حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی های میان رده ایسوس در راه است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ایسوس

شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند تایوانی ایسوس در حال کار بر روی چندین تلفن هوشمند جدید در رده اقتصادی و فضای متوسط ​​است. بعد از مدتها است که کمپانی ایسوس در حال خبری برای تلفن های هوشمند اقتصادی است زیرا این شرکت در درجه اول روی گوشی های هوشمند بازی تحت سری ROG و پرچمداران سری Zenfone تمرکز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گوشی های میان رده ایسوس صحبت کنیم.

گوشی های میان رده ایسوس

جدیدترین تلفن اقتصادی اندرویدی از ایسوس، Zenfone Max Pro M2 بود که در دسامبر ۲۰۱۸ راه اندازی شد و پس از آن ایسوس اولویت های خود را تغییر داد. یک گزارش اکنون حاکی از آن است که دستگاه های جدید ممکن است همراه با چیپست هایی با نام های رمز “Lito” ، “Lagoon” ، “Bengal” و “Scuba” باشند که در گزارش های اخیر مربوط به گوشی های هوشمند اقتصادی میان رده بود.

این منبع به توییتر رفت تا نشان دهد که لیتو می تواند نام رمزگذاری شده اسنپدراگون 765G باشد، در حالی که لاگون مخفف اسنپدراگون 690G است. گفته می شود که هر دو این چیپست ها، چیپست هایی با قابلیت 5G هستند. در حالی که بنگال و اسکوبا به ترتیب مربوط به سری Snapdragon 663 یا 460 و Snapdragon 200 هستند.

در این مرحله، به راحتی می توان فرض کرد که این دستگاه ها می توانند Asus Zenfone Max M3 یا Max Pro M3 و Max M3 Lite باشند، اگرچه این اطلاعات را با کمی شک دنبال کنید تا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن ها بدست آوریم.

هنگامی که با ایسوس درباره آن صحبت شد، آنها از تأیید گزارش خودداری کردند، اما به ما اطلاع دادند که این شرکت در حال کار بر روی برخی از دستگاه های مقرون به صرفه است، هرچند پیشرفت به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد. ما امیدواریم که این تلفن ها رقابت را به بخش های قیمت رقابتی اضافه کنند که در حال حاضر توسط برندهای چینی مانند Redmi و Realme اداره می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های میان رده ایسوس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایولا ایسوس 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)