حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ایران خودرو شهریور ۹۹ با تحویل زمستان ۱۴۰۰ تا تابستان ۱۴۰۱

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پس از تایید و تکذیب های فراوان ایران خودرو حالا شاهدیم همان طرحی که لغو شده بود با همان شرایط دوباره برپاست. البته بازه تحویل کمی نزدیک تر شده اما اصلا مشخص نیست که چه زمانی خواهد بود و تا پیش از مشخص شدن نتایج، شما در یک بازه بزرگ ۹ ماهه سرگردان خواهید بود. اجازه بدهید شرایط پیش فروش ایران خودرو شهریور ۹۹ با تحویل زمستان ۱۴۰۰ تا تابستان ۱۴۰۱ را مرور کنیم.

پیش فروش ایران خودرو شهریور ۹۹

شما می توانید برای اطلاع از اخبار مشابه در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید. به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به نیاز بازار خودرو طرح فروش مشارکت در تولید محصولات را اجرا خواهد نمود.

پیش فروش ایران خودرو شهریور ۹۹

پیش فروش ایران خودرو شهریور ۹۹

متقاضیانی که در قرعه کشی های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می توانند در این طرح با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

تاریخ و نحوه ثبت نام:

ثبــت نــام در طــرح مشــارکت درتولیــد محصــولات ایــران خــودرو مطــابق جــدول شــماره یــک روزچهارشنبه مورخ 5-06 -99 شروع و تا تاریخ 10-06-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کـاری پـس از پایـان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. زمان فعال سازی این بخشنامه روز چهارشنبه مورخ 99/06/05

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتـی از الزامـات ثبت نام می باشد لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه:

  1. 1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.
  2. 2 .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.
  3. 3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه می باشد.
  4. 4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.
  5. 5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.
  6. 6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  7. 7 .متقاضی باید پس از واریز پیش پرداخت علی الحساب و پس از دریافت ردیف قرارداد بلافاصله از میز کار مشتری جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.
  8. 8 .انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.
  9. 9 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
  10. 10 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
  11. 11 .در صورتی که پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استاندارد های اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن)بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.
  12. 12 .سند فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.
  13. 13 .امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) میسر نخواهد بود. نکته: کسانی که فاقد گواهینامه و یا دارای پلاک فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام، تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت.

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

خیلی جالبه
هرکس که میخواهد ماشین ثبت نام کنه از زمان ثبت نام تا زمان تحویل خودرو 2 سال نباید پلاک فعال داشته باشه
😕😕😕😕😕😕😕😕😕
.
.
.
.
یعنی زندگی ما تو این خراب شده از
کره شمالی هم وخیم تر هست
فقط کره شمالی اسمش بد در رفته …
ما خوبیم 😒

Milad7

16 تا 24 ماهه دیگه قیمت خودرو در کارخانه به قیمت الان بازار ازاد میرسه… پس بهتره الان از بازار ازاد بخرید و پولتون را هم نخوابونید تو حساب ویران خودرو 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)