حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ مشخص شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ Galaxy Z Fold2 یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری دارد. یا به عبارت دقیق تر، دو باتری جداگانه که تقریباً کل ظرفیت را ارایه می کنند. این برای یک دستگاه مدرن قابل احترام است، اما وقتی پنل عظیم 7.6 اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را در نظر می گیرید و دیگر چیزها خیلی امیدوارکننده به نظر نمی رسند. امروز عمر باتری گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ مشخص شده و با هم نگاهی به آن خواهیم داشت.

عمر باتری گلکسی زد فولد ۲

ابتدا گلکسی Z Fold2 را که با صفحه بزرگ در حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز اجرا می شود، آزمایش کردیم. این را بدترین سناریو از نظر دوام باتری در نظر بگیرید. با این وجود همه مواردی که در نظر گرفته شد، Z Fold2 هنوز هم عملکرد فوق العاده ای دارد.

سپس در حالی که هنوز از صفحه اصلی استفاده می کنید، حالت “استاندارد” یا ۶۰ هرتز را تغییر دادیم. شما ممکن است این را “بهترین حالت” برای استفاده از Z Fold 2 به عنوان تبلت بنامید. ما شاهد بهبود قابل توجهی در دوام ویدئو در حدود سه ساعت هستیم.

افزایش وبگردی چندان چشمگیر نیست، و این را می توان با این واقعیت توضیح داد که بیشترین جذب نیرو در این سناریو بیشتر به دلیل محتوای صفحه سفید است نه میزان تازه سازی زیاد.

آخرین و احتمالا در کمترین حالت استفاده، ما تصمیم گرفتیم ببینیم اگر فقط به پنل OLED ثانویه، با رزولوشن نسبتاً کم (816 در 2260 پیکسل) که با رفرش ریت استاندارد 60 هرتز کار می کند، پایبند بمانیم چه نوع استقامتی خواهیم داشت.

راستش را بخواهید، اگر می توانید به نسبت ابعاد بلند 25:9 عادت کنید، صفحه نمایش 6.23 اینچی در Z Fold2 به طرز حیرت انگیزی قابل استفاده است. خیلی بیشتر از واحد 4.6 اینچی موجود در Galaxy Fold قدیمی.

برای بیشتر کارهای روزمره ، مانند بررسی اعلان ها ، تغییر آهنگ ها ، حتی پاسخ کوتاه عجیب و غریب به پیام کوتاه ، به جای درگیر شدن با دست دوم و نمایشگر اصلی ، با استفاده از آن کاملاً راضی هستیم.

از آنجا که به احتمال زیاد در بسیاری از خریداران Galaxy Z Fold2 نیز کاربردهای مختلفی وجود داشته باشد، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که یک عدد استقامت باتری واقع بینانه و واقعاً در وسط مقیاس اعدادی که ارائه می دهیم باشد.

شارژ در Z Fold2 با سیم بی سیم تا ۲۵ وات و ۱۱ وات قابل انجام است. هر دو به سختی اعداد جدول را برآورده می کنند، اما کاملاً قابل احترام هستند. ناگفته نماند، به طور بالقوه برای ماندگاری باتری در طولانی مدت بهتر است.

گلکسی Z Fold2 در عرض نیم ساعت از 0 تا 30٪ شارژ می شود و در یک ساعت 57٪ شارژ می شود، شارژ کامل فقط دو ساعت به طول انجامیده است. این به طرز عجیبی کندتر از میزان به دست آمده توسط Galaxy Note 20 Ultra است که هم میزان شارژ و هم ظرفیت باتری را به اشتراک می گذارد. با این حال، Z Fold2 باتری خود را به دو قسمت تقسیم کرده است. بدون هیچ اطلاعات رسمی در مورد استاندارد شارژ همزمان، ما فقط می توانیم فرض کنیم که شارژ کلی کندتر به دلیل شارژ دو باتری کوچکتر است که هر کدام منحنی شارژ و چرخه قطره مخصوص خود را دارند.

همچنین می توانید Z Fold2 را به صورت بی سیم شارژ کنید. سامسونگ می گوید از این طریق از حدود ۱۱ وات پشتیبانی می کند، که کمی پایین تر از Note20 Ultra و 15W آن است. شارژ بی سیم معکوس نیز وجود دارد، اما با توان 4.5 وات ارائه می شود و تنها در صورت وجود حداقل 30 درصد شارژ در تلفن، در دسترس است.

نظر شما درباره عمر باتری گلکسی زد فولد ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

کاربر Auroro
در اسرع وقت لطفاً یه پیام بهم بده https://t.me/Nima_Er1

Mahdi

خب خوبه دیگه

online_wireless

باتريش جالب نيست، با اين قيمت و امكانات زياد نيازمند باتري قدرتمندتري بود

Milad7

توقع خیلی بیشتری داشتیم! کاملا متوسط هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)