حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 10 اولترا صدرنشین بنچمارک آنتوتو شد

نوشته

3 سال قبل | 10 دیدگاه | بنچمارک، شیائومی

شیائومی می 10 اولترا یکی از بهترین پرچمداران امسال است و به لطف اسنپدراگون ۸۶۵ در تمامی امور بدون کوچکترین وقفه‌ای پردازش را انجام می‌دهد. حالا با انتشار جدیدترین نتایج بنچمارک آنتوتو در میابیم که این محصول در بین گوشی های اندرویدی آماده عرض اندام است.

شیائومی می 10 اولترا که مجهز به پردازنده اسنپدراگون 865 به همراه رم 16 گیگابایتی LPDDR5 و حافظه ۵۱۲ گیگ UFS 3.1 جزوه قوی ترین تلفن های هوشمند سال 2020 به کمک این ترکیب از پس تمامی امور، از کارهای روزمره گرفته تا سنگین ترین بازی های گرافیک بالا بر می آید.

شیائومی می 10

به تازگی شرکت آنتوتو نتایج بنچمارک های گوشی های مجهز به اسنپدراگون 865 را منتشر کرده و شیائومی می 10 اولترا با امتیاز 646,730 در صدر لیست قرار دارد. این نتایج  بر اساس هزار دستگاهی است که نسخه ۸ بنچمارک آنتوتو را از تاریخ اول جولای تا ۳۱ جولای اجرا کرده اند.

از دیگر دستگاه هایی که در صدر لیست اسنپدراگون ۸۶۵ هستند میتوان به iQOO 5 با امتیاز 637,616، Black Shark 3S با امتیاز 620,311 و vivo X50 Pro+ با امتیاز 608,396  اشاره کرد. یکی از نکات عجیب این لیست آن است که گوشی های قدرتمند مخصوص گیمینگ ایسوس یعنی ROG Phone 3 امتیازهای کمتری از برخی از رقیبان خود آورده است. البته نباید کامل به این بنچمارک اطمینان کرد و بهتر است نتایج برخی آزمایش های دیگر را نیز در نظر گرفت چون در گذشته برخی شرکت ها با دستکاری تنظیمات پردازنده هایشان دست به تقلب در نتایج بنچمارک آنتوتو زده بودند.

برای اطلاعات بیشتر از این گوشی شیائومی ترنجی را دنبال کنید و نظرات خود را درباره نتیجه این بنچمارک با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

صدرنشين دوربين ها بود و حالا هم صدرنشين بنچمارك ولي متاسفانه راهي بازارهاي جهاني نميشه، فقط كاش باتريش يكم بهتر ميبود. در كل اين گوشي واقعا فوق العادست از هر لحاظ.

m.b

راهی جهانی گویا میشه… حداقل تاییدیه های جهانی رو داره میگیره…

The MTest MT

دوستان این گوشی بزودی وارد بازار جهانی میشه
مطمئن باشید

ARMTIN

یکی از فروشگاه داخلی نسخه رم 16 گیگ و حافظه 512 گیگ موجودش کرده بدون ریجستری 32 میلیون قیمت خورده
.
.
.
وایرلس شارژر 55w شیاومی 1 میلیون قیمت خورده

Mahdi

باتریش نا امیدم کرد

AŁɪ

وَرچِزه ؟😶

Mahdi

😐

MohammadFarhaadi

الان یه سری از بروبچ باید احتمالا برن تو غار ولی پرروتر از این حرفان!!!

TheFreeCritic

همینطوره

Milad7

حین بنچمارک گیری اورکلاک نکرده؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی