حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایران خودرو K132 با ظاهری متفاوت در خیابان دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

ایران خودرو K132 پروژه عجیبی از این تولیدکننده داخلی است که هنوز نام ندارد، امکانات و طراحی کابینش مشخص نیست اما ۲ ماه یپش رسما معرفی شد. ما رندرهای رسمی ایران خودرو K132 را دیده ایم اما ایران خودرو K132 با ظاهری متفاوت در خیابان دیده شده است. بخشی از آن برای استتار تقریبی (!) خودرو روی چراغ های پشتی است اما چراغ های جلو هم خیلی شبیه به رندر و نمونه های پیش تولید نیست.

ایران خودرو K132 با ظاهری متفاوت

امروز در بلوار ایران خودرو واقع در جاده مخصوص تهران کرج، خودروی K132 که چندی پیش به عنوان یک مدل مفهومی توسط ایران خودرو معرفی شده بود، در حال تست دیده شد. خودرویی که در زمان رونمایی با حواشی خاصی روبرو بود و حتی داخل این خودرو برای عکاسی آماده نبود. حال این سدان جدید که البته هنوز اسم نهایی آن مشخص نشده و همگی آن را به K132 می‌شناسند، در حال تست در جاده مخصوص دیده شده است.

ایران خودرو K132 با ظاهری متفاوت

ایران خودرو K132 با ظاهری متفاوت

در زمان معرفی مدل مفهومی K132 انتقاداتی در مورد طراحی این خودرو وارد شد و مخصوصاً اینکه این خودرو به صورت مستقیم با خودروی جدید سایپا به نام شاهین مقایسه می‌شود. حال با مشاهده مدل تست این خودرو در جاده که روی آن پلاک آزمایشی نیز نصب شده، به نظر می‌رسد طرح نهایی این خودرو بیشتر به نسخه نهایی که قرار است تولید و به دست مشتری برسد نزدیک شده و حال باید دید که نظر مخاطبین در مورد این طراحی چیست.

ایران خودرو K132 روی پلتفرم IKP1 توسعه پیدا کرده و با خودکفایی بالای 90 درصد قرار است به تولید برسد. روی این خودرو موتور 1.6 لیتری EC5 نصب خواهد شد که می‌تواند حداکثر 110 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و 150 نیوتن‌متر در 4800 دور را تولید کند. همچنین گیربکس نصب شده روی K132 شش سرعته خودکار خواهد بود.

قیمت ایران خودرو K132

هنوز اسم این خودرو مشخص نشده و طراحی آن نیز در حال تغییر است اما این خودرو چند هفته پیش توسط ایران خودرو پیش فروش شد. میزان پیش پرداخت برای این خودرو 150 میلیون تومان بود که لذا می‌توان حدس زد که احتمالاً قیمت نهایی K132 در حدود 300 میلیون تومان خواهد بود.

نظر شما درباره این ظاهر متفاوت K132 ایران خودرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی


هه
گاهی اوقات به ایرانی بودنم تأسف میخورم.
تو اون سه نقطه خیلی حرفه اما دیگه دل و دماغی برای بیانش نمونده✋.

Mostoul

کاری به کیفیت ماشین ندارم چون مشخصه چیه اینم یه ارابه مرگ دیگس.
ولی چی میشد یه نیم متر به عرضش اضافه میکردن یکم پهن تر میشد ظاهر زیبا تری داشت. چراغ های سر تا سری پشت فقط به ماشین های با عرض زیاد میخوره.
سایز لایستیک ها هم که نگو اندازه کف دسته پهناش ⁦🤦‍♂️⁩

AŁɪ

نیم متر به عرضش اضافه میکردن 😶🤣
خداروشکر شما طراح خودرو نشدی و گرنه شاهد ماشین های چاق است و گران در واقعیت می‌شدیم 😅

woooo

فقط اونایی که پیش خرید کردن 🙂

Milad7

شتر بز گاو پلنگ!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)