حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل Hongmeng OS 2.0 رسما معرفی شد، نسخه موبایل پایان پاییز ۹۹ ارایه می شود

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | هواوی

امروز، کنفرانس توسعه دهندگان هواوی در سال ۲۰۲۰ برگزار شد. در این کنفرانس، شرکت رسما سیستم عامل Hongmeng OS 2.0 را منتشر کرد. به گفته وانگ چنگلو، رئیس بخش نرم افزار تجارت مشتری هواوی، این سیستم زمینه های جدیدی را برای Hongmeng باز می کند. علاوه بر نمایشگر هوشمند هواوی که در حال حاضر از سیستم Hongmeng استفاده می کند، دستگاه های دیگری مانند تبلت ها و ساعت ها از این سیستم استفاده می کنند.

سیستم عامل Hongmeng OS 2.0

طبق گفته هواوی، سیستم عامل Hongmeng OS 2.0 اولین سیستم عامل توزیع شده ای است که واقعاً برای دوره سناریوی کامل ساخته شده است. این تعامل صوتی را از طریق همکاری بین دستگاهی، تعامل صفحه بزرگ و کوچک، توزیع سریع شبکه، UX تطبیقی ​​و هوش مصنوعی بصری / گفتاری امکان پذیر می کند. این زمینه را به تخیل اضافه می کند و به یک موتور قدرتمند برای ساخت اکوسیستم تبدیل می شود.

علاوه بر این، مدیرعامل کسب و کار مصرف کننده هواوی، یو چنگدونگ، گفت که نسخه Hongmeng OS 2.0 Beta را برای صفحه های بزرگ، ساعت و اتومبیل راه اندازی می کند. با این حال، نسخه موبایل Hongmeng OS 2.0 رسماً در ماه دسامبر وارد بازار می شود. تلفن های هوشمند هواوی به طور کامل از سیستم عامل Hongmeng نسخه 2.0 در سال 2021 پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر این HarmonyOS به طور رسمی منبع باز خواهد بود و توسعه دهندگان شبیه ساز، بسته های SDK و ابزار IDE دریافت می کنند. در پایان سال 2020 نسخه بتا HarmonyOS برای تلفن های هوشمند ابتدا در اختیار توسعه دهندگان چینی قرار می گیرد.

یو چنگدونگ در سخنرانی خود گفت هوآوی این کد را به بنیاد متن باز چین اهدا کرده و نقشه راه منبع آزاد HarmonyOS را اعلام کرده است:

“در آوریل 2021، منبع باز حافظه 128 مگابایتی تا 4 گیگابایتی خواهد بود. دستگاه های نهایی منبع باز هستند و پس از اکتبر 2021 برای تمام دستگاه های بیش از 4 گیگابایت منبع باز خواهند بود.”

هواوی در حال تلاش برای زنده ماندن در تحریم ایالات متحده است.

هواوی در حال حاضر نبردی بسیار شدید را انجام می دهد، خصوصاً با دولت آمریکا. این کشور با ممنوعیت های متعددی روبرو است که بر تجارت آن تأثیر می گذارد. از ابتدای سال گذشته، همه تلفن های جدید هواوی با سرویس موبایل گوگل ارائه نمی شوند. این بدان معنی است که هیچ نرم افزار PlayStore یا Gmail و بسیاری از برنامه های دیگر وجود ندارد. علاوه بر این، دیگر نمی تواند به TSMC برای تولید تراشه های HiSilicon Kirin خود اعتماد کند. این در نتیجه ممنوعیت گسترده ای است که دولت ایالات متحده وضع کرد.

به گفته یو چنگدونگ، هواوی در ماه سپتامبر سال جاری سری Huawei Mate 40 را با تراشه های Kirin روانه بازار می کند. با این حال، این ممکن است آخرین تلفنی باشد که از پردازنده پرچمدار Kirin استفاده می کند. TSMC نمی تواند پس از 15 سپتامبر روی تراشه های Huawei Kirin کار کند. این بدان معنی است که هیچ پرچمدار جدید Kirin نمی تواند وارد بازار شود. طبق گفته یو چنگوند، سری Mate 40 تمام تراشه های پرچمدار Kirin را استفاده خواهد کرد. این ضرر بسیار بزرگی برای هواوی است.

