حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ام وی ام ۳۱۵ پلاس چه مشخصاتی دارد؟ + تصاویر

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دو ماه پیش بود که در ترنجی فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ با نام ام وی ام ۳۱۵ پلاس را دیدیم. حالا اطلاعات بیشتری درباره MVM 315 Plus منتشر شده که می تواند جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم ام وی ام ۳۱۵ پلاس چه مشخصاتی دارد؟ همچنین گالری تصاویر آن نیز اینجا موجود است!

ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ جدید که قرار است با نام “۳۱۵ پلاس” به بازار کشور عرضه شود، گویا به برخی امکانات به روزتر مجهز شده تا بتواند رقابت بهتری را با خودروهایی چون پژو ۲۰۷i داشته باشد.

از مدت ها قبل، شرکت «مدیران خودرو» برنامه های عرضه نمونه جدید ام وی ام ۳۱۵ (MVM 315)را دستور کار خود قرار داد و چندی پیش، تصاویر نسخه های اولیه آن منتشر شد. حال با گذشت زمان شاهد آن هستیم که نمونه های تولیدی این خودرو در کشور به انبار مدیران خودرو آمده اند و تصاویر آن نیز در فضای مجازی منتشر شده است.

تغییرات بیرونی بیشتر در بخش جلو ام وی ام ۳۱۵ پلاس دیده می شود و جلو پنجره، سپر و چراغ جدید روی آن، سبکی نوین را به هاچ بک چینی مونتاژی داده است. به احتمال زیاد مه شکن جلو از ام وی ام ۳۱۵ حذف شده و به جای آن چراغ روشنایی روز در این هاچ بک نصب گردیده است. البته که این قطعه کاملا مشابه به چراغ روشنایی روز ام وی ام X22 است. از سویی در برخی از تصاویر مشخص است که ام وی ام ۳۱۵ پلاس به سانروف دو حالته مجهز شده و احتمالا نسخه فول این هاچ بک با این آپشن به بازار می آید.

ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس

بیشترین تغییر ایجاد شده در فیس لیفت ام وی ام ۳۱۵ را می توان در بخش کابین یافت. نصب داشبورد جدید و مشابه به X22 باعث شده تا داخل این خودرو سبکی جدید را نسبت به گذشته داشته باشد. این سومین طرح کابین است که در چند سال گذشته برای ام وی ام ۳۱۵ در نظر گرفته شده است.

بر روی این داشبورد سیستم تهویه مانند نمونه قبلی در نظر گرفته شده و سامانه مکانیکی در آن دیده می شود و به عبارت ساده در این بخش، چری و ام وی ام ارتقایی را برای ۳۱۵ پلاس در نظر نگرفته اند. همچنین ترکیب رنگ و چیدمان اجزای کابین این خودرو، دقیقا با ام وی ام X22 برابری می کند و در اصل به خاطر سازه مشترک میان این محصول چری، تفاوت فاحشی میان کابین X22 و ۳۱۵ پلاس دیده نمی شود.

داشبورد ام وی ام ۳۱۵ پلاس

داشبورد ام وی ام ۳۱۵ پلاس

داشبورد ام وی ام ۳۱۵ پلاس

اما در بخش فنی تا حدی نسخه فیس لیفت و جدید ۳۱۵ نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است. پیشرانه ۱٫۵ لیتری (۱۴۹۷ سی سی) این خودرو قدرت ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن متر تولید می کند و توانسته تا استاندارد یورو ۵ پلاس را دریافت کند. همچنین در نسخه دنده دستی، یک جعبه دنده ۵ سرعته و در نسخه اتوماتیک، جعبه دنده ۴ سرعته استپ گیت توان را به چرخ های جلو می رساند.

علاوه بر ویژگی های مشهود در تصاویر منتشر شده، این احتمال وجود دارد که در آینده شرکت مدیران خودرو سیستم کنترل پایداری و سنسور باد لاستیک ام وی ام X22 را به ۳۱۵ پلاس اضافه نماید.

