حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعمیرسرا مرکز تخصصی تعمیر یخچال های اروپایی در تهران

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یخچال، از دیرباز تا به امروز، یکی از لوازم مهم خانگی محسوب می‌شود که عدم وجود آن، برای خانه‌های امروزی، تعریف‌نشده است! همان‌طور که وقتی بیمار می‌شویم، به سراغ کلینیک‌هایی تخصصی می‌رویم تا به بهترین شکل، مداوا شویم، برای تعمیرات اصولی یخچال و دیگر لوازم‌خانگی خود نیز باید همین دقت عمل را به خرج داده و به دنبال تکنسین‌های متخصص و تعلیم‌دیده باشیم. شرکت «تعمیرسرا» ازجمله این مراکز مطرح در سطح شهر تهران می‌باشد.

مرکز تخصصی تعمیر یخچال بوش در تهران

شرکت معتبر بوش با سه نوع یخچال‌فریزر دوقلو، ساید بای ساید و یخچال‌فریزر دو درب به تولید این محصول می‌پردازد. کم‌مصرف بودن و جادار بودن از ویژگی مشترک و مهم هر سه مدل آن می‌باشد و علاوه بر اینکه مواد را در درون خود تازه نگه می‌دارد، امکان دید کامل درون یخچال را هم برای کاربر فراهم می‌آورد.

این یخچال اگرچه جزو سه برند مطرح در میان یخچال‌های اروپایی هست اما بازهم ممکن است به‌مرور به تعمیر یا سرویس تخصصی نیاز پیدا کنند. مسئله مهم اینجاست که اگر در تعمیر یخچال بوش، از قطعات غیر فابریک استفاده شود، امکان دارد صدمه‌ای اساسی به آن وارد گردد و عمرش خیلی زودتر به پایان برسد. گاها مطرح‌شده است که اگر هزینه قطعات مصرفی و تعمیر، از نصف قیمت واقعی یخچال جدید، بیشتر باشد بی‌تردید، خرید یک یخچال نو در اولویت قرار می‌گیرد. در مورد ساید نیز برآورد شده است که ارزش تعمیر اساسی آن‌ها تا 5 سال است و بعد آن، تعویض مقرون به‌صرفه‌تر است.

مرکز تخصصی تعمیر یخچال دوو در تهران

دوو در 1971 پایه‌گذاری شد و سال‌هاست که توانسته جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های تولید لوازم الکتریکی را به خود اختصاص دهد. ساید بای سایدهای دوو کمتر دچار مشکل می‌شوند. لذا این روزها، طالبین بیشتری را پیداکرده است. البته بااینکه مدرن بودن این یخچال کره‌ای (آسیایی)، محبوبیت آن را به همراه دارد؛ اما این امر دلیل نمی‌شود که بگوییم هرگز خرابی، در کمینش نخواهد بود!

به‌هرحال، آزمون‌وخطا در مورد تعمیرات یخچال دوو برای خیلی از افراد دردسرساز است و گران تمام می‌شود. بهتر آن است که بعد از مشاهده ارور، به نمایندگی‌های مجازی مراجعه داشته باشیم که آموخته‌هایشان به‌روز است و با تجهیزات و اوریجینال، در محل شما حاضر می‌شوند و به‌راحتی و با سرعت، به تشخیص عیب‌یابی درون یخچال می‌پردازند و از فاسدشدن اقلام درون یخچال یا هر پیشامدی که منجر به مشکلات آتی شود جلوگیری می‌کنند.

شایان‌ذکر است نمایندگی‌های تعمیرات یخچال دوو، تعمیر را تا زمانی که یخچال از کار نیفتاده و کار از کار نگذشته باشد به گردن می‌گیرند؛ لذا برای طول عمر بیشتر، سرویس دوره‌ای و سالیانه آن بسیار سفارش شده است.

مرکز تخصصی تعمیر یخچال‌های اروپایی و آسیایی

بالا بودن هزینه‌های تعمیر یخچال‌های اروپایی و کمبود قطعات اصلی این برندها (به دلیل تحریم در ایران) باعث شده تا تعمیرکاران بی‌ مسئولیتی پیدا شوند که قطعات کپی را جایگزین نمایند و از طول عمر دستگاه بکاهند. اینجاست که سپردن کار به کاردان ضرورت پیدا می‌کند و وجود شرکت‌های تعمیراتی که به قطعات اوریجینال انواع برندهای داخلی و خارجی، مجهز بوده و بادانش روز آن‌ها عجین شده باشند، بسیار ارزشمند است.

در این میان به نظر می‌رسد بهترین راه، تماس یا مراجعه به یک شرکت مجاز خدماتی است که با نمایندگی‌های مجاز برندهای مختلف لوازم‌خانگی کار می‌کنند و کیفیت قطعات استفاده‌شده در تعمیر یخچال را تا مدتی معین تضمین می‌نمایند تا مشتری با خیال آسوده وسایل گران‌قیمت منزل خود را به آن‌ها بسپارد. گفتنی است تعمیرگاه‌های تخصصی، به دلیل ارتباط مستقیمی که با مراکز توزیع لوازم‌یدکی دارند، قیمت مناسب‌تری را هم ارائه می‌دهند که در مدیریت هزینه‌ها بسیار مؤثر می‌افتد. تکنسین‌های کارآزموده این شرکت‌ها، در اسرع وقت به محل اعزام کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به رفع عیب یا تعویض قطعه اقدام می‌نمایند.

در پایان با اطمینان یادآور می‌شویم که یکی از تخصص‌های شرکت «تعمیرسرا»، تعمیر یخچال‌فریزر در تمامی برندهای ایرانی و آسیایی و اروپایی نظیر بوش و دوو می‌باشد. کافی است به سایت شرکت تعمیرسرا سری بزنید و از مشاوره رایگان آن بهره بگیرید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کاربردی بود مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)