حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینترنت شبکه شاد رایگان خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 14 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

معاون وزارت آموزش‌ و پرورش با اشاره به اینکه ۷۵ درصد دبیرستانی‌ها در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: رایزنی برای رایگان شدن اینترنت “شاد” همچنان ادامه دارد. آیا اینترنت شبکه شاد رایگان خواهد شد؟

اینترنت شبکه شاد

به گزارش تسنیم، قاسم احمدی لاشکی در نشست خبری با رسانه‌ها که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: ‌اجلاس امسال تفاوتی با تمام اجلاس‌های قبل دارد، در گذشته همه اجلاس‌ها به صورت حضوری بود و مسئولان به صورت مستقیم در تهران حضور پیدا می‌کردند معتقدم کرونا شرایط را برای جهان و عرصه تعلیم و تربیت تغییر داد و همه به دنبال روش‌هایی برای آموزش به شیوه جدید هستند و ما نیز آموزش مجازی را در پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: در اجلاس دو روزه روسای آموزش و پرورش از مسئولان کشور همچون وزیر نیرو، وزیر کشور و رئیس سازمان اداری و استخدامی خواستیم تا از طریق بستر مجازی در جمع مسئولان آموزش و پرورش استان‌ها صحبت کنند.

شاد

شاد

احمدی لاشکی ادامه داد: این آخرین اجلاس دولت دوازدهم است و می‌توان گزارش عملکرد دوره چهارساله و هشت ساله را در حوزه تعلیم و تربیت به اطلاع همه رساند همچنین برای اولین بار چالش‌های موجود در حوزه‌های تخصصی در 12 محور احصاء شده است.

از زمان حضور وزیر آموزش و پرورش، اجلاس‌ها را به صورت مجازی آغاز کردیم و اینکه می‌گوییم همه دستگاه‌ها باید در کنار آموزش و پرورش باشند عملیاتی شده است به عنوان مثال در ابتدا رئیس جمهور در تاریخ 16 اردیبهشت 99 به شیوه مجازی شبکه شاد را رسماً افتتاح کرد که یک میلیون و 140 هزار مخاطب داشت و در تاریخ 31 اردیبهشت آقای جهانگیری در این بستر ارتباط زنده داشتند که 523 هزار نفر مخاطب داشت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در بحث اینترنت رایگان شاد بیان کرد:

به دنبال کمک هستیم و مجلس هم تمایل دارد در این باره کمک کند و این اتفاق را پیگیری می‌کنیم.

وی درباره مشکل دانش‌آموزان حاشیه شهرها برای دسترسی به آموزش مجازی افزود: به دنبال اعتماد سازی و ایجاد انگیزه هستیم آخرین خبر این است که 99 درصد دانش‌آموزان دبستانی به تعداد 8 میلیون و و 221 هزار نفر در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند در دوره متوسطه اول 100 درصد ثبت‌نام انجام شده است و این نشان می‌دهد خانواده‌ها پای کار هستند، امیدواریم برای شروع سال تحصیلی جدید خانواه‌ها بیشتر ما را برای حضور دانش‌آموزان در مدارس همراهی کنند.

احمدی لاشکی با اشاره به اینکه بیشترین دغدغه برای دوره متوسطه دوم است و 75 درصد ثبت‌نام‌ها انجام شده است، بیان کرد: برای آموزش دانش‌آموزان حاشیه شهرها از مدیران کل استان‌ها خواسته‌ایم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند تا فردی جا نماند.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

سلام
.( آیا اینترنت شبکه شاد رایگان خواهد شد؟)
ببینید دو حالت داره :
۱.رایگان نمیشه
۲.یا اگر هم رایگان بشه سرعتش از حلزون هم کمتر میشه

Auroro

یجا دیگه گفتند یک سوم میشه تعرفه هاش

شایدم بعدا پولی بشه

Mahdi

سلام امروز قبض آب و برق و گاز رو پرداخت کردیم
خداحافظ

afsoon

یه درصد دانش آموزان دسترسی به تبلت و تلفن همراه هوشمند ندارن .دولت باید اینا رو تو اولویت قرار بده .بعد فکر هزینه اینترنت باشه .

pooria

این اصلا منطقی نیست و اگر بخوان اصلاحی توی محصولات انجام بدن سری s رو حذف میکنن و ماهیت این قلم با سری نوته پس این کار منطقی تر به نظر میرسه در ضمن تا جایی ه من سامسونگو میشناسم به شیردوشی از کاربراش علاقه خیلی خاصی داره و بعید به نظر میرسه که بخواد یه همچین کاری بکنه

MohammadFarhaadi

اشتب زدی پوریا جان!
وقتی مثل من اول ده تا پیج باز میکنی و بعد قاط میزنی و کامنت اشتباه میزاری🧐🧐🧐

pooria

😂 اره راست میگی خدم دنبال نظر خدم بودم اومدم اینجا اتفاقی پیداش کردم 🙄😉

Auroro

داش اشتب زدی

MohammadFarhaadi

اینم مثل آب و برق مجانی!اونجا هم که گفتن یک سوم منظور همون تعرفه سایتای داخلیه که به شاد هم تعلق میگیره نه اینکه یک سوم قیمت تعرفه های داخلی که بشه یک نهم!!!

Taha

دوستان mi 9t pro گوشی خوبی هست؟
مثلاً داغ می‌کنه ؟ یا اینکه باتریش خوب هست؟
فکر کنم فینچ این گوشیو داره اگه میشه جواب منو بده(اگر بقیه هم جواب دادن مشکلی نیست)

MohammadFarhaadi

برادرزاده خانمم داره گوشیه فوق العاده ایه.همکارمم گوشی بازه فروشنده گوشی هم هست داره تنها گوشی ایه که اینقدر نگهش داشته و هنوز حاضر به فروشش نیست.تا قبلش هم فن سامسونگ بود و اصلا به چشم جنس درجه پنج به گوشیای شیائومی نگاه میکرد و همیشه بحث داشتیم سر این موضوع!

Taha

دستت درد نکنه 🙏

Milad7

خدا به داد خانواده دانش اموزان برسه….

Milad7

این سامانه به شدت مشکل پهنای باند داره 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)