آپشن های ام وی ام ۳۱۵ پلاس

در نهایت می توان گفت که ام وی ام ۳۱۵ پلاس در آینده نزدیک با ویژگی های زیر به بازار کشور می آید:

  1. ۱- پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
  2. ۲- ۱۰۵ تا ۱۰۷ اسب بخار و ۱۳۵ تا ۱۴۰ نیوتن متر
  3. ۳- دیفرانسیل جلو
  4. ۴- فرمان هیدرولیک
  5. ۵- جعبه دنده ۵ سرعته دستی / ۴ سرعته اتوماتیک استپ گیت
  6. ۶- سانروف
  7. ۷- باربند تزیینی
  8. ۸- چراغ روشنایی روز
  9. ۹- رینگ آلومینیومی
  10. ۱۰- شیشه ها و آینه های برقی
  11. ۱۱- کامپیوتر سفر
  12. ۱۲- تریم داخلی چرم مصنوعی دو رنگ مشکی و نارنجی
  13. ۱۳- کنترل سیستم صوتی از روی فرمان
  14. ۱۴- کروز کنترل
  15. ۱۵- کامپیوتر سفر
  16. ۱۶- نمایشگر لمسی ۸ اینچی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه
  17. ۱۷- بلوتوث
  18. ۱۸- سیستم تهویه دستی
  19. ۱۹- سنسور و دوربین پارک عقب
  20. ۲۰- دو کیسه هوا
  21. ۲۱- ترمز ABS و EBD

قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس چقدر خواهد بود؟

شرکت مدیران خودرو در میان تمام خودروسازان کشور به این معروف است که همیشه بالاترین قیمت یک کلاس تجاری را برای محصولاتش در نظر می گیرد. در حال حاضر آخرین قیمت گذاری انجام شده برای ام وی ام ۳۱۵ فعلی بهای ۱۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را نشان می دهد.

برای همین می توان پیش بینی کرد که قطعا این شرکت، ۳۱۵ پلاس دنده ای را با قیمتی فراتر از ۱۵۰ میلیون تومان به بازار معرفی می کند و در صورتی که بخواهد نمونه اتوماتیکش را به خط تولید بیاورد، احتمالا اختلاف ۳۰ میلیون تومانی را با نمونه دنده ای در نظر می گیرد. زیرا در حال حاضر اختلاف قیمت نسخه های مختلف ام وی ام X22 دنده ای و اتوماتیک در شرکت مدیران خودرو، نزدیک به ۳۵ میلیون تومان است و با توجه به وجود الگوهای یکسان میان ۳۱۵ پلاس و این هاچ بک کراس قطعا در بحث عرضه و قیمت گذاری هم اصول مشابهی میان آن ها دیده خواهد شد.

پس اگر قرار باشد که ام وی ام ۳۱۵ پلاس دنده ای و اتوماتیک با قیمتی در بازه ۱۵۰ تا ۱۹۰ میلیون تومان به بازار بیاید، می بینیم که اختلاف قیمت فاحشی را با اصلی ترین رقیب خود، یعنی پژو ۲۰۷i، خواهد داشت. حضور پژو ۲۰۷i دنده ای و اتوماتیک با سقف شیشه ای و بدون ترمز دیسکی از سال آینده، می تواند رقابت تازه ای را با رقیب چینی اش در مدیران خودرو شروع کند که اتفاقا ام وی ام ۳۱۵ هم قرار است تا با نمونه پلاس به بازار ایران بیاید.

شما فکر می کنید موفقیت پژو ۲۰۷i پانورامیک بیشتر خواهد بود یا ام وی ام ۳۱۵ پلاس؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

ماشینای چینی سگشون شرف داره به ایرانی. من قصد خرید دناپلاس سانروف دار داشتم. ولی رفتم مدیران خودرو دیدم با همون مبلغ میتونم x22 sport بخرم. خیلی خوشحالترم که با خریدن دنا سرم کلاه نرفت

Milad7

محصولات ام وی ام بسیار بی کیفیتن

MOAZEZ

محصولات چری تو اروپا هم عرضه میشن و ازشون استقبال خوبی میشه.

afsoon

۱۵۰ ملیون دو سال پیش میشد باهاش آپتیما خرید😐۷ سال پیش میشد بنز ای۲۰۰ خرید 😐

عـــلـــۍ

زمانی که پراید ۶ تومن بود رو چرا نمیگی..😂😂

afsoon

😂😂😂چون اون موقع مهد کودک میرفتم

Amir galaxy

یادش بخیر
پراید زیر ده میلیونی😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)