ارایه کند آن هم زمانی که سامسونگ از صفحه نمایش تاشو استفاده می کند و چین می خورد. شاید اپل مایل نیست محصولی را عرضه کند که بلافاصله از بزرگترین رقیب خود پایین بیاید.

اپل هفته آینده یک مراسم جدید را برگزار می کند که انتظار می رود حداقل در مورد دو ساعت اپل جدید، چهار مدل جدید آیفون ۱۲ ، یک iPad Air جدید ، بلندگوی HomePod جدید ، سخت افزار Apple TV و احتمالاً یک جفت جدید با نام Apple باشد. هدفون انتظار می رود AirTag ها نیز ظاهر شوند. البته شانس ارایه آیفون کم است.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون تاشو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

داش mt اکانت فیکت رو توی زومیت زدن همه اسمشون رو دارن مسذارن the mt تا خرابت کنن

The MTest MT

نه بابا اونکه تو زومیته خودمم
خیالت تخت

TheFreeCritic

اهان چون تو url یه نام دیگه بود گفتم شاید فیکتو زدن

The MTest MT

نه بابا زومیت کاری کرده با اسمم ایمیل تایید نمیاد برام

Milad7

منتظر به کمال رسیدن گوشی های توسط اپل تاشو هستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)