حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا میهمان شو بهترین گزینه برای اجاره سوئیت و ویلاست؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

 اگر به سفر و گشت‌وگذارهای چندروزه علاقه‌مند باشید حتماً از دردسرهای اجاره سوئیت و ویلا به صورت حضوری هم خبر دارید. اصلاً هم تفاوتی ندارد مقصد سفرتان کجا باشد در هر صورت شما با این دردسرهای پیدا کردن و اجاره اقامتگاه در سفر روبرو خواهید شد.

چند سالی است که به لطف حضور سرمایه‌گذارانی در حوزه کسب و کارهای الکترونیک خیال مسافران هم بابت پیدا کردن اقامتگاه مناسب راحت شده است. البته در هر بازاری چه حضوری و چه اینترنتی همیشه ردپایی از افراد سودجو و کلاهبردار دیده می‌شود. حتی در بازار اینترنتی از آنجایی که همه کارها به صورت غیرحضوری و بدون دخالت شخص حقیقی صورت می‌پذیرد احتمال به دردسر افتادن هم بیشتر است؛ اما پشت سر گذاشتن این دردسرها اصلاً سخت نیست. فقط کافی است در انتخابتان کمی دقت کنید.

تعداد سایت‌هایی که خدمات رزرو و اجاره آنلاین هتل، سوئیت و ویلا را ارائه می‌دهند هرروز رو به افزایش است. اعتماد کردن به هر سایتی که چند عکس و آدرس برای اجاره اقامتگاه در اختیارتان قرار می‌دهد اصلاً کار عقلانی و درستی نیست. اگر می‌خواهید در این بازار اینترنتی با اطمینان خرید کنید و به دردسر نیفتید باید به سراغ سایت‌های معتبر بروید.

با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید چند سایت معتبر و خوب در این زمینه پیدا کنید، اما قبل از اینکه شما به دنبال جستجو برای پیدا کردن یک سایت مطمئن در زمینه اجاره اقامتگاه بروید ما این کار را برایتان انجام داده‌ایم. سایت‌های خوب در این زمینه کم نیست اما به چند دلیل پیشنهاد ما به شما سایت میهمان شو است.

میهمان شو دقیقا چیست و چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اگر بخواهیم خلاصه و ساده به شما بگوییم که میهمان شو چیست باید این طور شروع کنیم، میهمان شو در حقیقت یک رابط امن و مطمئن برای معرفی میزبان‌ها در سراسر ایران به شماست. خودشان می‌گویند میهمان شو هتلی است به وسعت ایران، هتلی که در تمام این سرزمین اتاق‌هایی برای اقامت شما فراهم می‌کند. این سایت با انتشار آگهی انواع اقامتگاه، از اقامتگاه بوم گردی گرفته تا ویلاهای لوکس و لاکچری بر روی سایت خود مسافران را به میزبانانی می‌رساند که در شهرهای مختلف ایران تمایل به اجاره دادن ملک یا منزل شخصی‌شان را دارند.

فرقی نمی‌کند دنبال ویلا در کدام شهر ایران باشید. اجاره اقامتگاه از شمال تا جنوب با میهمان شو فراهم است. از اجاره ویلا در کردان برای تعطیلات آخر هفته‌ای یک‌روزه گرفته تا اجاره ویلاهای ساحلی در ساحل آرام خلیج‌فارس!

این سایت خدمات اجاره سوییت و ویلا را به اشکال مختلفی ارائه می‌کند مثلاً برای اجاره ویلا در یک شهر شمالی دست شما در انتخاب انواع اقامتگاه باز است. اگر بخواهید اقامت ارزان‌تری داشته باشید می‌توانید به سراغ اقامتگاه‌های بوم گردی بروید، در غیر این صورت دایره انتخاب شما از سوئیت‌های کوچک و نقلی درون‌شهری تا اجاره ویلاهای لوکس و لاکچری ساحلی است. انتخاب ویلا هم باز به شما بستگی دارد مثلاً برای اجاره ویلا در چالوس می‌توانید از بین بیش از 80 مورد برای اجاره به سراغ ویلاهای ساحلی بروید و یا یک ویلای استخردار در حومه شهر را انتخاب کنید که فضای روستایی داشته باشد. می‌توانید به سراغ اجاره ملک‌های شخصی بروید و تمام امکانات موردنیازتان را قبل از جستجو روی سایت در بخش فیلترها مشخص کنید.

