حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد مینی ۶ به این زودی ها ارایه نخواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تبلت

آخرین مرتبه ای که اپل آیپد مینی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، آیپد مینی ۵ بود. اگر احتمالا متوجه شده باشید، شایعات بیشتر بر روی iPad Air 4 و نه iPad mini 6 متمرکز شده است. این اتفاق می افتد زیرا طبق گفته یک منبع قابل توجه، قرار نیست امسال یا سال آینده iPad mini 6 وارد بازار شود. بله، آیپد مینی ۶ به این زودی ها ارایه نخواهد شد و اگر طرفدار این تبلت کوچک هستید اپل فعلا برنامه خاصی برایش ندارد.

آیپد مینی ۶

اخبار مربوط به iPad mini 6 در حالی ​​منتشر می شود، که منبع مطلب ادعا می کند که اپل برای ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ جانشینی iPad mini 5 را آماده نمی کند. او هیچ توضیحی یا استدلالی برای اینکه چرا اپل از معرفی یک مدل به روز شده خودداری می کند، ندارد. اما ممکن است برای سال ۲۰۲۰، کاملاً قابل درک است که چرا غول فناوری iPad mini 6 را معرفی نمی کند.

آیپد مینی جدید

آیپد مینی جدید احتمالی (طرح مفهومی)

گفته می شود این شرکت می خواهد روی iPad 8 تمرکز کند که گفته می شود همان اندازه صفحه نمایش 10.2 اینچی iPad 7 دارد در حالی که از داخل مانند A12 Bionic به روزرسانی می شود. دلیل دیگر تمرکز بر روی مدلهای به روز شده iPad Pro است که ممکن است از سپتامبر یا اکتبر وارد بازار شوند. شایعه شده است که این نسخه های جدید با جدیدترین و بهترین A14X Bionic اپل همراه با پشتیبانی از 5G وارد بازار می شوند.

این امکان وجود دارد که اپل تمرکز خود را بر روی iPad mini 6 برای سال 2021 نگذارد تا توجه بیشتری به iPad Air 4 داشته باشد. علاوه بر این، صفحه نمایش کوچک 7.9 اینچی iPad mini 5 ممکن است برای بسیاری از کاربران مناسب نباشد، زیرا صفحه نمایش بزرگ توسط اکثر کاربران iPad در آنجا ترجیح داده شود. با توجه به اینکه آیپد 8 به لطف نمایشگر 10.2 اینچی گزارش شده، احتمالاً ورود آن به این معنی است که اپل بدون نیاز به آیپد مینی 6 می تواند iPad mini 5 را پایان سری آیپدهای مینی قرار بدهد.

نظر شما چیست؟ شما آیپد مینی ها را می پسندیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

وستانی که از miui 12 استفاده میکنن راضین خوبه رم ا…ش..غ..ا…ل نمیکنه باتری چطوره اپدیت کنم به miui 12 یا نه ??
خودم الان miui 11 هستم با f2 pro راضیم از miui11 . برای نوار ناوبریش و سوپر والپیپر و انیمیشن ها ی miui 12 میخوام اپدیت کنم کسی اینجا هست از miui 12 ناراضی باشه؟؟
علی و فینچ راضی هستین ار miui 12 یا نه ارزش نداره اپدیت کنم؟

Milad7

حیف شد…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)