حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ سفارش نمایشگر تاشو اپل را دریافت کرد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اپل

سامسونگ طی سال گذشته چهار گوشی هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرده است و قصد دارد در آینده چنین دستگاه های بیشتری را به بازار عرضه کند. اکنون، به نظر می رسد که اپل سرانجام آماده شروع توسعه آیفون تاشو  (شاید هم آیپد تاشو) خود باشد. طبق گزارش جدید، سازنده آیفون پنل های صفحه نمایش تاشو را برای نمونه برداری از غول فناوری کره جنوبی سفارش داده است. بله، سامسونگ سفارش نمایشگر تاشو اپل را دریافت کرده است و این یعنی دستگاه تاشو اپل در راه است.

آیفون تاشو

منبع قابل اعتماد Ice Universe در Weibo ذکر کرده است که اپل از سامسونگ خواسته است تا مقدار زیادی صفحه نمایش OLED تاشو را تأمین کند. گفته می شود که اپل از پنل های تاشو برای آزمایش آیفون های تاشو در مرحله نمونه اولیه استفاده خواهد کرد.

این اولین مرتبه نیست که شرکت مستقر در کوپرتینو درخواست پنل های تاشو را می دهد. در سال 2019 ، ETNews ادعا کرد که بازوی تولید صفحه نمایش سامسونگ چند نمونه از آن را به اپل تحویل داده است. این بدان معناست که اپل اکنون می تواند در مراحل عمیق تر توسعه آیفون تاشو قرار داشته باشد.

در حال حاضر، سردرگمی زیادی در مورد فرم فکتور احتمالی آیفون تاشو وجود دارد. فقط زمان مشخص خواهد کرد که آیا اپل طراحی Galaxy Z Flip یا Galaxy Z Fold 2 را ترجیح می دهد. Jon Prosser یک بار گفته بود که نمونه اولیه تاشو آیفون در حال حاضر از دو صفحه نمایش جداگانه متصل شده توسط لولا استفاده می کند. گفته می شود این لبه ها از جنس استنلس استیل گرد و حاشیه کوچکی در نمایشگر بیرونی قرار دارد که حسگرهای Face ID را در خود جای داده است.

حتی هواوی، مایکروسافت و موتورولا گوشی های هوشمند تاشو را به بازار عرضه کرده اند و اکنون احساس می شود که اپل در این رقابت عقب مانده است. به احتمال زیاد، چند سال دیگر با آیفون تاشو فاصله است، اما اپل تمایل دارد که به سرعت از پس آن برآید.

منتظر آیفون یا حتی آیپد تاشو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سلطان آماده به کمال رسوندن گوشی های منعطف هست 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)