حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

DJI OM 4 از راه رسید

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

سال گذشته DJI با معرفی DJI Osmo Mobile 3 که اولین گیمبال تاشو جهان بود و همگان را شگفت‌زده کرد و امسال با معرفی نسخه جدید یعنی DJI OM 4 که دارای امکان اتصال مغناطیسی گوشی است DJI جایگاه خود را در بازار گیمبال های موبایل حفظ می‌کند. ممکن است متوجه تغییر نام این محصول از Osmo به OM شده باشید. گرچه این نام جدید تغییر زیادی در خود محصول به وجود نمی‌آورد و به نام گذشته آن همچنان شبیه است اما اشتباه نکنید این محصول نسخه جدید همان گیمبال سال گذشته است.


نسخه سال گذشته یعنی DJI Osmo Mobile 3 تغییر اساسی در ظاهر و کارکرد گیمبال های این شرکت ایجاد کرد اما نسخه امسال از تغییرات کمی در بخش ظاهر برخوردار است که این موضوع به خودی خود آن‌قدر بد نیست چون محصول سال گذشته ایراد به خصوصی نداشته و محصولی کامل بود.

به‌غیراز درگاه اتصال مغناطیسی این محصول تغییر به‌خصوص دیگری نسبت به مدل سال گذشته ندارد.DJI اذعان کرده است که موتورهای قوی‌تری در این محصول قرار داده شده تا بتواند از گوشی‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تر نیز پشتیبانی ‌کند. همچنین در بخش نرم‌افزار بهبودهای لحاظ شده تا از قابلیت‌های جدید این دستگاه بتوان بیشترین استفاده را برد.

در داخل جعبه DJI OM 4 یک گیره و یک حلقه قرار گرفته شده است؛ شما می‌توانید به کمک گیره گوشی خود را به این گیمبال متصل کنید که خود گیره قابلیت جدا شدن از دسته به صورت مغناطیسی را خواهد داشت. همچنین می‌توان از حلقه قرار داده شده در کناره محصول استفاده کرد تا گوشی را به دستگاه متصل کرد اما این تصمیم با شماست تا این حلقه به صورت دائم به گوشی شما چسبیده باشد یا به جای آن از گیره استفاده کنید.

نظر شما درباره DJI OM 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جالبه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی