حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 Plus رسما مشخص شد: ۱۳ شهریور ۹۹

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | هواوی

هواوی به تازگی مدل های جدیدی را آماده کرده است و جدای از تحریم، ما شاهد چند خبر و گزارش در رابطه با تلفن های هوشمند هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 Plus هستیم. انتظار می رود این دستگاه های جدید به عنوان مقرون به صرفه ترین تلفن های هوشمند 5G این شرکت معرفی شوند. امروز تاریخ معرفی هواوی Enjoy 20 و Enjoy 20 Plus رسما مشخص شد و پنج شنبه همین هفته یعنی ۱۳ شهریور ۹۹ خواهد بود.

تاریخ معرفی هواوی Enjoy 20

پوستر مشترک چینی دو گوشی هوشمند Enjoy 20 را به نمایش می گذارد. موردی که دارای آرایه دوربین دایره ای است ، Huawei Enjoy 20 Plus 5G خواهد بود، در حالی که یکی که دارای یک کادر دوربین مربع شکل است، Enjoy 20 می باشد. گزارش های اخیر برخی از مشخصات اصلی این دو گوشی را نشان داده است. براساس گزارش ها، مدل پایه Enjoy 20 با قیمت CNY 1000 حدود (146 دلار) عرضه می شود. نه تنها ارزان ترین گوشی هوشمند 5G هوآوی بلکه ارزان ترین گوشی هوشمند 5G جهان در سال 2020 خواهد بود. ما تحت تأثیر برخی دستگاه ها مانند Redmi K30i قرار گرفته ایم که قابلیت اتصال 5G را گسترش داده اند، با این حال اولین بار است که شاهد تلفن هوشمند 5G که زیر دامنه 170 دلار است.

هواوی انجوی ۲۰

بنابراین، جادوی این تلفن هوشمند 5G فوق العاده ارزان قیمت چیست؟ مطابق مشخصات فاش شده، این دستگاه کاملاً فراتر از چیزی است که انتظار داریم در رده 150 دلار باشد. صفحه نمایش آن Enjoy 20 5G دارای ابعاد 6.5 اینچی با رزولوشن Full HD + و نسبت ابعاد 20:9 است. این تلفن از یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری استفاده کرده و ممکن است با 4 گیگابایت / 6 گیگابایت / 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. این گوشی دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 13MP و ۲ دوربین 5MP و 2MP است. اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی قرار دارد.

هواوی انجوی ۲۰ پلاس

هواوی Enjoy 20 Plus 5G دارای صفحه نمایش بزرگتر IPS LCD با اندازه 6.63 اینچی با نسبت ابعاد 20:9 و صفحه نمایش بدون حاشیه واقعی با وضوح + FHD است. این یکی از معدود دستگاه هایی است که در سال 2020 با دوربین سلفی پاپ آپ ارائه می شود. ماژول پاپ آپ دارای یک واحد ۱۶ مگاپیکسلی است. در بخش دوربین عقب، ما یک دوربین اصلی 48MP در کنار دوربین های 8MP و 2MP داریم. به اندازه کافی جالب توجه که این گوشی باتری کوچکتر 4200 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است. با این حال، با پشتیبانی شارژ سریع 40W بسیار رضایت بخش ارائه می شود. این تلفن در دو مدل با 6 گیگابایت / 8 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. درست مانند نسخه ساده ، نسخه Plus شامل اندروید 10 با EMUI 10.1 است. نکته آخر اینکه دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی است.

گوشی های Enjoy 20 5G و Enjoy Plus 5G برای آینده این شرکت در سری گوشی های هوشمند بسیار مهم خواهد بود. پس از همه ، آنها با تراشه های اندازه MediaTek همراه خواهند بود. اساساً تراشه ساز تایوانی برای حفظ موج تلفن های هوشمند خود ، نقشه جایگزین هوآوی بوده است. در حالی که قیمت گذاری Enjoy 20 هنوز یک “شایعه” است ، قیمت Enjoy 20 Plus 5G توسط China Telecom با قیمت 1899 یوان (277 پوند) درج شده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های ارزان 5G هواوی هستید؟ البته که سری Enjoy مخصوص چین است اما حتما در اعضای خانواده Y برای بازار جهانی ارایه خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

اینجوی ۲۰ پلاس چقدر خوشگله😍 انگار میت سی پرو خریدی 😅

نیما عرفانی

خب
دقت دارین دیگه؟؟ تنوع کادر دوربین میان رده ه‍ای اقتصادیش و تغییر شکل از مستطیلی به مربعی و دایره ای به سبک سری میت ۳۰😄😉. البته مربعیش چندان جدید نیست اما خب در نوع خودش جالبه!
اوه ببخشید آدرس کوچه علی چپ رو میخواستم 🤔

Taha

طراحی اش وسوسه انگیز است🤓🧐

Milad7

شبیه به میت 30 پرو هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)