حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ساخت مکزیک به زودی تولید خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

گزارش شده است تولید کنندگان اپل یعنی فاکسکان و پگاترون، در حال سرمایه گذاری در کارخانه های جدید در مکزیک هستند. گزارش از ال اکونومیستا می گوید که منابع نشان می دهند فاکسکان به طور خاص قصد دارد از امکانات تولید آیفون استفاده کند. به این ترتیب آیفون ساخت مکزیک به زودی تولید خواهد شد. پس از مشکلات امریکا و چین به نظر می رسد که اپل به سمت تولید در کشورهای مختلف مانند هند، مکزیک و حتی تایوان برود.

آیفون ساخت مکزیک

فاکسکان در حال حاضر پنج کارخانه در مکزیک دارد، اما همانطور که گزارش توضیح می دهد در حال حاضر این کارخانه ها عمدتا برای تولید تلویزیون ها و سرورها مورد استفاده قرار می گیرند. در این گزارش آمده است:

طبق دو منبع، فاکسکان قصد دارد از این مرکز برای تولید آیفون اپل استفاده کند. به گفته یک منبع دیگر، هنوز هیچ نشانه ای از مشارکت مستقیم اپل در این طرح وجود ندارد.

آیفون ساخت مکزیک

آیفون ساخت مکزیک

فاکسکان احتمالا تصمیم نهایی را تا پایان سال خواهد گرفت و کار در کارخانه پس از تصمیم گیری آغاز می شود. جزئیات بیشتر در مورد برنامه های Pegatron در مکزیک کمی مبهم است و اینکه آیا تولید اپل می تواند یکی از شیفت های برنامه ریزی شده باشد مشخص نیست.

این گزارش همچنین اشاره می کند که دولت ترامپ در واقع در حال بررسی انگیزه هایی است که شرکت هایی مانند فاکسکان و پگاترون را ترغیب می کند تا به ایالات متحده نزدیک شوند:

برنامه ها در حالی مطرح می شوند که ایده “جابجایی نزدیک” در واشنگتن به دست آورد. دولت ترامپ در حال بررسی انگیزه های مالی برای تشویق شرکت ها برای انتقال امکانات تولیدی خود از آسیا به ایالات متحده، آمریکای لاتین و کارائیب است.

سرانجام، این گزارش اضافه می کند که Luxshare همچنین در حال بررسی کارخانه جدیدی در مکزیک است، اما بلافاصله مشخص نیست که کدام خطوط تولید را می توان منتقل کرد. Luxshare تولید کننده اصلی AirPods برای اپل است.

اپل به دنبال کاهش تاثیر همه گیر COVID-19 و جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین در جهت کاهش وابستگی به چین بوده است. در واقع، امروز اپل در بیانیه ای برای خبرگزاری هندی گفت که اکنون آیفون SE را در هند برای خریداران محلی تولید می کند.

نظر شما چیست؟ آیفون ساخت مکزیک برای شما جذاب است؟ البته تا زمانی که تایید کیفی اپل روی آن باشد نباید نگران باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali_si

هر جا تولید بشه باز همونه فرقی نداره

pooria

چند روز دیگه یه دوگانگی قیمتی تو بازار شاهد خواهیم بود
ایفون مکزیکی از همه گرون تر
چینی و هندی ارزون تر 🙄

The MTest MT

یاد ذرت مکزیکی اوفتادم

Mahdi

قیمت ها ثابت باشه مشکلی نیست میخواد افغانستان باشه

Milad7

کارتل ورژن 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)