حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش پنل های OLED موبایل تا ۲۳ درصد در چارک دوم سال ۲۰۲۰

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

سه ماهه اخیر به دلیل همه گیر شدن COVID-19 از نظر فروش گوشی های هوشمند چندان خوب نبوده است. این همه گیری نه تنها به ریزش فروش گوشی های هوشمند منجر شد بلکه قاعدتا در اجزای ساز نیز تأثیر گذاشته است. به صورت آماری باید بگویم که کاهش فروش پنل های OLED موبایل تا ۲۳ درصد در چارک دوم سال ۲۰۲۰ را شاهد هستیم. این نشان می دهد که موبایل های پریمیوم تر کاهش قابل توجه تری دارند.

پنل های OLED موبایل

طبق آخرین گزارش تحقیقات UBI، میزان فروش صفحات نمایشگر OLED برای تلفن های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری به 87 میلیون دستگاه کاهش یافته است. این نشان دهنده افت 23.1 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

در مقایسه با داده های سه ماهه اول هم فروش سه ماهه دوم کاهش 17 درصدی را نشان می دهد. این گزارش حاکی از کاهش سالانه در حدود 40.3 درصد در سال گذشته برای صفحات OLED است.

در حالی که فروش پنل های OLED کاهش یافته است، با رشد صفحات OLED انعطاف پذیر تا حدودی جبران شد. همین گزارش نشان می دهد که محموله های نمایشگر OLED انعطاف پذیر نسبت به سال گذشته 38 درصد رشد داشته است.

در این گزارش آمده است که افت فروش پنل های سفت و سخت OLED در نتیجه تعداد کمتر تلفن های میان رده میان رده از برندهای چینی در سه ماهه دوم سال جاری است. از آنجا که آنها بیشتر روی دستگاه های سطح پرچمدار متمرکز بودند، فروش صفحه های OLED انعطاف پذیر شاهد رشد بودند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این همه گیری چقدر دیگر بازار را اذیت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

این ۲۳ درصد اصلا به هواوی مربوط نمیشه شک نکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)