حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار ۲۰ آبان ۹۹ به بازار می رسد، پیش فروش از اول مهر

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | ایکس باکس

مایکروسافت سرانجام جزئیات ارایه ایکس باکس سری ایکس / Xbox Series X را به ما داده است. ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار ۲۰ آبان ۹۹ به بازار می رسد و پیش فروش از اول مهر آغاز می شود. درست همانطور که در اوایل هفته جاری پیش بینی شده بود. همچنین از طریق Xbox All Access، بسته نرم افزاری شامل سیستم Game Pass Ultimate با قیمت 34.99 دلار در ماه و در مدت 24 ماه، در دسترس خواهد بود.

ایکس باکس سری ایکس

مایکروسافت تأیید کرد که Xbox Series S با قیمت 299 دلاری هم که دیروز رونمایی شد، در تاریخ ۲۰ آبان ارایه می شود. مهم نیست که کدام کنسول را دریافت می کنید، این شرکت همچنین با ارائه EA Access به عنوان بخشی از Game Pass، که به کنسول ها و بازیکنان ویندوز PC اجازه می دهد به بیش از ۶۰ عنوان EA مانند Mass Effect و Battlefield دسترسی پیدا کنند و کامتان را شیرین کنید.

اکنون که جزئیات کامل هر دو کنسول نسل بعدی را بدست آورده ایم، استراتژی مایکروسافت به طرز شگفت انگیزی تهاجمی و پسند مصرف کننده به نظر می رسد. قیمت Xbox Series S در رده ۲۹۹ دلار دروازه ای نسبتاً ارزان برای دوره بعدی بازی های کنسولی است و قدرت کافی برای پشتیبانی از عناوین با وضوح 1440p تا ۱۲۰ فریم در ثانیه را دارد.

همچنین با بودجه Xbox All Access ماهیانه ۲۵ دلار در دسترس است و این فقط ۱۰ دلار بیشتر از Game Pass Ultimate است. اگر شما به دنبال بهترین تجربه ممکن گیم پلی 4K هستید Xbox Series X سخت افزاری را ارائه می دهد که معمولاً هزینه آن در رایانه های شخصی دو برابر بیشتر است.

اضافه شدن EA Play باعث می شود Game Pass Ultimate یک اشتراک حتی جذاب تر باشد. مایکروسافت همچنین فاش کرد که برخی از محبوب ترین عناوین EA Play از طریق Project xCloud برای پخش از طریق کلاد در دسترس خواهند بود. پیشنهاد استریم ابری این شرکت پس از در دسترس بودن برای آزمایش بتا از ماه آگوست، در 15 سپتامبر به طور رسمی آغاز به کار می کند. شما قادر خواهید بود عناوین پشتیبانی شده را در تلفن ها و تبلت های اندرویدی بازی کنید. سازگاری با سیستم عامل iOS تا زمانی که اپل به سرویس های پخش بازی جذب نشود، هنوز مشخص نیست.

به نظر می رسد طی چند ماه گذشته مایکروسافت و سونی در حال بازی با استراتژی کنسول نسل بعدی بوده اند، هر دو شرکت از ترس قیمت گذاری بیش از حد، جزئیات عرضه را به عقب انداختند. اکنون منتظر مانده ایم تا ببینیم سونی چگونه پاسخ خواهد داد. به نظر می رسد PlayStation 5 رقیب سرسخت سری X است و اکنون تصور اینکه قیمت آن بیش از 499 دلار باشد سخت است. اما سونی رقیب سری S مستقیم ندارد، بنابراین احتمالاً راهی برای رقابت با سیستم 299 دلاری نخواهد داشت.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید مایکروسافت برنده این ارایه خواهد بود یا سونی؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

قيمتش مناسبه

MohammadFarhaadi

کنسول پلی استیشن احتمالا بالاتر از پونصد دلار باشه.

Mahdi

عاشقتم مایکروسافت

AŁɪ

قدرت پردازشی خوبی داره قیمتشم مناسبه طراحیشم از نظر من جالبه ادمو یاد یخچال فریزر میندازه 👇
http://uupload.ir/files/6jq_۲۰-۱۲-۰۲-xbox-series-x-kühlschrank_6094520.jpg

Taha

من دوتا سوال دارم.
یعنی سری اس می‌تونه وارزون رو با کیفیت ۱۴۴۰ و ۱۲۰ اف پی اس و بدون لگ ران کنه؟
سوال دیگه اینه که ۱۴۴۰ همون ۲kهستش؟

Milad7

اه دلار افسار پاره کرده دیگه نمیشه هیچی خرید 😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)