البته این نکته را هم اضافه کنیم که حوزه فعالیت میهمان شو به اجاره اقامتگاه خلاصه نمی‌شود. این سایت خدمات وسیع‌تری را در حوزه سفر به مسافران ارائه می‌دهد. وارد سایت www.mihmansho.com که شوید در صفحه اول سایت علاوه بر گزینه رزرو خانه و ویلا گزینه دیگری هم به چشم می‌خورد؛ که امکان خرید تور طبیعت‌گردی هم یکی از آن‌هاست.

چرا میهمان شو را به عنوان یک پلتفرم مطمئن برای اجاره ویلا معرفی می‌کنیم؟
1. در میهمان شو بیشتر از هر چیز به حقوق مسافر و میزبان توجه شده است. برخلاف سایت‌هایی که در زمینه اجاره ویلا فعالیت دارند و تنها به دنبال سود خودشان هستند، هدف اصلی این سایت فراهم کردن امنیت و آرامش برای مسافران و دادن اطمینان خاطر به میزبانان در جهت مطالبه حق ‌و حقوق آن‌هاست.

  1. ثبت درخواست رزرو در این سایت کاملاً رایگان است. شما برای اینکه چندین درخواست رزرو روی این سایت ثبت کنید و در نهایت پس از تأیید میزبان‌ها یکی را قطعی کنید، هیچ هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.
  2. در میهمان شو می‌توانید نظرات کاربران قبلی را در مورد کیفیت خدمات و بهداشت اقامتگاه موردنظرتان بخوانید و با آگاهی کامل تصمیم بگیرید.
  3. در سایت میهمان شو برای هر اقامتگاه چندین عکس وجود دارد که می‌توانید با دیدن آن‌ها تمیزی و جزئیات اقامتگاه را بررسی و تصمیم نهایی خود را برای رزرو و اجاره بگیرید.
  4. وجود تقویم قیمتی برای بازه‌های زمانی مختلف در طول یک ماه از ویژگی‌هایی است که این سایت را به نسبت دیگر سایت‌های رزرو آنلاین اقامتگاه متمایز می‌کند. می‌توانید با دیدن این تقویم و برنامه‌ریزی سفر در روزهای ارزان‌تر هزینه‌های سفرتان را تا حدودی کاهش دهید.

6؛ و اما یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های میهمان شو که این سایت را نسبت به دیگر سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند محبوب کرده است، نحوه رسیدگی و پاسخگویی پشتیبانی به سؤالات شماست. پشتیبانی این سایت به صورت تمام‌وقت فعال است و همین مسئله خیال کاربران را برای خرید از این سایت راحت کرده است. هر زمان که در انجام مراحل رزرو و خرید به مشکلی بر خوردید می‌توانید با کمک تیم پشتیبانی حرفه‌ای میهمان شو به راحتی از آن عبور کنید.
این شش مورد مهم‌ترین ویژگی‌های هستند که یک سایت رزرو آنلاین اقامتگاه باید از آن‌ها برخوردار باشد. میهمان شو توانسته با دارا بودن تمام این موارد اعتماد کاربرانش را جلب کند. البته مزایای استفاده از میهمان شو به این چند مورد ختم نمی‌شود. میهمان شو به عنوان یک پلتفرم اجاره اینترنتی اقامتگاه و خرید آنلاین تور گردشگری بسیار موفق عمل کرده و با ارائه خدمات باکیفیت اقامتی و گردشگری در شهرهای مهم توریستی کشور مثل نوار شمالی، تهران و اطراف آن، اصفهان، شیراز، یزد و مشهد نیاز مردم را به وجود یک سامانه جامع و کامل برای اجاره اقامتگاه در سراسر کشور پاسخ داده است.

مثلاً همین حالا تنها برای اجاره ویلا در رامسر به عنوان یک شهر توریستی و گردشگر پذیر بیش از 130 مورد اقامتگاه خصوصی در روی سایت میهمان شو قرار دارد. با وجود میهمان شو خیال شما برای اقامتی راحت و بدون دردسر در سفر آسوده است.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

شروع قیمت از شبی 2 میلیون ناقابل!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)