حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آیفون ۱۲ اپل رسمی شد: ۲۵ شهریور ۹۹ + آپدیت شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

و بالاخره رسمی شد! تاریخ معرفی آیفون ۱۲ رسمی شده و دقیقا هفته آینده، سه شنبه ۲۵ شهریور ۹۹ ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران خواهد بود. ما انتظار معرفی حداقل ۴ آیفون از اپل را داریم که در میان آن ها محصولاتی با پشتیبانی از 5G هم وجود خواهد داشت. این سری از محصولات اپل با نام آیفون ۱۲ / iPhone 12 شناخته می شوند.

آپدیت شد: مراسم ۲۵ شهریور ۹۹ اپل برای معرفی آیفون ۱۲ نیست؟

مراسم ۲۵ شهریور ۹۹ اپل برای معرفی آیفون ۱۲ نیست؟

 

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

تاریخ معرفی آیفون ۱۲

پس از یک تاخیر بی سابقه، اپل از شرایط استفاد کرد تا مشخص کند چه زمانی واقعا از گوشی های جدید خود یعنی آیفون ۱۲ رونمایی می کند. برخلاف رویدادهای قبلی که در تئاتر استیو جابز در کوپرتینو، کالیفرنیا رخ داده بود این رویدادی تنها به صورت آنلاین خواهد بود که به شیوه ای مشابه پخش مستقیم WWDC 2020 این شرکت برگزار می شود.

اپل این رویداد را در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران آغاز می کند. اگر این شرکت قالب سال های گذشته را دنبال کند، می توانید انتظار داشته باشید که این رویداد را در YouTube و سایر سرویس های پخش میزبانی کند. البته که هنوز وب سایت خودش برای ما که فیلتر نیست، بهترین راه برای تماشای مراسم است اما خب، اجازه تغییر دستی کیفیت پخش را نخواهید داشت، خیلی اپلی طور!

در حال حاضر شایعه شده است که شاهد چهار آیفون جدید از جمله آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس خواهیم بود. همچنین ممکن است اپل واچ ۶ و آیپد ایر ۴ را نیز ببینیم که برخی از گزارش ها پیش بینی کرده بودند امروز رونمایی می شود.

برخلاف سالهای دیگر، ما احتمالاً قبل از رویداد شاهد ارایه نرم افزارهای جدید از عرضه شرکت خواهیم بود. انتظار می رود iOS 14 ، iPadOS 14 و watchOS 7 تا قبل از ۳ شنبه هفته آینده ارایه شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر مراسم اپل هستید؟ من که هستم کاملا!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

عاشقتم اپل

Farcry

ببینیم چیکار میکنه.مثل اینکه اپل واچ ۶ و آیپد ایر ۴ هم قراره تغییرات زیادی داشته باشن.طبق روال اپل تا ۴-۳ ماه دیگه هم آیپد پرو جدید با پردازنده A14X و مودم 5G قراره معرفی بشه و احتمالا هم مک بوک سبک و نازک تر اپل با پردازنده شخصی سازی شده آرم همراه آیپد پرو معرفی میشه.

Farcry

فاز اونی که سر هر پست میاد منفی میده رو خریدارم 😅😅😅 خدا شفات بده عزیزم

AŁɪ

فقط می‌خوام بدونم a14 چقدر قدرت داره 💙🗽

Adjus

منتظرم سلطان⁦⁦♥️⁩

Taha

دوست دارم سریعتر بیاد تا ببینم طراحیش چجوریه

Milad7

با این اوضاعی که داره اتفاق می افته اکثرایرانی ها نباید منتظرش باشن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)