اولین مرتبه ۱۰ ماه پیش بود که با هم در ترنجی فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس را دیدیم. دو ماه پس از آن با هم صحبت کردیم که ام وی ام ۳۱۵ پلاس چه مشخصاتی دارد. حالا اولین سری این خودرو تحویل داده شده است. اجازه بدهید نگاهی به ام وی ام ۳۱۵ پلاس های تحویل داده شد، داشته باشیم.
ام وی ام ۳۱۵ برای اولین بار در سال ۹۱ در ایران به تولید رسید. سپس در سال ۹۳ نسخه صندوقدارش و در سال ۹۴ نیز نسخه هاچ بکش، اولین فیس لیفت خود را پشت سرگذاشتند و مدیران خودرو تولید انبوه آنها را با نام 315 نیو (315new) ادامه داد.
هرچند که استقبال کم مشتریان از 315 صندوقدار باعث توقف تولیدش در سال 95 شد، اما مدیران خودرو با اضافه کردن آپشنهایی جدید توانست بازار 315 هاچبک را همچنان گرم نگه دارد. حالا نیز مدیران خودرو با سومین فیس لیفت ام وی ام 315، که با نام جدید 315 پلاس شناخته میشود، میخواهد خانواده پژو 206 را کنار بزند و رقابت مستقیمش را با پژو 207 ایران خودرو، شروع کند.
ام وی ام ۳۱۵ پلاس در حقیقت نسخه فیسلیفت ام وی ام ۳۱۵ محسوب میشود و با بهرهگیری از برخی بهینهسازیهای ظاهری، چهره ام وی ام ۳۱۵ پلاس جذابتر و گیراتر از همیشه شده است. اضافه شدن نوارهای دیلایت در قسمت زیرین سپر، طراحی مجدد آینهها، رینگهای جدید و گرافیک جدید چراغهای عقب بخشی از این تغییرات هستند.
نمای داخلی ام وی ام ۳۱۵ پلاس تغییرات و بهینهسازیهای بیشتری را نسبت به نمای خارجی تجربه کرده است. فضای داخلی نمونه فیسلیفت ام وی ام ۳۱۵ کاملا شبیه به ام وی ام X ۲۲ طراحی شده و اکنون با استفاده از تریم داخلی مشکی – نارنجی، فضای داخلی دوست داشتنی برای سرنشینان فراهم آمده است.
قوای فنی ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز تغییراتی را تجربه کرده است، جاییکه جعبه دنده دستی پنج سرعته جای خود را به گیربکس اتوماتیک چهار سرعته داده است. پیشرانه خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان از نوع ۱،۵ لیتری تنفس طبیعی است که میتواند حداکثر ۱۰۷ اسببخار قدرت و ۱۴۰ نیوتنمتر گشتاور تولید کند.
امکانات ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز قابل توجه هستند. علاوه بر آن افزوده شدن سیستم کنترل پایداری به این خودرو را میتوان گامی مثبت از مدیران خودرو دانست که باعث افزایش ایمنی خودرو شده است. از جمله امکانات دیگر ام وی ام ۳۱۵ پلاس میتوان به مواردی همچون: سانروف، نمایشگر لمسی، سنسور پارک عقب به همراه دوربین، دی لایت، تریم چرمی، سنسور نور، سامانه نشان دهنده فشار باد لاستیک، فرمان برقی، کروز کنترل و رینگ آلومینیومی اشاره کرد.
در حال حاضر این خودرو در نمایندگی رسمی 290 میلیون و در بازار حدود 315 میلیون تومان قیمت دارد. نظر شما درباره این خودرو چیست؟
از سر ما ایرانی ها بیشترم هست
امیدوارم به طعنه گفته باشی در غیر این صورت واست متاسفم
4 دنده اس 😐 اصلا ارزش خرید نداره
حتما دنا پلاس توربو دنده ای ارزش داره 😒
حتما دنا پلاس توربو دنده ای ارزش داره 😒
با اون مشخصات داغونش
قضاوت کردن تو من رو کشته !!!
خیلیم خوشگل و زیباست دوستانی هم که دستشون به گوشت نمیرسه نگن بو میده !