حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند شیائومی Seconds Smart Clock با توانایی اندازه گیری گرما و رطوبت رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی

شیائومی به لطف داشتن تلفن های هوشمند رقابتی با مشخصات شگفت انگیز و برچسب قیمت مناسب، تقریبا نام خود را خارج از چین سرزبان ها قرار داده است. به تازگی، این شرکت همچنین به لطف سری Mi / Redmi Airdot حضور خود را در بازارهای گجت پوشیدنی جهانی تثبیت کرد. با این حال، وقتی صحبت از بازار چین می شود، شیائومی خیلی فراتر از یک شرکت تلفن هوشمند است. امروز ساعت هوشمند شیائومی Seconds Smart Clock با توانایی اندازه گیری گرما و رطوبت رسما معرفی شده است. البته این ساعت هوشمند،‌ مچی نبوده و رومیزی است.

شیائومی Seconds Smart Clock

در واقع شیائومی در چین یک شرکت عظیم است که فن آوری های مختلف و محصولات جالب را برای متنوع ترین محاطبین ارایه می دهد. امروز، این شرکت محصول جالب جدید خود را تحت سیستم عامل Youpin اعلام کرده است. این محصولی به نام ساعت هوشمند ثانیه یا Seconds Smart Clock است که قابلیت دماسنج و رطوبت سنج را دارد. این مطمئنا نامی است که به راحتی کل محصول را توصیف می کند. خوبی این است که با یک برچسب بسیار مقرون به صرفه 149 یوان 21 دلار ارائه می شود.

همانطور که از نام آن به راحتی پیداست، این ابزار یک ساعت هوشمند است که به عنوان یک رطوبت سنج و دماسنج نیز عمل می کند. از صفحه جوهر الکترونیکی نزدیک به بافت کاغذی مانند استفاده می کند که مصرف کم انرژی را تضمین می کند. همچنین عملکردهای مختلفی دارد مانند نظارت بر دما و رطوبت. به عنوان یک ساعت هوشمند خوب، یک ساعت زنگ دار هوشمند، تایمر یک دکمه و سایر ویژگی ها را ارائه می دهد.

این سنسور قادر به اندازه گیری دما و رطوبت هر ثانیه از سنسور دیجیتال با دقت بالا شرکت Sensrion سوئیسی است. این می تواند به سرعت و با دقت تغییرات ظریف دما و رطوبت را تشخیص دهد. ساعت هوشمند Xiaomi Seconds از قابلیت اتصال بلوتوث نیز برخوردار است.

از طریق برنامه MIJIA به راحتی می توانید آن را با تلفن هوشمند خود جفت کنید. از طریق برنامه، حتی می توانید آن را با سایر دستگاه های هوشمند در خانه پیوند دهید تا پایش گرمایش و سرمایش داخل خانه بهبود یابد و خانه شما راحت تر شود.

این محصول همچنین از یک تراشه ساعت RTC با دقت بالا و باتری پشتیبان تهیه شده است. از این رو، در زمان روشن شدن هنوز هم به لطف پشتیبان گیری از باتری، زمان دقیق باقی مانده است. با استفاده از برنامه MIJIA، شما حتی می توانید 18 گروه مجزا از ساعتهای زنگ دار را تنظیم کنید. این دستگاه همچنین دارای عملکرد تایمر شروع یک کلید است. این عملکرد تایمر دارای دو روش شمارش است: بالا و پایین، برای پاسخگویی به نیازهای معمول زمان بندی شما در زندگی.

همانطور که گفته شد، قیمت محصول برای هر چیزی که ارائه می دهد کاملا پایین است. متأسفانه، این محصولی است که فعلاً منحصر به بازار چین خواهد بود. امیدوارم بازارهایی با حضور رسمی شیائومی هم در آینده آن را دریافت کنند.

نظر شما چیست؟ این گجت هوشمند جذاب ارزان را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

قیمتش واقعا خیلی خوبه و مناسب، میتونست طراحیشو کمی بهتر از این کنه ولی در کل خوبه

MohammadFarhaadi

عجب ساعت همه کاره ای!!!

Milad7

شیا کلا داره همه جا را درو میکنه =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)