حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید شماره مجازی با سیم کارت آنلاین من

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

با گسترش فعالیت کاربران در فضای مجازی بسیاری از افراد نیاز به چند حساب کاربری در شبکه های اجتماعی و سرویس های مختلف دارند، اما در بسیاری از این سرویس ها برای تایید و فعال شدن حساب کاربری باید شماره تلفنتان را تایید کنید

به غیر از مشکلات دریافت یک سیم کارت فیزیکی وقتی حساب کاربریتان را با شماره های ایرانی فعال می کنید؛ در بسیاری از سرویس ها با محدودیت های متعدد و سختی روبه رو می شوید.

با استفاده از سرویس سیم کارت آنلاین من می توانید از بیش از 40 کشور در کمترین زمان ممکن شماره مجازی دریافت کنید و بدون توجه به تحریم ها و دیگر مشکلات موجود حساب کاربریتان را در سرویس های مختلف فعال کنید. با خرید یک شماره مجازی در هر دستگاهی که از آن استفاده می کنید به شماره مورد نظر دسترسی و پیام ها را دریافت خواهید کرد.

شما می توانید یک شماره مجازی را برای یک سرویس، چند سرویس یا به طور کامل خریداری کنید همچنین می توایند با اجاره شماره مدت زمان آنلاین بودن یک شماره را مشخص کنید و پیام ها را در لحظه در تلفن همراه یا مرورگرتان دریافت کنید. بدون توجه به مدت زمانی که شماره را تهیه می کنید پس از آفلاین شدن شماره تحت هیچ شرایطی به فرد دیگری فروخته نخواهد شد و تا زمان انقضای سیم کارت توسط اپراتور(حدود یک و نیم تا دو سال) می توانید از آن استفاده کنید.

انتخاب سرویس مناسب

سرویس های شماره مجازی به کاربران به سه شکل ارائه می شود

دریافت شماره مجازی

اگر نیاز دارید تا از یک شماره فقط برای ثبت نام در یک شبکه اجتماعی یا یک سرویس خاص استفاده کنید از بخش دریافت شماره مجازی استفاده کنید. مزیت این بخش ارزان بودن و تعدد کشور ها(بیش از 40 کشور) می باشد.

پس از دریافت کد می توانید حداکثر تا 2 سال از شماره استفاده کنید. هر شماره پس از دریافت به مدت 15 دقیقه آنلاین است تا شما کد تایید را دریافت کنید لطفا قبل از استفاده از این بخش دقت کنید که شماره ها فقط یکبار پیام دریافت می کنند و نمی توانید دوباره کد تایید را دریافت کنید.

همچنین برای کاربرانی که علاقه‌مند هستند از یک شماره برای ثبت نام در چند سرویس استفاده کنند این قابلیت به وجود آمده تا بتوانند با استفاده از این بخش یک شماره را برای چند سرویس خریداری کنند.

اپلیکیشن سیم کارت آنلاین

اپلیکیشن سیم کارت آنلاین

اجاره شماره مجازی

این بخش مخصوص کاربرانی است که قصد دارند از شماره ها برای مدت طولانی تری استفاده کنند. در این بخش شما مدت زمان آنلاین بودن یک شماره را مشخص و آن را خریداری می کنید. شماره های این بخش از 6 کشور مختلف ارائه می شود.

در طول مدت اجاره به صورت مستقیم به شماره دسترسی خواهید داشت و می توانید تمام پیام های ورودی را در تلفن همراه و سایت دریافت کنید. البته پس از اتمام مدت زمان اجاره حتی اگر شماره را تمدید هم نکنید شماره در اختیار شخص دیگری قرار نخواهد گرفت و می‌توانید با خیال راحت در سرویس هایی که با آن ثبت نام کرده اید از آن شماره استفاده کنید.

در حال حاضر حداکثر مدت اجاره 2 هفته می باشد البته می توانید به صورت بلند مدت هم شماره را خریداری کنید برای تهیه شماره تلفن به صورت بلند مدت با پشتیبانی تماس بگیرید.

گوگل ویس

گوگل ویس

شماره های مجازی گوگل

گوگل سرویسی با نام Google Voice ارائه می کند که می توانید با استفاده از آن شماره مجازی برای کشور آمریکا دریافت کنید .

شما می توانید با خرید یک حساب گوگل ویس برای همیشه از شماره خریداری شده برای دریافت و ارسال پیام؛ همچنین تماس رایگان با شماره های آمریکا و کانادا و بسیاری امکانات دیگر استفاده کنید.

بعلاوه می‌توانید از اپلیکیشن Android و IOS یا سایت گوگل ویس هم برای مدیریت شماره استفاده کنید.

در کنار تمام این سرویس ها می توانید از اپلیکیشن اندروید و IOS ما هم استفاده کنید و حسابتان را از طریق درگاه پرداخت، شارژ ایرانسل(با نسخه چهارخونه اپلیکیشن) یا حتی بیت کوین شارژ کنید.

در صورتی که هرگونه سوال یا ابهامی در خصوص استفاده از سرویس ها دارید می توانید از بخش پشتیبانی سوال نمایید

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)