حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto E7 Plus با طراحی خاص لو رفت

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

تفاوت شرکت های اصیل (هر چند بارها فروخته شوند) این است که طراحی یکتا دارند. برای من، ارایه یک طرح نو همیشه اهمیت بالایی دارد. امرور موتورولا Moto E7 Plus با طراحی خاص لو رفته است. دستگاه اقتصادی ارزانی خواهد بود اما طراحی خاص به آن اصالت می دهد.

موتورولا Moto E7 Plus

ماه گذشته چند رندر از Moto E7 Plus به همراه چند مشخصات به بیرون درز کرد که به ما ایده خوبی از انتظار از تلفن هوشمند ارزان قیمت موتورولا می دهد. اما جدیدترین گزارش اطلاعات بیشتری دارد، زیرا مشخصات کامل و قیمت Moto E7 Plus را به همراه مجموعه ای از ارائه های جدید مطبوعات نشان می دهد.

موتورولا Moto E7 Plus اندروید ۱۰ را ارایه می کند و دارای یک تراشه Snapdragon 460 زیر قلب خود با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است، اما همچنین با یک اسلات کارت microSD برای گسترش فضای ذخیره سازی ارائه می شود.

موتورولا Moto E7 Plus

موتورولا Moto E7 Plus

این تلفن هوشمند از پنل LCD با اندازه 6.5 اینچی با رزولوشن 1600×720 پیکسل بهره می برد که دارای یک ناچ قطره ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی، یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با ویژگی Night Vision خواهید داشت که با یک سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی به آن متصل می شود. در زیر این دوربین ها یک حسگر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک قرار دارد.

در سمت راست E7 Plus کلید روشن / خاموش و کلید تنظیم صدا همراه با کلید سوم وجود دارد که ممکن است یک دکمه اختصاصی دستیار گوگل باشد. وزن این تلفن هوشمند ۲۰۰ گرم بوده و یک باتری 5000 میلی آمپری را داراست که از طریق پورت microUSB تا 10 وات نیرو می گیرد.

همچنین Moto E7 Plus با جک هدفون 3.5 میلی متری همراه خواهد بود و تأیید می شود که حداقل دارای دو گزینه رنگی است. مدل 64 گیگابایتی در بازار کلی اروپا 149 یورو قیمت دارد اما در آلمان ارزان تر است. هنوز هیچ خبری از موتورولا درمورد Moto E7 Plus وجود ندارد، اما از آنجایی که Moto E6 Plus سال گذشته در ماه سپتامبر معرفی شد، انتظار داریم E7 Plus هر لحظه رسمی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر موتورولا Moto E7 Plus هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

149یورو؟
خوبه گزینه ای هست که بشه بهش فک کرد
ولی من که بهش فک نمی کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)