حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارپ ۴ گوشی جدید در خانواده Sense معرفی کرده که ۲ عدد آن ها 5G هستند

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | شارپ

شارپ از چهار تلفن هوشمند جدید برای بازار ژاپن رونمایی کرد که همگی مبتنی بر چیپست های اسنپدراگون هستند. دو مدل با LTE ارایه می شوند در حالی که دو مدل دیگر از اتصال 5G پشتیبانی می کنند.

گوشی Sharp Sense 5G Basic

گوشی Sharp Sense 5G Basic

گوشی Sharp Sense 5G Basic

نام Sharp Sense 5G Basic گمراه کننده است زیرا این یکی در واقع بهترین مدل است. صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. این پنل از HDR پشتیبانی می کند و دارای رزولوشن 1080p+ است. همچنین یک اسکنر اثر انگشت در زیر تعبیه شده است.

این تلفن از چیپست اسنپدراگون 765G پشتیبانی می کند و همراه با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارایه شده است همچنین یک گزینه 8/128 گیگابایتی هنگام ارایه تلفن در ماه های آینده وجود خواهد داشت. این گوشی از اندروید 10 استفاده می کند.

در پشت، ما با دوربین اصلی 48MP با (f/1.8) شروع می کنیم. این دوربین با دوربین فوق عریض 13.1 مگاپیکسلی (125 درجه) و یک دوربین تله 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی ۳ برابر (79 میلی متر) به آن متصل می شود. دوربین سلفی دارای سنسور 16.3MP است.

گوشی Sense5G basic مانند سه عضو دیگر در برابر گرد و غبار و آب مقاوم در برابر IP68 / IPX5 است. باتری 4050 میلی آمپر ساعتی دارد ولی خبری از سرعت شارژ نیست.

گوشی Sharp Sense 4

گوشی Sharp Sense4

گوشی Sharp Sense4

گوشی بعدی Sharp Sense 4 است که پایه و اساس دو مدل باقیمانده را نیز تشکیل می دهد. این دستگاه با استانداردهای امروز با صفحه نمایش 5.8 اینچی (1080p + ، صفحه IGZO) تقریباً کوچک است. به خواننده اثر انگشت در پایین نمایشگر توجه کنید، این یک عنصر طراحی است که در سال های اخیر مشاهده نکرده ایم. اگر انگشت خود را روی آن بگذارید و چند ثانیه نگه دارید، سیستم پرداخت بی سیم فعال می شود.

Sense4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 720G است که عملکرد بیش از دوبرابر مدل قبلی را ارائه می دهد. (Sense3 بر پایه تراشه S630 ساخته شده است). مدل جدید با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

در پشت این دستگاه دوربین یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با (f / 2.0) به همراه دوربین 12 مگاپیکسلی اولتراوید (121 درجه) و یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 2 برابر (53 میلی متر) وجود دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در یک ناچ زندگی می کند.

Sharp Sense 4 به باتری 4570 میلی آمپر ساعت مجهز است. این گوشی پیش از پایان سال با رنگ های مسی روشن ، نقره ای و مشکی در دسترس خواهد بود.

گوشی Sharp Sense 4 Plus

گوشی Sharp Sense 4 Plus

گوشی Sharp Sense 4 Plus

گوشی Sharp Sense 4 Plus دستگاخ کوچکی نیست. نمایشگر تا اندازه 6.7 اینچی بالا می رود. این یک پنل IGZO نیست اما دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز و سرعت نمونه برداری لمسی 120 هرتز است. حسگر اثر انگشت در پشت قرار داده شده است.

این دستگاه برای چیپست همان S720G را استفاده است، اما در مدل پلاس دو برابر رم و حافظه ذخیره سازی دارد که به ترتیب 8 و 128 گیگابایت است با این وجود، با وجود بزرگتر بودن شاسی، ظرفیت باتری به 4120 میلی آمپر ساعت کاهش می یابد.

دوربین یک بسته مخلوط است. دوربین اصلی دارای یک سنسور 48 مگاپیکسلی بزرگتر در پشت لنز روشن تر f/1.8 است. با این حال ، دوربین فوق عریض رزولوشن را به 5MP و میدان دید را به 115 درجه کاهش می دهد. که هنوز هم بهتر از دوربین بزرگنمایی است که به طور کامل از بین رفته و با دو ماژول 2MP (ماکرو و عمق) جایگزین شده است. دوربین سلفی همچنین دارای یک دوست سنسور عمق 2MP است.

گوشی Sharp Sense

گوشی Sharp Sense 5G

گوشی Sharp Sense 5G

گوشی Sharp Sense در اصل نسخه LTEگوشی Sense 5G است. این چیپست را تغییر می دهد، بدیهی است که اسنپدراگون 690 برای کار انتخاب شده است. این دستگاه رم 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی نسخه LTE دارد، اما اکنون حافظه ذخیره سازی UFS است که خواندن و نوشتن سریع تری را ارائه می دهد.

جالب اینجاست که این 5G مدل قرار است با اندروید ۱۱ عرضه شود در حالی که دوقلوی 4G آن با نسخه ۱۰ شروع می شود. صفحه نمایش، دوربین و باتری بین دو گوشی یکسان هستند. هر چهار تلفن جدید Sense در پاییز در دسترس خواهند بود.

نظر شما درباره گوشی های جدید سنس شارپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

گیزچاینا گفته مدل اولی رفرش ریت ۲۴۰ هرتز داره پس اشتباه عنوان کرده و ۱۲۰ هرتز و حساسیت تاچ ۲۴۰ داره.

AŁɪ

اون که چهار دوربین داره خیلی زشته ولی سه دوربینی قشنگه پشتش

TheFreeCritic

کسی میدونه توی گوشی های شیا چجوری باید فست شارژ رو به صورت نرم افزاری غیر فعال کنیم؟ برای باتری نگرانم اداپتور واقعا سریییییییییییییییع شارژ میکنه تو طولانی مدت برای باتری بده
ایا میدونید چگونه باید غیر فالش کنیم؟

Mahdi

متاسفانه همچین گزینه ای نداره

The MTest MT

والله من چند جا خوندم فست شارژ خیلی هم برا باتری بد نیست

Mohammadr

این گزینه رو نداره
ولی زیاد پیگیر نباش، الانم ک داره هوا سرد میشه، لب طاقچه بزن به شارژ، گرمم نمیشه… بعدشم بعد از دو سال مثلا 20 درصد باتری کم بشه، از 12 ساعت اسکرین میاد رو 9 تا 10 ساعت… بازم خوبه… حالا پوکو ک خیلی بهتر… پس زیاد نگران اینجور چیزا نباش

TheFreeCritic

میدونی اخه واقعا سریعه جدا از اون داغ هم میشه تو شارژ نمیدونم شاید یه اداپتور 10 واتی انکر جدا گرفتم

Mahdi

آره اگه زیاد حساسی یه شارژر انکر یا باسئوس بگیر

Milad7

متاسفانه غیر قابل فعال کردنه 😐

Mahdi

عاشقتم شارپ

ممد بمولا

مشخصات همشون خیلی عالیه اما قیمت معلوم نیست و اینکه طراحیشون واقعا نا امید کننده هست…

MohammadFarhaadi

شارپ همیشه گوشیای با کیفیتی میزد.فقط یه مدتیه دیگه مثل قبل نوآوری نداره.

Milad7

شبیه سری آ 2017 هست!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)