حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده Galaxy Unpacked Part 2 برای معرفی گلکسی زد فولد ۲

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

هر چند که گلکسی زد فولد ۲ در مراسم Galaxy Unpacked 2020 رونمایی مختصر شد اما چهار روز پیش برای شما نوشتم سامسونگ Galaxy Z Fold 2 در قسمت دوم مراسم Unpacked سامسونگ ۱۱ شهریور ۹۹ معرفی کامل خواهد شد. امروز سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ است و تا کمتر از ۱ ساعت دیگر مراسم Galaxy Unpacked Part 2 به صورت آنلاین پخش خواهد شد. شما از این مطلب می توانید مراسم را به صورت زنده مشاهده کنید.

پخش زنده Galaxy Unpacked Part 2

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ به طور رسمی Galaxy Z Fold 2 را در رویداد Galaxy Unpacked معرفی کرد. این دستگاه جانشین گلکسی فولد سال گذشته بوده و با سیستم دوربین جدید، نمایشگر خارجی بزرگتر و دوربین های سلفی قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر ارایه می شود که به مدل جدید ظاهری بسیار زیبا تر و منسجم تر از مدل جدید ارائه می دهد.

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 2 – که به همراه گلکسی Z Flip و Z Flip 5G که در اوایل سال جاری ارایه شد، تغییر نام داد- اولین جانشینی سامسونگ را برای تلفن پرچمدار تاشو خود نشان می دهد و به نظر می رسد تقریبا هر کاستی مدل اصلی را بهبود می یابد.

به جای صفحه نمایش ناخوشایند و کوچک خارجی در نسل قبلی حالا گلکسی Z Fold 2 از یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با اندازه کامل برخوردار است که تمام قسمت جلوی گوشی را در بر می گیرد و بدون نیاز استفاده از صفحه نمایش بزرگتر، آن را بسیار قابل استفاده تر می کند. نمایشگر اصلی نیز بزرگتر است و در اندازه ۷.۶ اینچ قرار دارد. ناچ عجیب و غریب که گوشه بالا سمت راست پنل داخلی انعطاف پذیر با یک دوربین قرار گرفته درون سوراخ نمایشگر جایگزین شده و فضای کمتری را در صفحه OLED تاشو جایگزین می کند.

البته بزرگترین سوال این است که Galaxy Z Fold 2 تا چه اندازه دوام خواهد داشت. گلکسی Fold اصلی به دلیل شکنندگی پنل پوشیده از پلاستیک، ماه ها به تأخیر افتاد. سرانجام سامسونگ Fold را پس از اتمام وقت برای مهندسی مدل قوی تر دستگاه ارایه کرد، اما با این وجود هشدارهایی درباره گرد و غبار و اعمال فشار بیش از حد به صفحه لمسی هنگام ضربه زدن بر روی گوشی لمسی، کاربران را آگاه کرد. به هر حال نسل اول بود و طبیعی است!

شما می توانید به صورت زنده و مستقیم از یوتیوب (در کادر زیر) مراسم را مشاهده کنید:


ما در ترنجی به صورت لحظه ای اخبار را در صفحه اصلی به روز خواهیم کرد. انتظار شما از این گوشی جدید سامسونگ که تقریبا آن را می شناسیم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

تقریبا همونی بود که انتظار داشتیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)