حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییرات عظیم در راه Android Auto

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

Android Auto به زودی آپدیت جدیدی دریافت خواهد کرد که رابط کاربری تنظیمات در آن کاملاً از نو طراحی شده است. به تازگی کاربری در سایت ردیت طراحی جدید را با بقیه به اشتراک گذاشته که در آن به وضوح مشخص است که یک رابط کاربری جدید که شامل تغییرات مثبت و المان‌های جدید می‌شود قرار است به زودی در سیستم‌عامل مخصوص خودروی گوگل یعنی Android Auto ظاهر شود. انتظار می‌رود این تغییرات اتصال گوشی هوشمند به خودرو را بیش‌ازپیش سهولت ببخشد که در ادامه به چند ویژگی جدید آن اشاره خواهیم کرد.

اندروید؛ همراه همیشگی حتی در خودرو

همان‌طور که در اسکرین شات های پایین مشاهده می‌کنید در رابط کاربری جدید دکمه‌ای بزرگ برای اتصال مستقیم به خودرو قرار داده شده است که روند اتصال را بیش‌ازپیش ساده می‌کند. دکمه جدید بخش اتصال به خودروی قدیم را که به سادگی بین بقیه تنظیمات گم می‌شد جایگزین می‌کند که حالا به لطف این تغییر کوچک این قابلیت کلیدی و اساسی نمایان‌تر از گذشته شده است.

گزینه اتصال با کابل USB نیز حذف شده است و به صفحه دیگری منتقل شده است که بعد از لمس دکمه اتصال به خودرو نمایان می‌شود و به صورت تصویری شما را برای اتصال به خودرو چه با کابل چه به صورت بی‌سیم راهنمایی می‌کند.در صفحه اتصال بی‌سیم جدید دستورالعمل تازه‌ای قرار داده شده است تا شما را برای اتصال به خودرو با دستورهای صوتی یاری کند؛ همچنین این صفحه دکمه جدیدی برای اتصال با بلوتوث تعبیه شده است تا روند همگام‌سازی دستگاه شما و خودرو را سهولت ببخشد.

برای دریافت این آپدیت باید نسخه جدید Google Play Services را دریافت کنید که به صورت منطقه‌ای و خودکار برای همگان منتشر شده است؛ اگر شما این تغییرات جدید را مشاهده نمی‌کنید باید منتظر بمانید تا این آپدیت برای شما نیز منتشر شود یا به صورت دستی نسخه 5.5.602944 Android Auto و نسخه 20.30.19 Google Play Services را دریافت و نصب کنید.

نظر شما درباره Android Auto و آپدیت جدید آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

کاربرش نیستم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی