حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولد ۲۵ سالگی ویندوز ۹۵

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | Windows

درست است، ۲۵ سال پیش مایکروسافت رسما ویندوز ۹۵ را منتشر کرد. یک سیستم عامل که بسیار متمرکز بر مصرف کننده و اینترنت، نسبت به نسل قبلی خود بود. حالا اما ما اینجاییم و تولد ۲۵ سالگی ویندوز ۹۵ را می‌بینیم!

تولد ۲۵ سالگی ویندوز ۹۵ 

همچنین برای یادآوری، این نسخه از ویندوز برای بزرگداشت نوآوری جدید خود یعنی منوی Start، یک آهنگ Rolling Stones را خرید. مایکروسافت به جای تماشای یک فیلم احمقانه از اجراهای آنها روی سن در حالی که به موسیقی گوش می دهند (یادتان هست؟ تصویر اصلی مطلب)، احتمالاً ترجیح می دهد شما را با یک کلیپ سریع که نشان دهنده سیر تحول ویندوز در طول سال ها است، از این رویداد یاد کنید.

 

 

امکاناتی مانند اینترنت اکسپلورر هم اینجا ارائه می شود! بسته توسعه، در حالی بود که ویندوز ۹۸ نوبت به آماده شدن برای زندگی آنلاین و اتصالات جدید مانند USB، را داد. البته منوی استارت آن تنها تصمیمی نیست که تا به امروز پایدار باشد، احتمالاً نام آن هم دلیل این است که این شرکت اکنون به جای ویندوز ۹ در ویندوز ۱۰ قرار دارد!

شما با وینزور ۹۵ خاطره ای دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

آخی یادش بخیر انگار همین دیروز بود.البته ویندوز ۹۵ سریع جاش رو به ویندوز ۹۸ داد.مجبور بودیم بخاطر ساپورت نکردن فارسی تو ایکس پی دو تا ویندوز نصب کنیم.ایکس پی و ۹۸!البته اینکه میگم سریع نسبت به زمان تغییرات اونموقع مثلا ایکس پی ده دوازده سالی تو بورس موند تا یه جایگزین خوب براش بیاد.ولی ۹۵ با اومدن ۹۸ سریع جایگزین شد.

MohammadFarhaadi

چت رومای یاهو و ویندوز ۹۸ و ایمس پی و ۲۰۰۰ و مودم زولتریکس با شماره گیریهای دایال آپ!اونم با کارت اینترنت آداک(رو کارتاشم نوشته بود آداک در فارسی یعنی جزیره) و پارس آنلاین و شاتل و شب زنده داریهای شبانه بخاطر اشانتیون رایگان کارتهای ساعتی با ساختن کانکشن!چه لذتی داشت.جالبه که سرعت مودمای ۵۶k زمان دایال آپ بالاتر از نت زمان برادر محمود بود!یادمه اینترنت که وارد ایران شد تا سال ۸۴ سرعت اینترنت سیمی ۵۱۲ بود.بعد یه قانون تصویب شد سال ۸۴ یا ۸۵ سرعت شد ماکزیمم ۱۲۸!!!تا ۸ یا ۹ سال رو ۱۲۸ که در اصل یکی دو کیلو بایت بود موندیم!یکی از دلایل عقب افتادگی کشور از بقیه دنیا.

Milad7

آخی یادش بخیر 🙁 عمرمون گذشت 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)