نظر شما چیست؟ منتظر دستگاهی با سیستم عامل جدید هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

آینده ی درخشان برای هواوی؟؟
موافقا => مثبت
مخالفا => منفی
تا میتونید از VPN استفاده کنید✋

The MTest MT

من مثبت دادم چون فکر می کنم هواوی با یین کار حداقل خودشو از نابودی بوسیله سیستم عامل نجات داده،ِاما منفی هم دادم چون از جاهای دیگه داره داغون میشه و هارمونی باشه یا نباشه خیلی فرقی نداره….اما این هواوی سگ جون که ما میبینیم برا مشکلات پردازنده و صفحه نمایش و این و اون و…هم یه راهی پیدا می کنه هرچند بودن دولت چین پشتش خیلی بی تاثیر نیست و امیدوارم هارمونی یه کپی بد و ناقص از اندروید نباشه و بیشتر از ویندوز فون و می گو و سیمبین الهام بگیزه و ویژگی های خوبشون رو دست چین کنه و بد هارو جبران….

نیما عرفانی

صحیح
باید دید به خودکفایی و موفقیت روزافزون میرسه یا به تباهی و ورشکستگی منجر میشه .
خودم که میگم این سرمایه گذاری ها در ابعاد مختلفش و تلاش های بدون وقفه ای که داره انجام میده نتیجشو میبینه .

The MTest MT

قطعا با این سرمایه گذاری ها میتونه خیلی جلو بیفته و داشتن اکوسیستم اختصاصی کمک خیلی خوبی در بهینه سازی قطعات میکنه اما به نظرم باید یکمم با امریکا راه بیاد تا یک سری چیز های اساسی بدست بیاره بعدش اگر امریکا 100در100هم تحریمش کنه سختش نیست …

Mahdi

درخشانجچ

Mahdi

آخرش اضافه تومد

Taha

من میگم آینده ای درخشان دارد.
تا توانی لایک بدست آور دیس لایک دادن هنر نمی باشد
طاها شیرازی شاعر قرن ۲۱

AŁɪ

گر تو شاعری ….❗🤣😂
#فان

Taha

آری
از دوران طفولیت شاعری می نمودم😎💌🕋🌉

AŁɪ

گزینه سوم : کُنْ فَیَکُونُ میشود 📿

Milad7

خخخ فقط دیس تقلبی که اشاره کردی =))

نیما عرفانی

سری Huawei P40 ، سری Mate30 ، سری MatePad Pro و سایر مدل ها از امروز به نسخه بتا Huawei EMUI11 قابل ارتقا هستند! و تمام مدل هایی که می توانند به سیستم EMUI11 ارتقا یابند ، می توانند در آینده به سیستم Harmony 2.0 نیز ارتقا یابند…
✓http://uupload.ir/files/sgx_20200910_135630.jpg
آنر پرو هواوی…
سری Honor 30 و سری Honor V30 در اواسط ماه جاری ثبت نام برای دریافت نسخه ی بتای MagicUI4.0 را آغاز می کنند. در پایان ماه سپتامبر به طور رسمی راه اندازی می شود. MagicUI4.۰ بر پایه ی EMUI 11 است ، به این معنی که در سال آینده برای دریافت Harmony OS 2.0 اولویت خواهد داشت.
✓http://uupload.ir/files/u4zr_20200910_135756.jpg

نیما عرفانی

پرو => پیرو

نیما عرفانی

تیزر سیستم عامل Hongmeng OS 2.0 و EMUI 11 …
✓http://uupload.ir/view/ls3n_vid_20200910_144706.mp4/
✓http://uupload.ir/view/bxm8_vid_20200910_144703.mp4/

AŁɪ

عالی💙

Milad7

ایول هواوی به قول مهدی عاشق جسارتتم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)